Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika elektromobility vozidel kategorie M
KUTTA, Tomáš
Bakalářskou práci jsem vypracoval na téma ,,Problematika elektromobility vozidel kategorie M''. Hlavním cílem bylo zjistit, zda dojezdové vzdálenosti udávané výrobcem vozidla je možné dosáhnout a za jakých podmínek. Dále získat praktické zkušenosti s řízením vozidla a stanovit faktory působící negativně nebo pozitivně na rozvoj elektromobility v České republice. Zjistil jsem, že největší roli při koupi elektromobilu hraje cena a dostupná síť nabíjecích stanic.
Prodlužovače dojezdu elektromobilů
Kroupa, Jiří ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o prodlužovačích dojezdu elektromobilů se zaměřením především na pístové spalovací motory. V první části jsou naznačeny důvody použití prodlužovače dojezdu a je také vysvětlen princip použití této koncepce v pohonné soustavě elektromobilu. Dále jsou stanoveny požadavky na spalovací motor sloužící jako prodlužovač dojezdu a z nich vyplývající parametry pro jeho vývoj. Druhá část práce pojednává o motorech konkrétních výrobců. Tři motory jsou rozebrány podrobně s důrazem především na vývoj, technické parametry a provozní režim. Jsou uvedeny i další prodlužovače s jejich základními parametry. V závěru je zmíněn přínos prodlužovačů dojezdu a je nastíněn další možný vývoj v této oblasti.
Budoucí trendy pro pohonné jednotky osobních vozidel
Bureš, David ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá existujícími a potenciálními principy pohonů osobních automobilů, zhodnocením jejich výhod a nevýhod z hlediska účinnosti, emisí a vibračního působení. Porovnává tyto způsoby pohonů s těmi, které jsou využívány v současné době. Predikuje pravděpodobnost využití daných variant v letech 2020 až 2040.
Návrh mechanické části pohonu zadní nápravy elektromobilu
Baroš, Eduard ; Černý, Jiří (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je návrh mechanických častí hnacieho ústrojenstva zadnej nápravy vhodného pre prestavbu daného športového automobilu na elektromobil. Úvodná časť v krátkosti objasňuje fyzikálne princípy pohonu a obsahuje stručné zhrnutie súčasných koncepcií pohonu elektromobilov. Nasleduje porovnanie a voľba vhodnej koncepcie pre daný elektromobil, stanovenie základných parametrov vozidla na základe výpočtu pozdĺžnej dynamiky a výpočet prevodovky, na základe ktorého je riešená konštrukcia. Ďalšia časť je venovaná výpočtovej kontrole súčastí pomocou metódy konečných prvkov. Umiestneniu zostavy vo vozidle a zhodnoteniu mechanizmu pohonu je venovaná záverečná časť.
Koncepční návrh elektromobilu
Szabó, Ákos ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá koncepčným návrhom elektromobilu s elektromotormi nachádzajúcimi sa v nábojoch kolies. Na začiatku práce bola namodelovaná dynamika jazdy a dojazd elektromobilu, ktoré boli základom pre výber nevyhnutných komponentov elektromobilu. Následne boli tieto komponenty rozmiestnené podľa vopred definovaných kritérií. Ďalej bol vytvorený kompletný model elektromobilu v programe Creo Parametric. V závere bola vykonaná pevnostná analýza rámu vozidla na statické a dynamické zaťaženie prostredníctvom programu Ansys.
Design městského elektromobilu
Soušek, Vít ; Bukvald, Jiří (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá designem městského elektromobilu. Její analytická část popisuje vývoj designu tohoto vozidla a následně porovnává technické možnosti řešení a vizuální podobu současné produkce. Hlavním cílem práce je pak návrh designu exteriéru čtyřmístného kompaktního elektromobilu, určeného převážně pro městskou a příměstskou osobní dopravu. V této části je popsáno vlastní designérské řešení, propojující estetiku, funkčnost, ergonomii a moderní technologie.
Design městského elektromobilu
Lakomý, Vlastimil ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je design městského elektomobilu. Můj cíl je vytvořit koncept vozidla, které bude v sobě spojovat výhody užitkových vozidel a malých městských osobních elektromobilů. Ve své diplomové práci se zamýšlím nad využitím ekologických materiálů, efektovními výrobními technologiemi a současnými požadavky na vozidlo vůbec.
Cars Electric Drivetrain
Guráň, Radoslav ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
This bachelor`s thesis is a specialized research, focused on electric drive units of personal vehicles. The thesis is divided into seven main parts. The first part deals with alternative fuels. The second part divides electric drive units into various sections and describes the history of an electric vehicle. The third section focuses on electric vehicles with a battery and analyzes electric motors and energetic power banks. The fourth and fifth part of the thesis focuses on electric vehicles with fuel cells and vehicles with a hybrid drive. The sixth chapter is devoted to the developing trends. The last section discusses the ecology of vehicles with an electric drive.
Design městského elektromobilu
Vítek, Jan ; Karásek, David (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh exteriéru městského elektromobilu a implementace technologií do navrhovaného designu, které jsou perspektivní pro budoucí využití v automobilovém průmyslu. V analytické části je probrána historie elektromobilů, jejich dostupná technologie a je popsáno tvarosloví elektromobilů. Praktická část se zabývá samotným návrhem. Je zde popsán tvar a kompozice vozidla, použité technologie, ergonomie a grafické prvky elektromobilu.
Návrh dálničniho osobního vozidla na elektrický pohon
Přikryl, Karel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem koncepce automobilu na elektrický pohon. Nejdříve byla řešena dynamika vozidla v programu MathCad. Ze získaných výsledků byly vybrány komponenty. Následně proběhl návrh koncepce uspořádání a návrh hlavních rozměrů vozidla. Rám byl vytvořen v programu ProEngineer a následně importován do programu ANSYS. V programu ANSYS proběhla simulace torzní tuhosti pomocí MKP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.