Název:
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti Diesel
Překlad názvu:
Analysis of Marketing communication of Diesel company
Autoři:
Zvadová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto práce je poukázať na špecifiká marketingovej komunikácie v módnom priemysle na príklade konkrétnu spoločnosť, talianskej spoločnosti Diesel. Teoretické vedomosti z módneho marketingu, manažmentu módnych spoločností a charakteristiky módneho trhu sú použité na značku Diesel. Marketingová komunikácia je podrobená analýze jednotlivých kampaní a potom sú zhrnuté spoločné vlastnosti celej komunikácie. Spoločné črty sú porovnané s komunikáciou prémiových značiek v oblasti módy a módnych značiek bežne k dispozícii. Následne je popísané pôsobenie spoločnosti na českom a slovenskom trhu.Hlavním cílem této práce je poukázat na specifiky marketingové komunikace v oblasti módního průmyslu na příkladu konkrétní firmy, italské společnosti Diesel. Teoretické znalosti z oblasti módního marketingu, managementu módnich firem a charakteristických znaků módního trhu jsou aplikovány konkrétne na značku Diesel. Marketingová komunikace společnosti je podrobena analýze jednotlivých kampaní a následně shrnuta do společných znaků celé komunikace. Společné znaky jsou porovnány se znaky komunikace prémiových značek v móde a módnych značek bežně dostupných. Záver práce je popsáno působení společnosti Diesel na českém a slovenském trhu.The main objective of this work is to highlight the specifics of marketing communications in the fashion industry on an example of a particular company, an Italian company Diesel. Theoretical knowledge of fashion marketing, management of fashion companies and the characteristics of the fashion market are applied to the brand Diesel. Marketing Communication is subject of analysis of individual campaigns and then summarized the common characteristics of the whole communication. Common features are compared with the communication features of premium brands in fashion and fashion brands of mass market. At the end is described Diesel brand on Czech and Slovak markets.
Klíčová slova:
Diesel; Fashion marketing; Marketingová komunikace; Diesel; Fashion Marketing; Marketing Communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26171