Název: Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Překlad názvu: The Proposal of Development of Marketing's Activities of Firm
Autoři: Kašpar, Karel ; Cochlar, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Direct marketing; GNSS; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; Porterova analýza; Reklamní kampaň; SLEPT analýza; Advertising campaign; Communication mix; Direct marketing; GNSS; Marketing; Marketing mix; Porter analysis; SLEPT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222713


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet