Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie vybrané firmy
Tormová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním tématem práce je komunikační strategie. Autorka nejprve objasňuje teoretické pojmy, důležité pro vytváření a fungování komunikační strategie v praxi, následně rozebírá proces vytváření komunikační strategie a tyto teoretické poznatky poté aplikuje na konkrétní vybrané společnosti. Kromě pojmů souvisejících s komunikační strategií se autorka zaměřuje také na shrnutí důležitých teoretických poznatků, které souvisejí s neziskovými organizacemi, jelikož jedna ze zkoumaných společností je nezisková organizace, konkrétně občanské sdružení. Praktická část práce se zabývá představením společností (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) a analýzou jejich komunikační strategie. Autorka využívá interní zdroje obou společností k podrobné analýze a dále onu strategii hodnotí. V další části se pak zaměřuje na budoucí vývoj v komunikační strategii obou společností, která dozná značných změn díky připravovanému rebrandingu. V závěru práce autorka představuje plánované změny a nabízí určitá možná řešení a vylepšení, která by společnosti mohly do budoucna aplikovat v praxi. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na komunikační strategii dvou různých společností, která je pro oba subjekty neoddělitelná a provázaná, na pozadí teoreticky shromážděných informací. Práce poskytne dostatek informací pro možná zlepšení oběma společnostem a teoretický základ pro možné zpracování dalších akademických prací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.