Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Problematika parkování ve městě České Budějovice
Sezemská, Stephanie ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou parkování ve městě České Budějovice. Základem práce je zhodnocení dopravy v klidu na území města. Při konzultacích se zhodnotí kritická místa z pohledu parkování, na kterých dále probíhá místní šetření a měření. Z výsledků místního šetření se navrhnou potřebná opatření, která mohou přispět ke zlepšení situace.
Rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zaměřením na veřejný prostor
Hlubinková, Monika ; Řehák, Filip (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce týkající se rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zabývá zanalyzováním současného stavu města, vyhodnocením jeho problémů a potenciálů, a následným návrhem urbanistického, dopravního a funkčního řešení. Cílem práce je vytvořit pro město lepší podmínky pro život a tím do města přilákat více nových obyvatel. K tomu může napomoci vybudování nových bytových domů, volnočasových center a také coworkingových center. Ke kvalitnímu životu v ulicích přispívá návrh nových veřejných prostranství, která nabízejí spoustu zákoutí a míst k setkávání a odpočinku. Nová podoba města je navržena s důrazem na soudobé urbanistické přístupy a názory, a s tím spjatý pohled na město jako na bezpečné místo pro pěší.
Územní studie rozvojového území města Velké Meziříčí
Klímová, Radka ; Herzan, Radovan (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Projekt se zabývá využitím lokality v blízkosti historického centra města Velké Meziříčí. Původně zde stály výrobní objekty, které byly již zdemolovány. V současné době se tento prostor nijak nevyužívá. Tato územní studie se snaží prověřit možnost využití lokality pro vznik nové městské struktury plnící funkci bydlení, občanské vybavenosti ale i funkci dopravní.
Územní studie aktuálního rozvojového území města Kroměříže
Sysel, Jakub ; Kopáčik,, Gabriel (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší studii nové zástavby aktuálního rozvojového území města Kroměříže v jeho severovýchodní části za psychiatrickou léčebnou mezi ulicemi Lutopeckou a Havlíčkovou. Toto území propojuje místní část Terezov a Barbořinu. Cílem studie bylo navrhnout nové bydlení pro více jak 1200 obyvatel v aktuálně ještě nezastavěné oblasti v souladu s platným územním plánem. Řešené území je rozděleno do 3 etap výstavby. Severovýchodní část navazuje na stávající bytovou zástavbu bytovými domy se 2-3 podlažími. Ve zbytku území jsou navrženy rodinné domy samostatné i částečně řadové. Vybavenost území je doplněno mateřskou školou, obchody a parkovacím domem. V souladu s územním plánem je zde navržený i park a sportoviště s hřištěm a sportovní halou. Charakter území je velmi ovlivněn některými stávajícími inženýrskými sítěmi a jejich ochrannými pásmy, jejichž přeložení je ekonomicky nevýhodné. Vzhledem k okrajové poloze řešeného území je ve studii navrženo rozšíření obsluhy hromadnou dopravou o další 2 místa. Nové dopravní propojení ulic Lutopecká a Havlíčková by způsobilo velký nárůst provozu přes řešenou oblast, proto se ve studii počítá se klidněným provozem v podobě omezení maximální rychlosti na 30 km/h a systém komunikací se skládá z obousměrných i jednosměrných komunikací. Dopravu v klidu zajišťují garáže patřící k rodinným domkům, doplněných o parkování podél cest. V části s bytovou zástavbou parkování možné jednak na venkovních parkovištích a pro doplnění potřebné kapacity je ve studii navržen i parkovací dům.
Podrobný urbanistický návrh využití území Sportovní, Drobného, Tř. gen. Píky, Porgesova
Polonyankina, Natalia ; Velek, Jan (oponent) ; Jenčková, Barbora (vedoucí práce)
Vzhledem k různorodé okolní zástavbě a umístění izolovaných rozsáhlých objektů se nabízelo řešení koncepce po etapách. V jižní části byly navrženy nové halové objekty se sportovišti, které mají v této oblasti dlouhou tradici. Tyto objekty se drží osy ulice Sportovní a reagují na protější stávající zástavbu. V severní části u obchodního centra, bylo třeba zpřístupnit a zatraktivnit okolí a využít rozsáhlé plochy objektu. V severovýchodní oblasti navržená bytová zástavba reaguje na stávající budovu FRRMS a vytváří příjemné prostředí k bydlení. Budovy FRRMS zároveň spolu s valy a hustým porostem zeleně tvoří izolační clonu pro bytové domy. Snaha propojit stávající a navázat nové vyústila v jednoduché řešení, které nenarušuje okolí, ba naopak se snaží splynout s městem a uklidnit chaos v této oblasti.
Modelování a analýza stavebních konstrukcí v prostředí ANSYS Workbench
Krňávek, Ondřej ; Kršík, Jakub (oponent) ; Nevařil, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím softwarového prostředí ANSYS Workbench pro modelování a analýzu stavebních konstrukcí. Úvodní část práce je zaměřena na metodu konečných prvků, která je prostředím používána. Hlavní část práce je pak věnována praktickému využití prostředí ANSYS Workbench pro statickou lineární analýzu železobetonového parkovacího domu. V rámci práce je řešen především model geometrie, dále je aplikováno zatížení modelu dle platné normativy a na závěr jsou uvedeny vypočtené hodnoty deformací a napětí vybraných konstrukčních částí.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Sopoušková, Petra ; Nový, Vítězslav (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Práce řeší pozemek parkoviště na hraně historického jádra a rušné silnice se sídlištěm ve Valašském Meziříčí. Cílem je nové využití pozemku, ale se zachováním původního počtu parkovacích míst. Navržený objekt funguje jako bariéra mezi silnicí a historickým jádrem, kde je preferována pěší doprava. Řešením je platforma tvořená obchody a parkovacím domem, na níž jsou umístěny objekty s funkcí obytnou. Tyto funkce vychází ze současných požadavků města. Přímé spojení centra a sídliště je zajištěno ulici pro pěší dopravu na východním okraji pozemku, která je spíše obytného charakteru. Dům má tři podlaží parkování o kapacitě 149 míst, vjezd je řešen odbočovacím pruhem ze silnice a mezi jednotlivými podlažími pak vnější zapuštěnou rampou. Z těchto tří podlaží je jedno podzemní. Dvěma nadzemním podlažím pak odpovídá konstrukční výška komerčních ploch na opačné ploše objektu. Fasáda obchodů lemuje ulici a vytváří tak vizuální hranici. Vstupy do jednotlivých obchodů jsou umístěny v odstupech fasády. Obchody s parkováním vytváří desku na které jsou střešní zahrady a bytové domy. Komunikaci do jednotlivých obytných částí je vždy společná pro dva sousedící domy a je vedena exteriérem. Po výstupu na platformu se člověk ocitá v semiprivátním prostoru, ze kterého jsou systémem pavlačí obsluhovány jednotlivé byty. Obytné objekty mají 2 až 3 podlaží a jsou orientovány východo-západně s tím že obytné části jsou na odvrácené straně od semiprivátního prostoru. Hmota a materiály objektu se snaží nenarušovat charakter historického jádra. Je dbáno na zásady trvale udržitelného rozvoje, především jeho sociálního aspektu.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
Studie automatizovaných parkovacích systémů
Peprník, Pavel ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje současné poznatky o moderních automatizovaných parkovacích systémech. Je to velmi zajímavá myšlenka řešení nedostatku prostoru pro parkování stále se zvětšujícího počtu automobilů. V práci jsou popsány základní typy těchto systémů, jejich využití, technické a provozní parametry, konstrukční a technologické možnosti manipulace s vozy. Dále tato práce obsahuje příklady již realizovaných projektů jak v ČR tak v zahraničí. Uvedl jsem také výhody a nevýhody těchto systémů. V závěru je také krátce nastíněno možné využití těchto systémů v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.