Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém managementu kvality ve vybraném podniku
Kučera, Jaromír ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a zhodnotit systém managementu kvality ve vybraném podniku a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení jeho fungování. Teoretická část se zabývá problematikou managementu kvality ve výrobních podnicích, popisuje jednotlivé přístupy k managementu kvality, nástroje a metody. V praktické části je popsán systém managementu kvality v podniku Robert Bosch, spol. s r.o., České Budějovice a je provedeno jeho zhodnocení na základě analýzy dokumentů týkajících se managementu kvality, rozhovorů s manažery a pracovníky oddělení kvality a pozorování fungování systému managementu kvality. Práce je poté zaměřena na několik oblastí s potenciálem pro zlepšení. Jednou z nich je dokumentování výrobkového auditu, kde dochází k nedostatečnému vyhodnocování záznamů ze zkoušek. Jako opatření je navržena elektronická archivace záznamů a statistické zpracování údajů ze zkoušek na těchto záznamech uvedených. Další se týká archivace vzorků. Je proveden soubor opatření zlepšujících systém archivace vzorků a současně snižující náklady na jejich skladování.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
ŠUSTROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.
Hodnocení dodavatelů v systému managementu kvality ve vybraném podniku
KARKOŠKOVÁ, Soňa
Každý podnik, který chce být konkurenceschopný na trhu, se musí neustále zlepšovat a hledat nové, lepší a jednodušší postupy jednotlivých procesů. Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou stávajícího systému managementu kvality výběru a hodnocení dodavatelů ve středně velkém strojírenském podniku. Práce obsahuje doporučení a návrhy na případná zlepšení tohoto systému.
Příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001
Kopecká, Dagmar ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001. Práce analyzuje plnění požadavků normy v zavedeném systému managementu kvality, identifikuje silná a slabá místa v systému a předkládá doporučení. Hlavním cílem závěrečné práce je navržení aplikovatelných a reálných řešení nedostatků v plnění článků normy, která povedou k neustálému zlepšování. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole je definován pojem kvalita a představen vývoj systémů managementu kvality až do současnosti. Druhá kapitola seznamuje s technickou normalizací, normami ISO řady 9000 a požadavky ČSN EN ISO 9001:2009, jejíž struktury a obsahu se drží praktická část diplomové práce. Třetí kapitola předkládá informace o společnosti KOPY TRUCK s. r. o. a analyzuje její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti prostřednictvím SWOT analýzy. Následující kapitola podrobně rozebírá a hodnotí současné plnění požadavků normy ISO 9001 a na závěr jednotlivých článků normy předkládá změny, doporučení a aplikovaná řešení. Poslední kapitola shrnuje celkové plnění normy v organizaci a uvádí hlavní přínosy práce. Po přezkoumání požadavků normy ISO 9001 bylo zjištěno, že společnost plní požadavky. Uvedená doporučení pomohou rozvíjet zavedený systém managementu kvality a přispějí ke zlepšování organizace.
Management kvality s akcentem na lidský kapitál
ROHLÍČKOVÁ, Radka
Cílem Bakalářské práce je charakteristika systému managementu kvality ve vybrané společnosti a objasnění významu lidského faktoru v tomto systému. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti personálního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na proces lidské zdroje. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.
Stanovení zásad systému managementu informatiky kompatibilního s ISO 9001:2008 pro malé IS/IT neintenzivní podniky
Lozan, Petr ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Informační systémy a technologie jsou všudypřítomné a hrají významnou roli v každodenním životě lidí i organizací. I ty nejmenší organizace potřebují vědět, že jejich informační systémy a technologie pracují správně, přiměřeně podporují jejich činnosti, jsou nákladově efektivní a vyhovují požadavkům předpisů a jiným požadavkům. Nejvíce prosazovaný i užívaný je přístup k řízení IS/IT organizace na základě managementu služeb. Co když ale není stejně vhodný pro organizace všech velikostí? Tato práce představuje alternativní přístup k řízení informatiky, přímo vystavěný na základě požadavků dobře známého mezinárodního standardu ISO 9001:2008. Pro mnoho osob, které znají a rozumí přístupu ISO 9001 i požadavkům standardu, může být snazší použít jejich znalosti o managementu kvality k řízení IS/IT, spíše než se učit a zavádět management služeb IT, a pravděpodobně se zabývat i tím, jak management služeb zjednodušit pro použití v podmínkách omezených zdrojů, které jsou pro malé organizace charakteristické. Autor popisuje ISO 9001 jako univerzální model systému managementu a zkoumá požadavky standardu ISO 9001:2008 vztahující se k informačním systémům a technologiím. Pak je pozornost soustředěna na existující mezinárodní standardy zabývající se různými aspekty správy a řízení IS/IT. Text nastiňuje hlavní obsah ISO/IEC 38500 pro správu IT (IT Governance), ISO/IEC 20000 pro management služeb, obsah vybraných standardů souboru ISO/IEC 27000 pro management bezpečnosti informací a obsah ISO/IEC 19770-1 pro správu softwarových aktiv. Následující část popisuje zejména přístup COBIT5 a řešení COBIT vhodné pro malé podniky -- COBIT Quickstart a COBIT Security Baseline. Závěrečná část textu vysvětluje, jak byl standard ISO 9001:2008 využit a přizpůsoben za účelem vytvoření hlavního předmětu práce -- návrhu zásad systému managementu informatiky pro malé IS/IT neintenzivní podniky kompatibilního s ISO 9001:2008.
