Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení rozvoje talentů
Jindřich, Tomáš ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent) ; Černoch, Felix (oponent)
Tématem práce je řízení rozvoje talentů. Cílem práce bylo zjistit, jaké schopnosti se očekávají od talentů v podnicích, co je vhodné rozvíjet u talentů v tréninkovém prostředí, jaká metoda rozvoje je pro talenty nejvíce účinná a co vše je nutné zvažovat při nastavování talent management v podniku. V teoretické části byl analyzován především vývoj přístupů k řízení talentů a současné výklady klíčových pojmů. Na základě zpracování této látky byly nastaveny hypotézy, které jsou vždy několika metodami ověřovány v podnicích a v prostředí vysoké školy. Hypotézy se ověřily zpravidla částečně pro typické prostředí, kde se talenti vyskytují. Nejvýznamnějšími poznatky této práce jsou dva nové trendy. Prvním je poznatek, že kombinovaná metoda rozvoje business coachingu je účinným způsobem rozvoje talentů. Druhý poznatek se váže k řízení talentů v podnicích: nastavení talent managementu v podniku se odvozuje od míry systematičnosti práce daného podniku.
Kompetence studentů učitelství v oblasti digitální bezpečnosti
SADIL, Jakub
K výzkumu a mapování pravidel a standardů v digitální bezpečnosti a shrnutí teoretické části práce jsou zkoumány publikace zabývající se IT bezpečností a dále prováděny konzultace s odborníky v oboru. Ke zmapování současného stavu mezi studenty učitelství je použit dotazníkový průzkum, který nebyl prováděn elektronickou formou, aby bylo dosaženo maximálně přesných dat. Těžištěm mého výzkumu se stává postoj studentů k těmto pravidlům a jejich dodržování a schopnost vštípení těchto pravidel i dalším studentům. Teoretická část práce bude sloužit jako podklad pro další nasbíraná data, a také slouží ke konfrontaci s výsledky dotazníkového průzkumu, a lepšímu pochopení možných následků vyplývajících z různých aspektů chování studentů učitelství. Práce je zaměřena na oblast bezpečnosti v IT, se kterou se nejspíše absolventi učitelských oborů budou setkávat. Dále se zaměřuji na praktické dopady znalosti či neznalosti a dodržování či nedodržování bezpečnostních pravidel a zásad, které jsou popsány v teoretické části, či jsou zmíněny v dotazníku, na schopnost efektivně vykonávat učitelské povolání. Jistá část práce je vyčleněna i sociálním sítím a dopadu jejich používání právě na učitele, jeho žáky a kvalitu vzdělávacího procesu. Ze zjištěných a vypsaných informací je zjištěn a zanalyzován stav uvědomělosti studentů učitelství v digitální bezpečnosti. Vznikla tak práce vhodná pro případné využití na vysokých a středních školách (především pedagogicky zaměřených) či gymnáziích k úpravě metodologie a obsahu výuky určitých částí informatiky.
Financování a plnění rozpočtu územních samosprávných celků v konkrétních podmínkách města Klatovy
Sedláková, Kateřina ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Diplomová práce charakterizuje obce a vymezuje jejich právní postavení, působnost (a to jak přenesenou tak i samostatnou) a orgány obce. Pojednává také o možných příjmech a výdajích obecních rozpočtů. Druhá část této diplomové práce je zaměřena na příjmy a výdaje města Klatov a jejich plnění v letech 2006 až 2009.
Výběr zaměstnanců
Rybka, Čestmír ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Zhodnocení možnosti a návrh způsobu využití kompetenčně-behaviorálních pohovorů v pražské pobočce mezinárodní společnosti Armstrong World Industries, Inc..
