Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
Netíková, Martina ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá podmínky pro krátkometrážní tvorbu v českém prostředí z pohledu filmového producenta. Nejprve definuje samotný pojem krátkometržní film a následně ho zasadí do kontextu českého filmového průmyslu. Poté se věnuje postoji klíčových institucí a dalším aspektům, které ovlivňují podmínky produkce krátkých filmů. Jednotlivé kapitoly následně mapují specifika vývoje, výroby i distribuce - nastiňují odlišnosti od práce s celovečerními filmy, charakterizují jednotlivé postupy a uvádí konkrétní příklady. V závěru práce jsou pak uvedeny možnosti prodeje a případná finanční i nehmotná rentabilita.
Postupy při plánování strategie filmového festivalu na příkladu 30. ročníku Famufestu
Gabrielová, Alžběta ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; RYCHECKÝ, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovení postupu tvorby strategické analýzy pro filmové festivaly. Postupy jsou demonstrovány na konkrétním příkladu filmového festivalu studentských filmů Famufest. Cílem práce je určení silných stránek a potenciálních budoucích hrozeb. V teoretické části je charakterizována struktura festivalu a specifika jeho organizování oproti jiným filmových festivalům v českém prostředí. Praktická část analyzuje festival na základě postupů strategické analýzy. Popsáno je současné fungování, stav činnost a další směr, kterým by se mohl festival ubírat.
Filmová online distribúcia: Vstup nezávislých filmov na súčasné najdôležitejšie VOD platformy
Čajková, Michaela ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; PRAŽSKÝ, Přemysl (oponent)
Táto bakalárska práca si dáva za cieľ preskúmať S-VOD a VOD platformy, ktoré sú prístupné na medzinárodnom online trhu. Zameriame sa na možné zisky, ktoré producentovi prináša S-VOD a VOD a preskúmame možnosti fungovania v súčasnosti najvýznamnejších hráčov na trhu. Budeme sa zaoberať bariérami vstupu na tento trh a objasníme rolu agregátorov. V druhej časti práce, ktorá bude praktická, vypracujeme stratégiu pre nezávislý dokumentárny film, v našom prípade case study pre film Lampedusa in Winter pre čo najúspešnejšiu online distribúciu na viacerých platformách a zameriame sa na divákov z celého sveta. Budeme skúmať možné budúce výnosy.
Dánský televizní systém
Staněk, Jan ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Autor se ve své práci zaobírá Dánským televizním systémem. Důraz klade především na jeho historický vývoj, strukturu, regulaci, způsob financování a na jeho důležité hráče. Analýzou odborných děl dánských autorů a s pomocí především primárních informačních zdrojů, jako jsou webové stránky a prezentace dotyčných institucí, vytváří aktuální a široký obraz dánské televize v roce 2016, jejích funkčních mechanismů a prvků. Ty pak podrobuje srovnání se systémem českých televizí, který se z vnějšího pohledu může zdát takřka stejně funkčním, ale jehož úspěchy na domácím i mezinárodním poli se nemohou tomu dánskému rovnat.
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Michálek, Tomáš ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Ve své diplomové práci se věnuji novým možnostem distribuce českých nízkorozpočtových filmů z hlediska producenta. Vycházím tak ze současné situace, kdy stále více tuzemských filmů je distribuováno svým producentem. Vedle toho je řada menších českých filmů, které jsou distribuovány klasickým distributorem. Práce se bude snažit o nastínění souvislostí vývoje nezávislé distribuce ve Spojených státech se situací na evropském trhu, resp. na trhu českém. Popisem současné situace na filmovém trhu se budu snažit postihnout současné metody zacházení s filmem ve stádiu distribuce a ukázat tak na jejich výhody a nevýhody. Jádrem mé práce pak bude navrhnutí nových metod filmové distribuce nízkorozpočtových filmů v souvislosti s nastavením marketingové a distribuční strategie.
