Název: Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Překlad názvu: Increasing Competitivenes of Company by Suggestions of Changes in Marketing Strategy
Autoři: Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní strategie; hodnotový řetězec; konkurenceschopnost; marketingová strategie; marketingové cíle; Competitiveness; firm strategy; marketing goals; marketing strategy; value chain

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10376

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223700


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet