Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí43 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
Bartošová, Gabriela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se věnuje specifickému marketingu luxusních značek, se zaměřením na parfémovou značku Diesel. Cílem této práce je zhodnotit, na jakých principech funguje marketing luxusních značek, v čem je specifický. Zjištěné poznatky jsou ve druhé části s úpravami aplikovány na značku Diesel, zároveň je zanalyzována dosavadní marketingová komunikace této značky. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat marketingové aktivity značky Diesel v dalším období.
Analysis of Marketing communication of Diesel company
Zvadová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce je poukázat na specifiky marketingové komunikace v oblasti módního průmyslu na příkladu konkrétní firmy, italské společnosti Diesel. Teoretické znalosti z oblasti módního marketingu, managementu módnich firem a charakteristických znaků módního trhu jsou aplikovány konkrétne na značku Diesel. Marketingová komunikace společnosti je podrobena analýze jednotlivých kampaní a následně shrnuta do společných znaků celé komunikace. Společné znaky jsou porovnány se znaky komunikace prémiových značek v móde a módnych značek bežně dostupných. Záver práce je popsáno působení společnosti Diesel na českém a slovenském trhu.
Porovnání paliv pro spalovací motory z hlediska hodnot emisí výfukových plynů.
VÁCLAVÍK, Petr
Bakalářská práce porovnává tři vybrané druhy benzinů (BA Special 91, BA Natural 95, Shell V-Power Racing) a LPG z hlediska emisí výfukových plynů.Měření bylo provedeno na jednom motoru automobilu Škoda Favorit 135L. Měřily se emisní složky CO,CO2,02 a HC.Z měření bylo palivo LPG nejpřijatelnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí43 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.