Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Humlová, Anna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit podstatu franchisingu a na názorném příkladu ukázat, jak tato metoda funguje v praxi. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické jsou uvedeny výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. Dále je zde popsána situace na českém trhu a další perspektivy vývoje, V druhé části je detailně popsán franchisingový projekt společnosti Daos Plus s.r.o. Ve třetí části jsou zveřejněny výsledky průzkumu, jež byl proveden mezi mladými lidmi a který mezi nimi zkoumá všeobecnou povědomost o franchisingu.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Čapek, Jan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako možnou formou vstupu na trh. Předkládaná práce je rozdělena na dvě stěžejní části. První z nich je tvořena obecnými definicemi a pojmy z oblasti franchisingu, druhá část popisuje konkrétní model franchisového konceptu v České republice. Cílem této bakalářské práce je aplikace získaných teoretických znalostí na případu fungujícího franchisového konceptu společnosti Remax Česká republika.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Cibulka, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V první části svojí práce se zaměřuji na analýzu franchisingu jako formy podnikání na konkrétním příkladu - konceptu Potrefená husa. V druhé části za pomocí metod analýzy a komparace rozebírám náročnost vstupu franchisingových konceptů na německý a český trh, kdy kritérii pro náročnost vstupu jsou koncentrace franchisingových konceptů na trhu, legislativní opora v daném státě, nabídka poradenských služeb a posledním kritériem je ekonomická náročnost vstupu na trh. V závěru své práce se dostávám k finální komparaci náročnosti vstupu franchisingu na trh v ČR a v SRN.
Franchisingový projekt Hračky Modré z nebe
Maňasová, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce popisuje současný stav franchisingového typu podnikání v České republice. Hlavní část se věnuje franchisingovému systému a strategii budoucího projektu Hračky Modré z nebe. Představuje společnost Eltsen a.s., která by tento projekt chtěla v budoucnu uskutečnit, její historický vývoj a současnou situaci. Práce popisuje postup, který by společnost chtěla zvolit, aby se jí podařilo celý projekt realizovat.
Franchising jako moderní metoda vstupu na trh
Plešmídová, Dagmar ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V této práci jsou popsána teoretická východiska franšízinku jako moderní metody vstupu na trh, je vysvětlen princip fungování franšízinku, jeho výhody i rizika. Dále je stručně charakterizován vznik, vývoj a současný stav franšízingu v České republice. V praktické části je popsáno fungování franšízinkového konceptu pekárenského řetězce Paneria, podmínky poskytování franšízy Paneria, podpora a servis franšízora příjemci franšízy. Následuje hodnocení a srovnání nákupního prostředí dvou franšízových prodejen firmy Paneria a dvou vlastních provozoven této společnosti.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Aplikace franchisingu v potravinářském odvětví
Holeček, Jan ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; López, Beatriz (oponent)
Diplomová práce se zabývá aspekty podnikání franchisingových společností. První část práce se zabývá zařazením franchisingu v rámci podnikatelských sítí, charakteristikou subjektů, které se věnují a působí ve franchisingu a dále popisu potravinářského odvětví v ČR. Další část je zaměřena na konkrétní aspekty podnikání ve franchisingu, tedy na výběr franchisora franchisantem, podnikatelský plán, financování tohoto plánu a náležitostmi franchisingové smlouvy.
Vytváření podnikatelských sítí
Krohová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Ve své práci jsem popsala franchisingový systém, jeho fungování, výhody a nevýhody pro franchisora i franchisanta. V praktické části jsem popsala franchisingový systém Dobrých čajoven. Dále jsem provedka analýzu spokojenosti zákazníků.
Řízení lidských zdrojů ve franchisingu
Loukotová, Lucie ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce) ; Šůla, Vladimír (oponent)
V diplomové práci jsou popsány specifika řízení lidských zdrojů ve franchisingu. Jsou zde uvedeny reálné příklady firem Yves Rocher a Subway. Z těchto praktických znalostí a pomocí teoretického základu jsou vyvozeny tři druhy strategií řízení lidských zdrojů ve franchisingových systémech. Jeden z těchto modelů je aplikován na společnost Pompo, která se připravuje na podnikání pomocí franchisingu. Jsou zde rozpracovány jednotlivé činnosti personálního managementu. V práci je také navržen franchisingový balík, který by měla společnost Pompo nabízet jako součást franchisingové licence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.