Zhodnocení plnění požadavků systému managementu kvality a přínosů jeho zavedení v konkrétní organizaci
Nálevková, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Reuterová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit na základě informací poskytnutých společností IDC -- FOOD, s.r.o. plnění požadavků kladených normou ISO 9001 na systém managementu kvality a identifikovat možné prostory pro zlepšení. Dále je cílem zhodnotit, jaké dopady mělo zavedení systému managementu kvality na fungování společnosti. Práce se v první části věnuje teoretickému vymezení pojmu kvalita a vývoji péče o kvalitu. Jsou popsány také přístupy k managementu kvality a jejich vývoj. V další části je představena společnost IDC -- FOOD, s.r.o. a dále je pojednáno o tom, jakým způsobem jsou v organizaci zavedeny a plněny požadavky stanovené normou ISO 9001 a jsou identifikována možná zlepšení. V závěru praktické části jsou pak shrnuty dopady zavedení systému managementu kvality na společnost IDC -- FOOD, s.r.o.
Analýza systému managementu kvality a příprava organizace Parker Hannifin s.r.o. na certifikaci podle ISO/TS 16949
Vidrnová, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlíček, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Analýza systému managementu kvality a příprava organizace Parker Hannifin, s.r.o. na certifikaci podle ISO/TS 16949" je provedení analýzy stávajícího stavu systému managementu kvality v organizaci Parker Hannifin, s.r.o z hlediska připravenosti na certifikaci podle technické specifikace ISO/TS 16949. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je srovnání normy ISO 9001, která již v organizaci zavedena je a ISO/TS 16949, kterou organizace zavést chce. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu systému managementu kvality, srovnání s požadavky ISO/TS 16949 a vyhodnocení připravenosti organizace na certifikaci. Rovněž obsahuje doporučení v případech, že požadavky splněny nejsou.
Finanční měření v systému managementu kvality ve vybraném podniku
Adamová, Žaneta ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Slabý, Daniel (oponent)
Anotace V této bakalářské práci se věnuji finančnímu měření v systému managementu kvality ve vybraném podniku, kterým je Pampus Automotive s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji nákladovým modelům managementu jakosti a jejich souvisejícím nákladovým položkám. V praktické části aplikuji vybraný model ve firmě Pampus Automotive s.r.o. a identifikuji nákladové položky. Nákladovým položkám přiřazuji číselnou hodnotu a na základě sestrojených grafů vyvozuji závěr o hospodaření systému managementu jakosti.
Implementace BI ve společnosti www.scio.cz
Barcal, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šteffl, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématech strategického řízení, měření výkonnosti podniku, Balanced Scorecard a Business Intelligence v konkrétní společnosti působící v oblasti vzdělávání. Věnuje se analýze současného stavu a následně návrhu a implementaci vybraných nástrojů v konkrétní organizaci. Hlavním cílem je navrhnout systém pro sledování výkonnosti firmy střední velikosti prostřednictvím aplikování Balanced Scorecard. Nejen za účelem sledování výkonnosti firmy, ale především za účelem samotného řízení firmy. Mezi dílčí cíle patří identifikace strategických cílů, návrh strategické mapy a realizace vybrané oblasti pomocí Business Intelligence. Diplomová práce se nejprve věnuje identifikaci hlavních přínosů a rizik BSC a BI. Vedle toho se zabývá i pozicí BSC v dnešní praxi a aktuálními trendy v BI. Podstatným přínosem práce je pak další část, která se věnuje vztahu paralelní implementace Balanced Scorecard a systému managementu kvality podle ISO. V části věnující se návrhu Balanced Scorecard jsou identifikovány strategické cíle, zakreslené do strategické mapy a doplněné o příslušné metriky. Vstupem jsou rozhovory, studium dokumentů a vlastní zkušenosti. Získané informace jsou ověřeny pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na oblasti strategického řízení a měření výkonnosti. Pro praktickou ukázku je realizován Business Intelligence projekt konkrétní vybrané oblasti z BSC. Od úvodní studie, přes analýzu, návrh, dimenzionální analýzu, modelování datového skladu, návrh reportů až po samotnou implementaci a následné vyhodnocení. Součástí práce je i zprovoznění technologického zázemí potřebného pro realizaci a provoz projektu. Hlavní přínos je především v praktickém rozměru. Výstupy jsou určeny primárně pro vedení konkrétní společnosti a umožňují vstoupit do světa strategického řízení za využití uvedených nástrojů. Vybrané části jsou využitelné i pro jakoukoliv jinou společnost, která řeší podobné otázky v oblasti řízení. Konkrétně se jedná o vztah BSC a QMS, trendy BI a přínosy a rizika BSC a BI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.