Název:
Řízení kvality ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
The process quality management in the chosen organization
Autoři:
ŠUSTROVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.This graduation thesis deals with the analysis of the process quality management in the chosen organization. There exist many reasons why should the companies implement the system of the quality management. From the point of view of the producers the quality represents a tool. Thanks to this tool is reached the loyalty of the customers, reduced their perceptiveness on a potential price change and kept the competitive position of the company. The goal of the dissertation was the analysis of the process quality management in the chosen organization and determination of the proposals leading to the improvement of this process. The measures which I proposed could improve the processes of the realization of the foundry products, increase the customers' satisfaction, increase the loyalty of the workers and contribute to the overall improvement of the quality management system of the company Sytech.
Klíčová slova:
certifikace; konkurenční výhoda; Management kvality; spokojenost zákazníka.; systém managementu kvality; zlepšení; certifikation; competitive advantage; improvement; Quality management; quality management system; satisfaction of the customer. Citace: ŠUSTROVÁ, Lenka. Řízení kvality ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37404