Implementace podnikového modelu kompetencí
Riegerová, Kamila ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci podnikového modelu kompetencí v maloobchodním řetězci, jehož jediným vlastníkem je německá mateřská společnost. V teoretické části jsou na základě studia literatury definovány základní pojmy, které jsou nutné k pochopení dalšího textu. Praktická část nejprve vysvětluje kulturní rozdíly mezi Čechy a Němci a těchto závěrů využívá při tvorbě samotného modelu pro Českou republiku. K dalšímu postupu jsou využity metody polostrukturovaného rozhovoru a pilotního ověřování. V jednotlivých kapitolách jsou popsány kroky, na jejichž základě je původní německý model přizpůsoben podmínkám České republiky. Dále jsou definována rizika, která mohou během fází projektu nastat a možná řešení k jejich eliminaci. Práce je zakončena doporučeními pro využití modelu v budoucnu.
Srovnání autority učitele ve škole a pedagoga volného času
VAŇKOVÁ, Karolína
Práce se zabývá problematikou autority ve společnosti, v pedagogice a úžeji se zaměřuje na autoritu učitele a autoritu pedagoga volného času. V první části se definuje autorita a popisují jevy s ní spojené. Dále práce nastiňuje význam a současnou pozici autority ve společnosti. V druhé části se práce se zaměřuje na postoj pedagogiky k autoritě. Dochází ke snaze o definování jevů, které ovlivňují autority učitele a autoritu pedagoga volného času. Dochází také k porovnání obou autorit.
Týmová práce a její hodnocení na příkladu testování software
Bayerle, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrubec, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku týmové práce při testování software a je rozdělena do tří hlavních částí. První část prezentuje hlavní témata, cíle a filozofii testování software a také se zaměřuje na klíčové kompetence softwarového testera. Druhá část se zabývá definicí týmu, týmové práce a jejích výhod a nevýhod. Jsou v ní probírány způsoby jejího měření a hodnocení. Třetí část obsahuje analýzu konkrétního projektu vývoje software. Jsou zde identifikovány a diskutovány bariéry týmové práce spojené s komunikací a informačními toky uvnitř a vně týmu. Nakonec jsou ukázány některé způsoby, jak lze těmto problémům čelit.
Analýza a praktické aspekty procesu vzdělávání v mezinárodní společnosti
Stará, Michaela ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku vzdělávání a rozvoje zaměstnanců z teoretického hlediska, dále pak z praktického pohledu ve dvou vybraných mezinárodních společnostech (působících v oborech bankovnictví a logistiky). V práci je rovněž teoreticky a praticky vymezene problematika Evropských strukturálních fondů, konkrétně pak žádost na vzdělávací projekty z operačního programu ČR Lidské zdroje a zaměstnanost. Teoretická část popisuje fáze vzdělávacího procesu: identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, fázi realizace a významně je akcentována etapa měření a sledování efektivity vzdělávání. Práce zmiňuje nové trendy ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců v roce 2010. Praktická část v bankovní společnosti sleduje a hodnotí proces systematického vzdělávání a užívání kompetenčního modelu, pratická část v logistické společnosti navrhuje vzdělávací aktivity za podmínky nízkých vstupních nákladů - zejména vzdělávání pomocí interních lektorů.
Competence Management a jeho využití v HRM
Tintěrová, Markéta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Červeňák, Lubomír (oponent)
Cílem práceje nastínit hlavní specifika využití Competency managementu v personálních procesech firmy. Práce by měla poskytnout odpovědi na otázky: Jakým způsobem se Competency management liší od tradičního přístupu k řízení lidských zdrojů firmy? Co přináší do oblasti personalistiky nového? Jaké výhody firmě plynou z jeho implementace?
Aplikace metod vícekriteriálního hodnocení variant při výběru zaměstnanců
Doležel, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Smutná, Barbora (oponent)
Práce se zabývá aplikací některých metod vícekriteriálního hodnocení variant v různých fázích výběrového řízení na obchodní pozici ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Skupina všech přihlášených uchazečů je nejprve v rámci 1. kola pomocí aspiračních úrovní zredukována. Ve druhém kole absolvuje takto zúžená skupina uchazečů výběrové řízení, přičemž je pomocí metod VHV vybrán nejvhodnější kandidát na volnou pracovní pozici.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.