Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 559 záznamů.  začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analýza pracovní spokojenosti ve společnosti RUBENA a.s. se zaměřením na motivaci pracovníků
Klimešová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hubičková, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti a motivací pracovníků. Obsahem práce je analýza pracovní spokojenosti a motivace pracovníků ve společnosti RUBENA a.s., dále také srovnání s předcházejícími výzkumy. Na závěr jsou uvedeny některé návrhy a doporučení ke zlepšení současné úrovně pracovní spokojenosti.
Analýza spokojenosti pracovníků ve společnosti BAEST, a.s.
Novotná, Kateřina ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Práce se zabývá otázkou pracovní spokojenosti. Pracovníci jsou dnes považovány za jeden z nejdůležitějších zdrojů, které má organizace k dispozici. Úspěšnost a konkurenceschopnost společnosti je v nemalé míře závislá právě na pracovnících, a proto jim je třeba věnovat náležitou péči.
Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Šefčíková, Iveta ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Tesař, Tomáš (oponent)
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v mezinárodní společnosti
Kešner, Martin ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Hlavním cílem této práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní mezinárodní společnosti a odhalit potenciální zdroje nespokojenosti. Návazným cílem je navrhnout možná opatření, která by mohla tyto nedostatky odstranit a zvýšit pracovní spokojenost zaměstnanců. Teoretické východisko této práce obsahuje vymezení pojmu pracovní spokojenost a dále se zaměřuje především na jednotlivé teorie pracovní spokojenosti a motivace. V této části jsou taktéž popsány konkrétní faktory, které mají vliv na pracovní spokojenost. V další části této práce byl popsán metodický postup, který byl použit k rozboru pracovní spokojenosti. Popsána byla metoda získání dat i postup jejich zpracování. V praktické části byla učiněna charakteristika respondentů a zkoumané instituce. Následuje analýza výsledků šetření a návrh možných opatření.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o.
Knappeová, Lucie ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako sociálně-psychologický výzkum pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Zabývá se nejprve teoretickou analýzou tématu ? motivací, pracovní motivací, pracovní spokojeností a vybranými faktory pracovní spokojenosti. Následuje analytická část zaměřená na pracovní spokojenost zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Nástrojem šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců této společnosti je sociálně-psychologický výzkum, základní zvolenou technikou výzkumu je dotazníkové šetření a individuální osobní rozhovory se zaměstnanci společnosti. Na základě výsledků výzkumu byla zformulována určitá doporučení pro vedení společnosti, která by měla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Analýza spokojenosti zákazníků on-line komunikace
Rumlerová, Jana ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Křížková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků kamenných poboček jedné z předních internetových cestovních agentur. Teoretická část je věnována problematice odvětví cestovního ruchu, internetu a charakteristice jeho uživatelů. Důležitou součást tvoří podrobný popis marketingového výzkumu. Hlavní náplní je dotazníkové šetření spokojenosti klientů, na základě jehož výsledků jsou stanovena doporučení pro možné budoucí zaměření firmy.
Analýza pracovní spokojenosti, motivace a stimulace vybrané firmy
Ježková, Lucie ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Pechová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti a s ní související motivací a stimulací nejprve v rovině teoretické. Následně v rovině praktické při analýze jednotlivých faktorů pracovní spokojenosti ve vybrané firmě. Analýza byla provedena pomocí dotazníkového šetření. V práci jsou též navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení pracovní spokojenosti, motivace a stimulace ve firmě.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců v ISS Optimal s.r.o.
Haramija, David ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu pracovní spokojenosti zaměstnanců konkrétní společnosti, jejíž výzkum je ve firmě proveden zejména dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků šetření jsou navržena opatření na zlepšení stávajících nevyhovujících faktorů, které ve firmě narušují celkovou pracovní spokojenost. Úvod práce je věnován teoretické části, v níž jsou vysvětleny základní pojmy týkající se pracovní spokojenosti. Další část obsahuje stručnou charakteristiku podniku, v němž byl výzkum proveden. Předposlední,nejobsáhlejší částí je část analytická, obsahující vyhodnocení a interpretaci jednotlivých otázek dotazníkového šetření a na jeho základě ověření pravdivosti hypotéz stanovených v části teoretické. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení současné situace.
Analýza spokojenosti a motivace pracovníků ve vztahu k užívanému stylu řízení
Bezděková, Andrea ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bendová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza pracovní spokojenosti a motivace pomocí dotazníkového šetření, blíže je výzkum zaměřen na aspekty interní komunikace a osobnost vedoucího pracovníka - manažera. Na základě výsledků výzkumu a jejich porovnání s realitou jsou navržena opatření ke zlepšení stávajícího stavu. Tato opatření se týkají zejména komunikace s pracovníky ze strany vedení společnosti, výběru, rozvoje a užívaného stylu řízení u vedoucích pracovníků a kariérního růstu a rozvoje. Práce je rozdělena do pěti základních kapitol. Úvodní kapitola charakterizuje problematiku, stanovuje cíle práce a pracovní hypotézy, představuje zvolenou metodiku. Další část je věnovaná teorii, objasňuje základní pojmy z oblasti pracovní spokojenosti a motivace, shrnuje nejvýznamnější teoretické přístupy. Po stručné charakteristice podniku následuje samotná analýza dat a jejich následná interpretace. Poslední kapitola zabývá celkovým shrnutím výsledků, ověřením stanovených hypotéz a již zmiňovanými opatřeními ke zlepšení stávající situace.
Spokojenost zaměstnanců a sociálání program společnosti
Šmídová, Hana ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Práce charakterizuje spokojenost zaměstnanců ve společnosti, která prochází dramatickými změnami. Součástí práce je výzkum, jehož úkolem bylo zmonitorovat a vyhodnotit faktory, které spokojenost zaměstnanců ovlivňují a zároveň i postihnout vliv změn na spokojenost zaměstnanců. Následně jsou v práci navrženy opatření pro zvýšení spokojenosti pracovníků a lepší zvládání změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 559 záznamů.   začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.