Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
LIMITY ZVYŠOVÁNÍ ÚČINNOSTI MOTORU S VNITŘNÍM SPALOVÁNÍM
Vondrák, Adam ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Vopařil, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem vlivů na celkovou účinnost motoru s vnitřním spalováním, přibližuje hranice jejího zvyšování a nabízí přehled vybraných technologií, které jsou toho času ve vývoji a mají potenciál do budoucna snížit spotřebu paliva či produkci škodlivých emisí.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Slovák, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je pouze rešeršního charakteru. V práci jsou popsány jednotlivé typy motorů, dále jsou zde rozebrány dva nejčastější typy přeplňování motorů - pomocí kompresoru a turbodmychadla. Spolu s nimi jsou přiblíženy méně známé metody přeplňování. V následující kapitole práce popisuje další možné způsoby zvyšování výkonu jako je chiptuning a podobně. Poslední část je věnována blízké budoucnosti a zabývá se například downsizingem a hybridními automobily.
Sací systémy spalovacích motorů
Hadrava, Martin ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na sací systémy spalovacích motorů. Důraz je kladen hlavně na konstrukci a jednotlivé části sacích systémů. Část práce je také věnována různým druhům přeplňování motorů. Na závěr jsou jednotlivé části sacího systému popsány důkladněji.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Svoboda, Radim ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje historii a způsoby přeplňování vznětových a zážehových motorů. V kapitolách jsou stručně rozepsány výhody a nevýhody vybraných metod, konstrukční řešení a nejčastější použití v praxi. Poslední část bakalářské práce je zaměřena na návrhový výpočet turbodmychadla.
Turbodmychadla spalovacích motorů.
Holík, Petr ; Martinec, Jiří (oponent) ; Škorpík, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem turbodmychadel spalovacích motorů, nabízí základní systematický pohled na tuto tematiku. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První kapitola se zabývá historií vývoje a užití turbodmychadel. Druhá kapitola se věnuje principu činnosti a transformaci energie v turbodmychadlech. V kapitole třetí jsou zmíněny základní řady turbodmychadel a jejich parametry s důrazem na největší světové výrobce.
Úpravy pohonných jednotek pro motoristický sport
Slovák, Marek ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce pojednává o základních možnostech jakými lze zvyšovat výkonnostní parametry motoru za účelem nasazení jednotky v motoristickém sportu. Zaměřuje se především na teoretickou stránku provedení úprav, poskytuje však také praktické příklady. V žádném případě se nejedná o příručku ani o přesný výčet úprav, které jsou pro různé motoristické disciplíny prováděny. Práce poskytuje čtenáři spíše vhled do témat, které přinášejí největší zvýšení výkonu motoru, nebo jsou z hlediska nastolené problematiky jinak zajímavé.
Ideální oběhy přeplňovaných spalovacích motorů
Hrubý, Jakub ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je popis různých druhů přeplňování jako jedné z nejdostupnějších metod zvyšování výkonu a účinnosti spotřeby paliva atmosférických motorů současnosti. Hlavním aspektem je termodynamická stránka daného tématu, konkrétně porovnaní termických účinností různých cyklů. Po krátkém nahlédnutí do historie jsou zodpovězeny hlavní důvody, proč je přeplňování tolik důležité. Nechybí ani základní přehled a popis principu funkce nových technologií v této oblasti, shrnutí jejich výhod a nevýhod. Důraz je kladen na aktuálnost a grafickou interpretaci. Práce řeší otázku přeplňování jak vznětových, tak i zážehových motorů automobilového průmyslu a nabízí směr, jimiž by se mohl vývoj těchto agregátů odvíjet.
Využití výfukových plynů spalovacích motorů pro zlepšení vlastností motoru
Fusek, Petr ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Rasch, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje souhrn informací, týkající se problematiky využití výfukových plynů spalovacích motorů. Popisuje využití kinetické energie a tepelné energie výfukových plynů, která je odváděna ze spalovacího motoru ven bez využití. Rozbor bude zahrnovat základní technické parametry a popisy daných řešení a jejich využití v praxi. Zhodnocuje teoretické možnosti výfukových plynů, jejich vznik a složení.
Zvyšování výkonu spalovacích motorů
Ehrenberger, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje souhrn informací, týkající se problematiky zvyšování výkonu spalovacích motorů. Popisuje známé způsoby přeplňování, zhodnocuje kladné a záporné stránky realizace. Poskytuje informace o konstrukčním řešení, funkci a technické specifikaci turbodmychadel a kompresorů, ale i dalších možnostech přeplňování. Je poukázáno na charakteristiky takto konstruovaného motoru včetně jeho použití v praxi.
Moderní metody zvyšování výkonu spalovacích motorů
Vertaľ, Peter ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem shrnující přehled současného stavu moderních spalovacích motorů, které jsou přeplňovány turbodmychadly, kompresory anebo jinými používanými způsoby, které vedu svým účinkem ke zvyšování výkonu motoru. Součástí práce je i popis jednotlivých konstrukčních řešení daných přeplňovacích prvků a na ně navazující součásti. Rozbor bude dále zahrnovat základní technické parametry a popisy daných řešení, z kterých bude plynout jejich princip funkčnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.