|
Konflikty při využívání řeky Lužnice rekreačními aktivitami
SOLAŘOVÁ, Pavlína
Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracování návrhu projektu, který bude řešit současné konflikty při rekreačním využívání řeky Lužnice. Z výsledků bakalářské práce (situační analýzy a dotazníkového šetření), z rozhovorů se zainteresovanými osobami, PEST a SWOT analýzy vyplynula celá řada konfliktů způsobených zejména rekreačním využíváním oblasti. Na základě zjištěného stavu oblasti byly zformulovány strategické cíle, opatření a následně plán rozvoje cestovního ruchu. Dále byl zpracován konkrétní projekt (výstavba motelu v kempu), který se věnuje jednomu z největších problémů v oblasti, a to nedostatečné infrastruktuře cestovního ruchu a nekvalitním službám.
|
|
Strategická analýza
Krupičková, Zuzana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Práce má dvě základní části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje se základními pojmy z oblasti strategie, včetně běžně používaných metod. Praktická část aplikuje metody strategické analýzy, popsané v teoretické části. Na základě jednotlivých analýz jsou navržena strategická doporučení.
|
| |
| |
|
Strategická analýza podniku
Kubátová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu minulého vývoje a současné strategické pozice firmy a následně formulovat její závěr. Práce je zaměřena na zpracování analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a jejich vývoje v čase, odhalení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb okolí, posouzení dosažení stanoveného cíle a návrh vhodné strategie dalšího vývoje společnosti.
|
|
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Abrahamová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Valášek, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá detailním zhodnocením potenciálního spojení dvou cestovních agentur (Cestovní agentura Obnova, s. r. o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová). První tematickou částí je komplexní analýza obou firem. Na teoretické vymezení finanční analýzy navazuje její praktické provedení na příkladu CA Obnova. Kvalitativní analýza spočívá v provedení PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy pro oba výše uvedené podniky. Druhá tematická část práce je věnována integraci podniků v oblasti cestovního ruchu jako součásti procesu globalizace. Práce uvádí konkrétní příklady spojení podniků z praxe. V závěru charakterizuje a hodnotí možnosti pro spojení zmíněných cestovních agentur.
|
|
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
|
|
Strategická analýza podniku
Šímová, Radka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Teoretická část závěrečné práce je zaměřena na definici strategie podniku a popis metod interní a externí analýzy, jako je PEST analýza, 4C analýza, SWOT a Porterova analýza. Cílem praktické části práce je aplikace metod na konkrétní společnost, její interní a externí prostředí. V závěru práce jsou shrnuta doporučení pro daný podnik a jeho strategie.
|
|
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
|
| |