Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.16 vteřin. 
Kompetenční model a návrh jeho zavedení
FUKA, Jindřich
Práce se zabývá kompetencemi, kompetenčním modelem a návrhem projektu na vytvoření a jeho implementaci ve vybrané společnosti.
Kompetence manažerů malých a středních firem
Mikešová, Vendula ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Tužová, Julie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem kompetence manažerů v malých a středních podnicích. V teoretické části je obecně popsána typologie podniků a jejich členění podle velikosti, organizační členění, vysvětlen podrobněji pojem manažer a jeho osobnostní charakteristiky. Následně se již více podrobně věnuji právě kompetencím, jejich vývoji a užití v minulosti, jejich charakteristice a následnému dělení. Konec teoretické části je věnován kompetenčnímu modelu. Praktická část diplomové práce je založená na výzkumném šetření (dotazování), kdy se snažím zjistit názory malých a středních společností na problematiku kompetencí a jejich potřeby a důležitosti u manažerů.
Rozvoj dovedností manažerů
KOHOUTOVÁ, Martina
Hlavním cílem práce bylo analyzování a definování klíčových manažerských dovedností ve vybrané společnosti. Dílčím cílem práce bylo zjistit úroveň těchto dovedností v podniku Kostelecké uzeniny, a. s. s následným vyhodnocením. V práci byla použita metoda CAMI. Manažeři společnosti také vyplnili dotazník a zodpověděli několik otázek, které se týkaly rozvíjení dovedností manažerů v tomto podniku. Na základě stanovených výsledků byly navrženy doporučení pro další rozvoj.
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti, znalosti, zkušenosti a další kompetence, jež jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů na dané pracovní funkci obchodního zástupce. První dvě kapitoly bakalářské práce jsou zaměřeny na teoretickou část metody Assessment Centre a jejího efektivního využití. Další kapitoly popisují společnost působící v oblasti FMCG, analýzu pracovního místa obchodního zástupce, tvorbu kompetenčního modelu a tři modelové situace -- hraní rolí.
Identification of Soft Skills in Development Centre for Needs of Talent Management
Žárský, Václav ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přístupech využívaných v identifikaci měkkých dovědností pracovníků. Těžištěm je rozvojové centrum, se zřetelem na selekci talentů a následnou využitelnost výstupu pro individuální rozvoj každého účastníka. Jednotlivé aspekty a úskalí výběru / rozvoje pracovníků popsané v teoretické části jsou aplikované v podmínkách rozvojového programu analyzované společnosti. Praktická část popisuje rozvojové centrum v rámci talent manažmentu jak z procesního hlediska, tak především z hlediska zkoumání jednotlivých projevů v chování účastníků a jeho propojení s kompetencemi. Výstupem práce je popis zvýšení úrovní daných kompetencí, které jsou klíčovými pro profil junior manažera.
Kompetenční model Junior Projekt Manažera
Košťál, Martin ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Kučerová, Klára (oponent)
Diplomová práce analyzuje kompetenční model ideálního uchazeče, který by byl schopný nástupu na pozici Junior Projekt Manažera. V Teoretické části práce popisuje situaci na trhu vzdělávání zaměřenou na projektové řízení, dále také možnosti a směry vzdělávání v dané problematice. V praktické části jde o analýzu pracovních pozic v praxi a výzkum požadavků, které jsou kladeny na kandidáty, kteří se o danou pozici ucházejí.
Systém hodnocení zaměstnanců v organizaci
Dvořáková, Gabriela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Název této práce je hodnocení pracovníků v podniku TRW Autoelektronika s.r.o. Cílem této práce je zhodnocení fungování současného systému hodnocení a návrh postupu při tvorbě kompetenčního modelu pro tuto společnost.
Hodnocení zaměstnanců
Špidlová, Veronika ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat systém hodnocení zaměstnanců ve společnosti AMI Praha, a.s. a pokusit se navrhnout východiska pro zavedení kompetenčního modelu v hodnocení zaměstnanců.
Analýza pracovního místa a tvorba kompetenčního modelu ve společnosti Linde Material Handling Česká republika, s.r.o.
Janská, Gabriela ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Rýdlová, Renata (oponent)
Cílem práce je analyzovat problém v konkrétním podniku a navrhnout možné řešení na základě analýzy práce a tvorby kompetenčního modelu. Teoretická část popisuje rozdílné přístupy k definování pojmu kompetence, její strukturu a jednotlivé druhy. V další části se práce věnuje analýze pracovního místa, jednotlivým fázím tvorby kompetenčního modelu a metodám měření kompetencí. Praktická část aplikuje analýzu pracovního místa a kompetenční přístup na praktický problém v oblasti personálního managementu ve společnosti. Zabývá se především tvorbou popisu pracovního místa a kompetenčního modelu pro konkrétní manažerskou pozici. Poslední kapitola práce navrhuje hodnocení pracovníka na základě měření kompetencí.
Education and development of managers in "Trial" bank
Pavlíková, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce se zaobírá systémem vzdělávání a rozvoje manažerů v společnosti "Trial", systém analyzuje a doporučuje společnosti určité změny, které by celý systém pomohli zefektivnit. V teoretické části popisuje práci manažerů, kompetence, kterými by měli disponovat a zásady pro tvorbu kompetenčního modelu ve společnosti. Dále charakterizuje jednotlivé metody vzdělávaní, tvorbu efektivního systému vzdělávání a zpětné vazby. V praktické části analyzuje interní politiku a systém vzdělávaní ve společnosti Trial, uvádí vzdělávací programy, kterými společnost disponuje a způsob hodnocení manažerů. V závěrečné části jsou uvedené doporučení pro změny v systému vzdělávání a hodnocení manažerů, které by mohli mít pozitivní dopad do obou oblastí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.