Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,445 záznamů.  začátekpředchozí4420 - 4429dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Dekora - Jeníček"
Pavlíčková, Petra ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Zmrzlík, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik Dekora-Jeníček, a. s., provést SWOT analýzu a zhodnotit její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně popsat a analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, posoudit vhodnost užití ve firmě a navrhnout případné doporučení na zlepšení stávající situace.
Podnikatelský plán
Tomková, Zuzana ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu pro nově vznikající podnikatelský subjekt v oblasti pohostinských služeb a posouzení reálnosti tohoto podnikatelského záměru.
Analýza změn právní formy podnikání z fyzické osoby Miroslav Cihelka na firmu Cihelka elektromontáže spol. s.r.o.
Cihelková, Lucie ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti přeměny právní formy podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným s uvedením podstatných skutečností z hlediska právního účetního a daňového. Analýzu aplikuje v praktické části na příkladu fyzické osoby Miroslav Cihelka, vyhodnocuje ji a navrhuje nejvhodnější řešení pro uvedenou firmu. Dále vypracovaná finanční analýza vyhodnocuje dosavadní hospodářské výsledky firmy Miroslav Cihelka.
Finanční analýza AC Sparta Praha fotbal, a. s.
Čermák, Jan ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
V teoretické části této bakalářské práce je postupně vymezen a popsán základní význam finanční analýzy, uživatelé finanční analýzy, zdroje informací pro potřeby finanční analýzy a postupy a metody finanční analýzy. Praktická část pak využívá těchto teoretických znalostí k provedení vlastní finanční analýzy podniku AC Sparta Praha fotbal, a.s., přičemž hlavní důraz je kladen na analýzu vybraných poměrových ukazatelů a SWOT analýzu. Závěr obsahuje vyhodnocení výsledků praktické části a návrhy a doporučení pro zlepšení finanční situace podniku.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Strategická analýza podniku
Malínek, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato práce obsahuje teoretické shrnutí tématu strategické analýzy, popisuje jednotlivé nástroje a poté tyto poznatky aplikuje na vybraný podnik. Nejprve obsahuje samotný popis konkrétní stavební firmy a poté ho analyzuje. Na závěr jsou uvedena doporučení pro společnost.
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,445 záznamů.   začátekpředchozí4420 - 4429dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.