Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělohradská, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie.
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tematikou loajality po teoretické i praktické stránce. V první kapitole se zaměřuji na chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Ve druhé kapitole rozebírám typologii zákazníka. Ve třetí kapitole je analyzována vlastní problematika loajality. Čtvrtá kapitola je věnována výzkumu trhu. V praktické části je zpracováno a vyhodnoceno vlastní terénní šetření v prodejně TETA drogerie.
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie
Kulhánková, Iveta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá fungováním malých a středních podniků prostřednictvím teoretické analýzy podnikatelského záměru a samotným jeho vypracováním pro účel budoucí společnosti, poskytující služby domácího kuchaře. V první části práce je analyzován význam malých a středních podniků, definována osoba podnikatele a dále popsány teoretické přístupy k tvorbě business planu. V praktické části jsou tyto poznatky převedeny do praxe a na závěr je obsaženo zhodnocení realizovatelnosti projektu.
Podpora distribuce v Rusku a vstup produktů R. Jelínek na trhy Pobaltí
Voříšková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh vstupu na trhy Pobaltí a rozšíření obchodní činnosti v Rusku pro společnost RUDOLF JELÍNEK a.s.
Reklama, měření účinnosti reklamy
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hospodský, Richard (oponent)
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto datech byly ukázány základní analytické metody, přílohou práce je prezentace výsledků v programu Power Point.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Černá, Magdaléna (oponent)
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní program, který je podrobně rozebrán. Poslední kapitola se zabývá výzkumem, který byl za účelem práce zpracován. Týká se informovanosti členů Billa Clubu o jeho výhodách.
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
Výzkum trhu v pojišťovnictví
Švandová, Naďa ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Borovská, Dagmar (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je zjistit míru pojištěnosti studentů Vysoké školy ekonomické v Praze (dále jen VŠE) v rámci životního pojištění, zmapovat povědomí studentů VŠE o produktech životního pojištění, konkrétně povědomí o základních čtyřech druzích životního pojištění ? kapitálového, investičního, rizikového a důchodového, preference v rámci těchto produktů, zájem o sjednání pojištění během studia či v blízké době po ukončení studia a informovanost o výhodách poskytovaných státem při sjednání životního pojištění. Toho všeho je dosaženo na základě realizování marketingového výzkumu mezi studenty VŠE Práce je rozdělena do pěti hlavních částí. V prvním oddílu je vysvětlen proces marketingového výzkumu, popis metod získávání dat, jejich výhody a nevýhody, popis základních pojmů ve výzkumu trhu a tvorba dotazníku ? rozbor druhů otázek a odpovědí. Druhá část seznamuje se základními informacemi trhu životního pojištění v České republice, o základních členěních produktů životního pojištění, pojišťovnách a současných trendech. Ve třetí části je popsána realizace výzkumu ? jeho příprava, tvorba dotazníku, volba metody sběru dat, jeho realizace. Ve čtvrté části je již provedena samotná analýza získaných dat a jejich interpretace. Závěrečná část obsahuje souhrnné okomentování výsledků výzkumu, pohled na platnost stanovených hypotéz. Přínos práce spatřuji ve zmapování pojištěnosti studentů v rámci životního pojištění, vzhledem k tomu, že jsem na jinou práci zabývající se touto skupinou a tématem nenarazila.
Výzkum trhu jogurtů
Chárová, Markéta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh jogurtů v České Republice.Popisuje metodologii výzkumu trhu, následně uvádí výsledky zjištěné šetřením.Práce odpoví na otázky, jaké jsou nejoblíbenější příchutě jogurtů mezi studenty, jaké jsou nákupní a spotřební zvyky studentů, jací výrobci jogurtů se na našem trhu řadí mezi přední atd.V práci jsou také popsány významní výrobci jogurtů na českém trhu, přičemž je kladen důraz na jejich komunikační politiku.Tato práce říká, co se na trhu děje, jaké je chování zákazníků, jaké jsou názory a postoje spotřebitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.