Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza návštěvnosti webových stránek
Mittner, Jan ; Tichý, Jan (vedoucí práce)
Analýza návštěvnosti patří mezi neodmyslitelné činnosti související s provozem webových stránek. Přesné a včasné znalosti o návštěvnících mohou být velkou výhodou ve vztahu ke konkurenčním webům. Cílem této práce je představit všechny důležité aspekty analýzy návštěvnosti. Postupně se zabývá principy analýzy a důvody, proč je nutné návštěvnost sledovat a vyhodnocovat. Následují ukazatele využívané při měření návštěvnosti a jejich interpretace. Značný důraz byl kladen také na ukazatele související s měřením efektivnosti a výkonnosti webu. Další část se věnuje hlavním přístupům a nástrojům, kterými je možné návštěvnost analyzovat. Nedílnou součást tvoří také praktické ukázky, které sestávají jednak ze srovnání různých měřicích nástrojů, dále pak z podrobné analýzy návštěvnosti konkrétního webu. Závěrem jsou nastíněny možnosti vývoje vlastní měřicí aplikace postavené na volně dostupných technologiích.
Využití webové analytiky v internetovém marketingu
Drahokoupil, Jakub ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tatková, Kateřina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti a nástroje webové analytiky a vliv webové analytiky na rozhodování v internetovém marketingu. Aplikační část na základě analýzy konkrétního webu ukazuje rozdíly mezi jednotlivými nástroji a zhodnocuje vhodnost jejich použití s důrazem na správnou interpretaci naměřených dat a jejich vliv na rozhodování o dalším vývoji webu.
Analýza uživatelského chování na webu
Charvát, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních map, jejich pozici v rámci web analytics a zásady práce s nimi. Obsahem praktické části je potom analýza sedmi konkrétních stránek webu a doporučení pro jejich optimalizaci.
Web 2.0 a jeho dopad na roli jedince v mezinárodních vztazích
Cvejn, Michal ; Knotková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Zemanová, Štěpánka (oponent)
Tato práce se zabývá webem 2.0 a postavením jedince v mezinárodních vztazích. První část práce obhajuje smysl studia jedince jako aktéra mezinárodních vztahů. Část druhá představuje web druhé generace a jeho aplikace. Na základě stávajících poznatků vlivu webu 2.0 na politiku formuluje hypotézu, že web 2.0 postavení jedince v mezinárodních vztazích posiluje. Následná analýza působení nového webu v autoritářských a v demokratických společnostech ukazuje, že nové organizační a publikační možnosti webu 2.0 představují riziko pro autoritářské režimy a že jedincům umožňují spoluutvářet mediální agendu.
Analýza webu z hlediska off-page faktorů
Potužáková, Karolína ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přiblížit čtenáři off-page optimalizaci stránek. V úvodu je čtenář seznámen se všemi důležitými pojmy. Možnosti, jak zlepšit off-page faktory jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií. Aktivní linkbuilding, tedy aktivní získávání zpětných odkazů a pasivní linkbuilding, kdy lidé na web odkazují sami například na základě kvalitního obsahu. V další části je zmíněn nástroj vhodný pro správu SEO aktivit. Teoretická část je využívána v následné analýze webu, kde jsou hodnoceny off-page faktory webu a porovnávána jejich kvalita s konkurencí. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro konkrétní web z hlediska off-page faktorů. Po přečtení této práce by měl být čtenář schopen rozeznat kvalitní off-page optimalizaci stránek a získat přehled o tom, jak lze pomocí zpětných odkazů zlepšit návštěvnost webu.
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jindra, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz na webových stránkách Fakulty managementu za rok 2010 a navrhuje opatření vedoucí k vyšší spokojenosti návštěvníků a k naplnění konverzních cílů webu.
Měření a zvyšování efektivity internetových kampaní
Zdarsa, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Krátká, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením efektivity internetových kampaní. V začátku práce jsou představeny jednotlivé kanály internetového marketingu a nejpoužívanější obchodní modely internetového marketingu. V další části je kladen důraz na stanovení cílů kampaní před spuštění internetové kampaně. Představeny jsou i nejrozšířenější nástroje webové analytiky včetně technologických úskalí a správného postupu při vyhodnocování kampaní. Cílem diplomové práce je ukázat výrazný rozdíl vyhodnocení efektivity kampaní podle přístupu k atribuci konverzí. Vedlejším cílem diplomové práce je ukázat, že internetový marketing není tak dobře měřitelný, jako se o něm často mluví.
Praktické využití Web Intelligence
Hnízdil, Jan ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Web Intelligence je v poslední době velmi populární téma. Práce nehledá přesnou definici Web Intelligence, protože ta jednoduše neexistuje. Místo toho se snaží na hypotetickém příběhu z bankovního prostředí ukázat, jak lze WI využít v praxi. Ještě předtím jsou ale vysvětleny základní principy webové analytiky, která tvoří základ Web Intelligence. Postavy příběhu jsou sice smyšlené, nicméně popisovaná situace zařizování hypotéky je velmi podobná těm skutečným. Protagonistou příběhu je pan Černý, který potřebuje na koupi domu hypoteční úvěr. Přestože banka, u které má běžný účet, se mu pokouší hypotéku prodat, nakonec si úvěr vezme u konkurence. Práce poté zmiňuje chyby, kterých se banka při komunikaci s panem Černým dopustila. Základem každého úspěšného vztahu se zákazníkem je totiž vždy hlavně komunikace. Web Intelligence pomůže lépe poznat své zákazníky a vytvářet takové nabídky, které pro ně budou relevantní. Dále je prostor věnován konceptu Event Driven Marketingu (EDM). Jeho smyslem je vytvářet malé marketingové kampaně, jež budou přesně zaměřeny na konkrétního zákazníka a jeho aktuální potřeby. Web Intelligence s EDM spolupracuje u online kampaní, kdy dokáže jak identifikovat zákazníkovu potřebu, tak na ni adekvátně zareagovat. Pokud vše funguje správně, vnímá zákazník marketingovou komunikaci spíše jako podporu, které se mu od banky dostává, než aby se cítil obtěžován.
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.