Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 557 záznamů.  začátekpředchozí525 - 534dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Procházka, Jaroslav ; Kostrhounová, Jitka (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vypracování podnikatelského záměru rozvoje společnosti Vinium. První část mé práce obsahuje teoretické poznatky, které využiji pro analýzu současné situace v části druhé. Předmětem vlastní práce je pak vypracování investičního záměru, který poslouží k celkovému rozvoji firmy.
Podnikatelský záměr na založení firmy
Dufek, Petr ; Procházková, Veronika (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na vytvoření společnosti, která bude nabízet počítačové kurzy začínajícím až středně pokročilým uživatelům. První část obsahuje teoretické poznatky související s prací. Druhá část obsahuje nezbytné analýzy a vlastní návrh řešení. Sestavený finanční plán dokazuje jeho životaschopnost.
Podnikatelský záměr
Petyrková, Petra ; Kawuloková, Zuzana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, zpracovaná jako podnikatelský záměr, se zabývá problematikou založení nové společnosti, analýzou jejího prostředí, stanovením konkurence, sestavením výrobního, marketingového, finančního plánu a hlavním úmyslem je zjistit, jestli bude tento podnik rentabilní.
Podnikatelský záměr
Miholová, Barbora ; Ing.Karel Freiberger (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavní náplní této diplomové práce je návrh podnikatelského záměru pro další rozvoj firmu zabývající se distribucí cideru do České republiky. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou aktuální právní předpisy související s přípravou a realizací podnikatelského záměru, SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův model. Dále pomocí těchto analýz podrobně analyzuji interní i externí prostředí, ve kterém bude společnost působit. V poslední části se věnuji vlastnímu návrhu provedení realizace podnikatelského záměru a to včetně zhodnocení náročnosti a rizik jeho realizace.
Podnikatelský záměr
Bavlnka, Jan ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy Dutch Impuls s.r.o., ze které se pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy a metody. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou provedeny návrhy na zlepšení pomocí vytvořeného podnikatelského záměru.
Podnikatelský záměr pro založení kavárny
Kalinová, Tereza ; Komárková, Eva (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení kavárny, jejíž hlavní zákazníky jsou maminky s malými dětmi. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je proveden marketingový výzkum, analýza současné situace na trhu a SWOT analýza a návrh podnikatelského záměru s vyčísleným finančním plánem.
Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Brzobohatý, Tomáš ; Šlechta,, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu a následné hodnocení současné marketingové strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. Na základě výsledků jednotlivých marketingových a finančních ukazatelů a celkového hodnocení situace firmy je pak vypracován návrh na novou marketingovou strategii této firmy pro příští období s cílem zvýšení konkurenčního postavení společnosti na trhu a tím také zlepšení celkové ekonomické situace firmy.
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Kašpar, Karel ; Cochlar, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro nově uváděnou značku na trh. Na základě shromážděných teoretických východisek, analýzy současného stavu firmy a její konkurence byl vytvořen návrh marketingového a komunikačního mixu, z kterých byl následně vytvořen návrh reklamní kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 557 záznamů.   začátekpředchozí525 - 534dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.