Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže
KADLECOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá strategií interního personálního marketingu Salesiánské střediska - domu dětí a mládeže České Budějovice. Teoretická část pojednává o pojmech, jako jsou dobrovolníci, motivací dobrovolníků, personálním marketingem a strategií personálního marketingu v neziskových organizacích. Podává strategii interního personálního marketingu vybrané organizace a na základě kvalitativního výzkumného šetření podává návrh na možné vylepšení stávající strategie. Kvalitativní šetření bylo prováděno metodou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky.
Využití sociálních sítí neziskovými organizacemi
Sedláčková, Zuzana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem práce je navržení zásad zavedení a provozu sociální sítě pro konkrétní neziskovou organizaci. Postupovala jsem v několika krocích. Začátek diplomové práce je věnován teorii sociální sítě. Zaměřuji se zde převážně na používané sociální weby v České republice a uživatele sociálních sítí. V další části charakterizuji nestátní neziskové organizace, jejich prostředí a způsoby získání zdrojů. Nejdůležitější částí z této oblasti je analýza technologického okolí, kde jsou zmíněny důvody zavedení sociální sítě pro nestátní neziskové organizace. Další důležitou částí jsou zásady fundraisingu, tedy zásady, které by nezisková organizace měla dodržovat při oslovování potencionálních dárců. V další části je provedena analýza pěti vybraných neziskových organizací či programů na sociálních sítích. Součástí je i ohodnocení komunikace neziskových organizací přes sociální sítě s potencionálním dárcem či dobrovolníkem. V následující části práce podrobněji analyzuji program organizace Hestia a jeho působení na sociální síti. V rámci kapitoly je i technická analýza hlavního účtu programu Pět P na sociální síti Facebook. Na závěr je samotný návrh sociální sítě pro program nestátní neziskové organizace. Tato část je velmi inspirovaná z předchozích kapitol práce.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Quaiser, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu a implementaci CRM v neziskovém sektoru. Hlavním cílem této práce je analýza výběru vhodného CRM systému pro Nadaci OSF Praha, přičemž následnou implementací se zabývá diplomová práce Bc. Václava Bešty. Pro naplnění hlavního cíle je zapotřebí nejprve rozšířit znalosti získané během studia o další informace z odborných publikací a elektronických příspěvků, které se týkají CRM a Fundraisingu. Ty jsou následně využity v praktické části, která je výsledkem samostatné práce a spolupráce s Bc. V. Beštou a členy Nadace OSF Praha. Přínosem této diplomové práce je výsledný produkt v podobě vybraného a doporučeného CRM systému, který využije ke zkvalitnění své činnosti Nadace OSF Praha. Možný přínos lze vidět v tom, že tento systém mohou využít i další neziskové organizace.Navíc praktická část práce může posloužit jako návod, jak postupovat při výběru vhodného CRM systému. Práce je rozdělena na část teoretickou, která pojednává a objasňuje obsah pojmů CMR a Fundraising, popisuje možnosti jejich vzájemného propojení a zmiňuje rešerše prací s podobnou tématikou. Praktická část se nejprve věnuje popisu samotné Nadace OSF Praha. Následuje analýza zjištěných požadavků na CRM systém, ze které vyplyne vhodný produkt pro nadaci. Praktickou část uzavírá okrajová zmínka o implementaci vybraného systému v Nadaci OSF Praha, kterou řeší ve své práci Bc. V. Bešta.
Vnitropodnikové směrnice ve vybrané firmě
Podhrázská, Kateřina ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce charakterizuje vnitřní směrnice, jejich význam a využití. V praktické části je provedena analýza stávajících směrnice z oblasti účetnictví Městského úřadu Strmilov. Na základě výsledků analýzy jsou vypracovány nové vnitřní směrnice, které vycházejí z platné legislativy u konkrétních postupů dané organizace.
Motivace pracovníků neziskových organizací
Lorencová, Ivana ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Role neziskového sektoru v České republice získala v uplynulých dekádách nebývale na významu. Počet neziskových organizací a zaměstnanost v neziskovém sektoru se stále zvyšuje. Současně však čelí ředitelé neziskových organizací problémům spojených s vysokou fluktuací zaměstnanců. Lze předpokládat, že motivace pracovníků neziskových organizací se liší od motivace zaměstnanců v podnikovém sektoru. Cílem této práce je analyzovat vliv specifik neziskového sektoru na motivaci pracovníků působících v sociální oblasti v České republice. Hlavním přínosem mého výzkumu je, že ředitelé neziskových organizací budou moci využít výsledků a doporučení k udržení zkušených zaměstnanců v organizaci. V mém výzkumu bylo potvrzeno, že spokojenost s odměnou za práci nemá vliv na záměr zaměstnance opustit organizaci. V souladu s teorií pracovní motivace bylo prokázáno, že klíčovou roli v otázce motivace hraje v neziskovém sektoru poslání neziskové organizace. Překvapivě se však ukázalo, že nejdůležitějším faktorem motivace pracovníků neziskového sektoru je pocit uznání. Pokud jsou pracovníci přesvědčeni, že si ostatní zaměstnanci a vedení organizace váží jejich práce, tak neuvažují o odchodu z organizace, přestože nejsou spokojeni s výší svého mzdového ohodnocení. Existuje mnoho způsobů, jak oceňovat pracovní výkon zaměstnanců, které zásadně nezvyšují mzdové náklady. Odměna může spočívat v pravidelném verbálním ocenění nejlepších zaměstnanců, nebo poskytováním mimořádných nepeněžních benefitů kompenzujících stres prostřednictvím péče o fyzické a duševní zdraví (poukázky na relaxační a masážní služby, vstupenky na kulturní a sportovní akce). Pracovníci neziskových organizací hodnotí také mimořádně kladně opatření umožňující jim slaďovat rodinný a profesní život.