Tvořivost v producentské praxi
Mahler, Jakub ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl prozkoumat, do jaké míry je tvořivost součástí praxe českých producentů : nakolik jejich hotové projekty odpovídají jejich výchozím představám a jaké metody používají k dosažení kýženého výsledku v průběhu developmentu a realizace filmu. Tato práce se pokusí popsat druhy, metody, možnosti a tendence producentské tvořivosti a fenomén producentské tvořivosti zhodnotit i na obecné rovině. Na základě rozboru historického vývoje i současné praxe, několika případových studií dramaturgie (poznatků vlastních i publikovaných) jednotlivých filmů a rozhovorů s příslušnými producenty (popř. režiséry) chci zkoumat jejich východiska (výběr látky, producentský záměr, společenské a umělecké ambice), dále producentské metody v každé z fází výroby filmu (kolik prostoru ponechávají tvůrčím profesím a obecně v jaké míře intervenují do výroby). Po uvedení výpovědí dotyčných producentů do kontextu samotných produktů jejich práce chci porovnat všechny učiněné poznatky.
Produkce festivalových novin
Kučerová, Zuzana ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Bakalářská práce s názvem Produkce festivalových novin; komparace Festivalového deníku s Filmovými listy se zabývá srovnáním festivalových periodik po produkční stránce. Cílem práce bylo postihnout produkční podmínky vzniku festivalových novin na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a Letní filmové školy v Uherském Hradišti v roce 2014, a zobrazit jejich vliv na výslednou podobu periodik. Zároveň tyto produkční prostředí navzájem srovnat, zhodnotit a případně navrhnout východiska ke zlepšení produkční stránky v následujících letech.
Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012
Dohnalová, Kamila ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012" pojednává o novém segmentu filmového trhu, který označujeme termínem alternativní obsah či event cinema. Uvádění těchto audiovizuálních programů odlišných od celovečerních filmů zažívá v posledních letech v digitálních kinech velmi dynamický rozvoj. Pro celistvé porozumění problematice práce seznamuje s charakteristikami současného celosvětového trhu a uvádí retrospektivní přehled typů alternativního obsahu. Dále je popsána situace event cinema na českém trhu, jemuž v letech 2007?2012 dominovala distribuční společnost Aerofilms, která v současné době spolu s diverzifikací a růstem trhu přichází o svoje výlučné postavení. Práce shrnuje současný stav a technologii satelitní kino distribuce, která je budoucností doručování všech audiovizuálních obsahů. Metodami zpracování tématu jsou studium zahraniční a české literatury, deskripce programu a dramaturgie jednotlivých participujících subjektů, obsahová analýza dokumentů a zúčastněné pozorování.
Studentský film jako žánr a jeho účast na zahraničních filmových festivalech
Žáčková, Julie ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Studentský film je sám o sobě spíše technickou kategorií, než žánrem. Je omezen školním zadáním, technologií zpracování a případně délkou. Studentské filmy mohou ale v sobě nést i určité prvky žánru, které vychází právě ze zadaných kritérií. Hlavním tématem práce je vztah mezi studentskými filmy a především zahraničními filmovými festivaly, ke kterému je přistupováno na základě zmapování výrazných úspěchů českých studentských filmů na zahraničních festivalech, průzkumu přístupu ke studentským filmům ze strany festivalů a nahlížení na kategorii studentských filmů ze strany českých filmových tvůrců a odborníků. Zásadním elementem protínajícím celou práci je pak diskuze nad uměle vytvořeným stigmatem, které studentské filmy jako takové postihuje v rámci veřejného vnímání.
Filmové pobídky v ČR význam filmových pobídek pro Českou republiku v lokálním a mezinárodním měřítku
Moravčíková, Alexandra ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
Práce se věnuje problematice filmových pobídek v České republice, jakožto podpory státu produkcím, které se u nás rozhodnou natáčet. Soustředí se v rámci pobídek na výrobu zahraničních zakázek. Rozebírá původ Programu podpory filmového průmyslu, jeho legislativní ukotvení a představuje několik příkladů filmových pobídek v praxi spolu s konkrétními číselnými údaji. V závěru práce bilancuje přínosy a limity aplikace filmových pobídek v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.