Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 469 záznamů.  začátekpředchozí449 - 458dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication strategy of Nitra Community Foundation
Poništová, Jana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Hadžová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je stanovit komunikační strategii Nitranské komunitní nadace zaměřenou na získání nových sponzorů a udržení si stávajících. Díky analýze současného stavu nadace a podrobného teoretického podkladu, který popisuje problematiku získávání sponzorů neziskovými nadacemi, jsem mohla vypracovat praktickou část. Jejími hlavními složkami je výzkum, a návrh komunikační strategie. Rozhodla jsem se využít obsahovou analýzu, pomocí níž se snažím zjistit pravou příčinu nedostatečného množství sponzorů. Podle výsledků výzkumu jsou hlavními příčinami nedostatečný apel v komunikaci na potřebu nových sponzorů a také slabá informovanost o konkrétních možnostech pomoci. Na základě daných poznatků navrhuji v závěru možná zlepšení v komunikační strategii na získání dárců ze strany fyzických i právnických osob a tím docílím celkovou diverzifikaci rizika ztráty jednotlivých dárců v době ekonomické krize.
Mediální prezentace veřejné zeleně v Českých Budějovicích (obsahová analýza jihočeského regionálního tisku)
Kušová, Drahomíra ; Těšitel, Jan ; Bartoš, Michael
Tisk je součástí masové komunikace, při níž dochází k rozšiřování a sdělování informací a symbolických obsahů určených široké veřejnosti. Vždy je odrazem předpokládaného zájmu veřejnosti o konkrétní problematiku a zprostředkovatelem sociální kontroly institucí, které ji mají na starost. Na základě provedené obsahové analýzy jihočeského regionálního tisku lze konstatovat, že problematika veřejné zeleně občany příliš netíží a tudíž není ani frekventovaným mediálním tématem. Lidi zajímá především, zda je veřejná zeleň v pořádku a uklizena. Rovněž výčet organismů, na který může uživatel zeleně v urbánním prostředí narazit, není podle tisku příliš široký.
Kvantitativní postupy při analýze kvalitativních dat
Urbánek, Tomáš
Příspěvek představuje tři současné kvantitativní přístupy vhodné k analýze kvalitativních dat. Jedná se o teorii dat, strukturální modelování založené na teorii informace a optimální škálování. Zdůrazňuje jejich obecnost a flexibilitu při analýze vztahů mezi proměnnými.
Analýza hlavních národopisných periodik v letech 1970-1975 s přihlédnutím k období 1964-1969
Bahenský, František ; Woitsch, Jiří
Podrobná obsahová analýza čtyř nejvýznamnějších národopisných periodik (Český lid, Slovenský národopis, Národopisné aktuality, Národopisný věstník československý) dokumentuje a odhaluje teoreticko-metodologické změny a diskuse i tematické zaměření výzkumů v československém národopise v letech 1964-1975. Zvláštní důraz je kladen na zachycení politických a ideologických vlivů na vědu.
Body image v televizních reklamách
Bednaříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Větrovský, Filip (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání body image mezi spotřebiteli a zaměřila jsem se na otázky týkající se televizní reklamy.
Marketingový význam body image
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Smrčinová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou inzerce v českých a německých časopisech.Důraz je kladen na roli mužů a žen v reklamě.Obsahová analýza je provedena ze zpravodajských časopisů Týden a Der Spiegel.Nejdříve je proveden popis jednotlivých kroků marketingového výzkumu.Poté je popsána metoda obsahové analýzy.Dále se práce zabývá reklamou,současnými výzkumy o reklamě a postavením mužů a žen v reklamě.V praktické části diplomové práce je provedena obsahová analýza inzerce z českého časopisu Týden a z německého časopisu Der Spiegel.Dále jsou porovnány výsledky obsahových analýz a jsou vyhodnoceny hypotézy.
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Rolínek, Igor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Shivairová, Olga (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image - vymezuje základní definici tohoto problému, sleduje kulturní vlivy a historický vývoj a charakterizuje základní kvantitativní veličiny (BMI, WHR, BIA).V následující části pojednává o vlivu mediální prezentace tělesného ideálu na utváření body image člověka a směřuje toto sledování na cílovou skupinu gayů. Ve výzkumné části řeší prostřednictvím dotazníkového šetření současnou situaci této problematiky v gay subkultuře v porovnání se vzorkem heterosexuálních mužů. V druhé části výzkumu využívá metody obsahové analýzy v gay filmografii, pomocí které porovnává mediální obraz gayů s reálnou situací a zkoumá mediální vliv na utváření gay ideálu.
Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace
Habrová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace se zabývá výzkumem mobilních operátorů a samotných značek mobilních telefonů. V první části se zaměřuje na charakteristiku magazínu Koktejl, ze kterého byly vybrané inzeráty, popis samotných operátorů na našem trhu a také popis použité metody výzkumu. V další části pak rozpracovává samotný výzkum. Tento výzkum byl proveden obsahovou analýzou inzerátů v magazínu Koktejl. A to ze všech inzerátů na mobilní komunikaci, které se zde objevily od roku1997 do současnosti. Závěrem výzkumu je zjištění jak se v průběhu času měnila tištěná komunikace v mobilním světě a také jak se měnila komunikace operátorů v momentě, kdy přecházeli pod hlavičku nadnárodních společností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 469 záznamů.   začátekpředchozí449 - 458dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.