| |
| |
| |
|
Finanční analýza AC Sparta Praha fotbal, a. s.
Čermák, Jan ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
V teoretické části této bakalářské práce je postupně vymezen a popsán základní význam finanční analýzy, uživatelé finanční analýzy, zdroje informací pro potřeby finanční analýzy a postupy a metody finanční analýzy. Praktická část pak využívá těchto teoretických znalostí k provedení vlastní finanční analýzy podniku AC Sparta Praha fotbal, a.s., přičemž hlavní důraz je kladen na analýzu vybraných poměrových ukazatelů a SWOT analýzu. Závěr obsahuje vyhodnocení výsledků praktické části a návrhy a doporučení pro zlepšení finanční situace podniku.
|
| |
| |
| |
|
Strategická analýza podniku
Malínek, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato práce obsahuje teoretické shrnutí tématu strategické analýzy, popisuje jednotlivé nástroje a poté tyto poznatky aplikuje na vybraný podnik. Nejprve obsahuje samotný popis konkrétní stavební firmy a poté ho analyzuje. Na závěr jsou uvedena doporučení pro společnost.
|
|
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.
|
|
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.
|