Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.