Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Product placement jako marketingový nástroj
Kincl, Albert ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Beneš, Vladimír (oponent)
Cílem práce je konkretizovat realizaci procesu umisťování výrobků do televizního vysílání s hlavním zaměřením na české prostředí. Analyzovat product placement jako marketingový nástroj a představit jeho možné formy a aktuální trendy. Přiblížit vývoj této marketingové komunikace a v neposlední řadě pojednat o pozitivech a negativech této specifické formy reklamy. Dále je pomocí dotazníkového šetření proveden výzkum ohledně vnímání product placementu v seriálech, sportovních přenosech a jiných televizních pořadech v České republice. Zjišťuje, jak je pojem znám a chápán v českém prostředí a z těchto poznatků jsou v závěru práce vyvozena případná opatření pro následnou možnost zlepšení realizace umisťování brandu nebo výrobků do televizního vysílání.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.
Digitalizace v rámci České televize
Vácha, Pavel ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce popisuje vlivy procesu digitalizace šírení terestrického televizního signálu na Ceskou televizi jako televizi verejné služby. Úvod prináší základní vysvetlení pojmu digitalizace a historii digitalizace televizní výroby, jako predstupne digitalizace terestrického šírení televizního signálu. V první kapitole je uvedena strucná historie televize a televizního trhu v Ceskoslovensku a Ceské republice, která znací i stav trhu pred zapocetím procesu digitalizace šírení televizního signálu. V další cásti je prehled právního rámce procesu a technologické rešení. V kapitolách venovaných dvema novým programovým okruhum, jejichž vznik je umožnen zmenou šírení signálu, je v souvislostech popsán jejich vznik a zhodnoceny první roky vysílání. Dále se práce zabývá problematikou vzniku nových soukromých televizních stanic a jejich vlivem na Ceskou televizi. V záveru je analyzována sledovanost, jako jeden z ukazatelu úspešnosti a trendu, které proces digitalizace na trhu nastolil a prezentována úvaha nad budoucím vývojem na televizním trhu nejen z pohledu Ceské televize.
Česká televize - koproducent hrané tvorby
Koštýř, Jiří ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Česká televize je již skoro dvacet let významným podporovatelem české kinematografie jako koproducent filmové tvorby. Často bývá přítomna i při výrobě mezinárodních koprodukcí. Od roku 1992 se podílela na vzniku 210 filmových projektů. Toto číslo zahrnuje i dokumentární film, který se v poslední době stále více prosazuje v kinodistribuci. Diplomová práce ?Česká televize ? koproducent hrané tvorby? se zabývá nejenom samotným významem spolupráce nezávislých producentů s institucí, která je charakterizována jako služba veřejnosti, ale na pozadí historického vývoje i vlastních zkušeností, se snažím odpovědět na otázku, proč je třeba, v době geopolitických změn světa, zachovat nejenom českou kinematografii, ale i televizní vysílání - služba veřejnosti. Je možné najít ideální symbiózu mezi nezávislým producentem a koproducentem, mezi vlastníkem práv a vysílatelem, která povede k harmonické spolupráci a naplnění představ obou stran? Nebo převládnou obchodní dovednosti některých kulturních zlatokopů, kteří pokládají za vrchol veškerého umění pouze byznys?
Která politická strana dokáže nejlépe využít ČT24 ke své propagaci?
Tykal, František ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá vysílacím časem na veřejnoprávní televizi ČT24. Tato televize vysílá tiskové konference a brífinky jednotlivých politických stran. Je však toto vysílání ve veřejném zájmu, tak jak je definován samotnými politiky, tedy je zachováván princip proporcionality podle reálného politického vlivu ve společnosti? Tiskové konference jsou ze své podstaty konfrontace politiků s novináři, kteří se ptají na otázky, jež je zajímají, a tak reflektují zájem občanů dozvědět se relevantní informace. V mnoha případech politici záměrně vynechávají část na dotazy novinářů, což je zřejmě pro politika velice výhodné, protože takto odvysílaný čas je de facto pouze neplacenou reklamou jeho samotného a jeho strany. Cílem této práce je zjistit, jestli výskyt tiskových konferencí ve vysílání ČT24 odpovídá proporcionálnímu rozložení, které vychází z výsledků voleb do Parlamentu ČR. Která strana dokáže nejlépe využít tímto způsobem vysílací čas ČT24 ke své propagaci? Výchozí data pocházejí z televizního archivu od roku 2006 do 2011. Tyto data budou rozloženy do menších časových intervalů podle konkrétních politických preferencí v daném období a v těchto časových intervalech bude zkoumáno, zda výskyt konferencí jednotlivých stran odpovídá požadovanému rozdělení.
Psychosociální aspekty sledování televizního vysílání u dětí předškolního věku.
BROUČKOVÁ, Ivana
Práce poukazuje na aspekty sledování televizního vysílání u dětí předškolního věku.Teoretická část obsahuje součastný stav dané problematiky. V praktické části jsou zaznamenány výsledky z kvantitativně-kvalitativního výzkumu. Soubor tvořilo 80 rodičů dětí předškolního věku.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.
Reklama a média
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.