PR strategie plaveckého oddílu TJ Pozemstav Prostějov
Matyášková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bělíková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je navrhnout public relations strategii pro účinnou komunikaci s danými cílovými skupinami a navrženou strategii také prakticky realizovat. V teoretické části stručně popisuji marketingové a komerční komunikace s důrazem na možnosti propagace pomocí nástrojů public relations. Zaměřuji se zejména na praktické využití jednotlivých nástrojů a určení správného postupu, abych v praktické části byla schopná sestavit vhodnou strategii pro neziskovou organizaci, kterou je plavecký oddíl TJ Pozemstav Prostějov. V praktické části navrhuji strategii komunikace s využitím public relations. Strategie, rozpracovaná do taktického scénáře, byla realizována od března do prosince 2011. V závěru hodnotím splnění a účinnost realizované kampaně a navrhuji změny do budoucnosti.
Porovnání plnění rozpočtu v konkrétních podmínkách dětského domova
Prusenovská, Veronika ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Práce pojednává o problematice různých právních forem neziskových organizací z pohledu historie, právního vymezení, hospodaření a financování a na příkladu konkrétních organizací popisuje nákladovou náročnost institucionální náhradní péče pro stát a veřejné rozpočty. Tato nákladová náročnost je dále porovnána s nákladovou náročností náhradní rodinné péče na příkladu péče pěstounské. Součástí materiálu je také vyčíslení rozdílů jednotlivých druhů náhradní péče a nastínění optimálního řešení současné situace.
Motivace dobrovolníků v neziskové organizaci
Poláková, Jana ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Kolářová, Renata (oponent)
Na základě růstu sociálních potřeb nabyly neziskové organizace v posledních deseti letech na významu. Nedílnou součást neziskových organizací tvoří přitom dobrovolníci, tedy lidé, jež nedostávají za svou činnost žádnou finanční odměnu. Je proto zřejmé, že pro jejich činnost v neziskových organizacích, nemůže být hlavní motivací mzda, jak by tomu mohlo být v případě některých placených profesí. Tato bakalářská práce si proto klade za cíl v teoretické části objasnit motivační faktory vyskytující se u dobrovolníků a nástroje, které mají neziskové organizace k dispozici k podnícení jejich motivace. Analytická část potom představuje způsoby motivování v rámci dobrovolnického systému v konkrétní neziskové organizaci. Ke zjištění spokojenosti s tímto systémem posloužily vyplněné dotazníky od dobrovolníků. Výsledkem provedené analýzy bude navržení možných změn, které by mohly vést ke zlepšení stávajícího systému.
Komunikační strategie vybrané firmy
Tormová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním tématem práce je komunikační strategie. Autorka nejprve objasňuje teoretické pojmy, důležité pro vytváření a fungování komunikační strategie v praxi, následně rozebírá proces vytváření komunikační strategie a tyto teoretické poznatky poté aplikuje na konkrétní vybrané společnosti. Kromě pojmů souvisejících s komunikační strategií se autorka zaměřuje také na shrnutí důležitých teoretických poznatků, které souvisejí s neziskovými organizacemi, jelikož jedna ze zkoumaných společností je nezisková organizace, konkrétně občanské sdružení. Praktická část práce se zabývá představením společností (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) a analýzou jejich komunikační strategie. Autorka využívá interní zdroje obou společností k podrobné analýze a dále onu strategii hodnotí. V další části se pak zaměřuje na budoucí vývoj v komunikační strategii obou společností, která dozná značných změn díky připravovanému rebrandingu. V závěru práce autorka představuje plánované změny a nabízí určitá možná řešení a vylepšení, která by společnosti mohly do budoucna aplikovat v praxi. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na komunikační strategii dvou různých společností, která je pro oba subjekty neoddělitelná a provázaná, na pozadí teoreticky shromážděných informací. Práce poskytne dostatek informací pro možná zlepšení oběma společnostem a teoretický základ pro možné zpracování dalších akademických prací.
Analýza hospodaření obce Předín
DOKULILOVÁ, Jana
Cílem práce je analyzovat hospodaření obce Předín v letech 2006 ? 2010. V práci jsou popsány důležité změny v účetnictvím a daňovém systému, které přinesla reforma veřejných financí. Účetnictví je také přiblížené na praktických příkladech. Informace pro zpracování analýzy jsou čerpány z účetních výkazů: rozvahy, výkazu zisků a ztrát a výkazu Fin, které byly poskytnuty Obecním úřadem Předín. Analýza je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve se zabývá přijatými a poskytnutými dotacemi, které jsou důležitou součástí finančního hospodaření obce. Dotace jsou poskytovány jak ze státního rozpočtu, tak i ze strukturálních fondů Evropské Unie. V další části jsou analyzovány příjmy a výdaje za jednotlivé roky. Vliv příjmů a výdajů je vyjádřen pomocí horizontální a vertikální analýzy. Poslední kapitola je zaměřena na ukazatele finanční analýzy, především na ukazatele na bázi dluhu, které jsou důležité pro hodnocení finančního zdraví obce a kontrolovány Ministerstvem financí České republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.