| |
|
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
|
| |
| |
|
Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil, MCKinsey modelu 7S a metody analýzy rizik RIPRAN. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
|
|
Podnikatelský záměr na rozšíření podniku
Kupec, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu, konkrétně návrhu na rozšíření výrobního sortimentu v malé společnosti, zaměřené na vývoj, výrobu a servis elektronických zařízení, XY spol. s r.o. První část práce je zaměřena na teoretická východiska nezbytné k vytvoření návrhu, druhá část obsahuje komplexní analýzu společnosti a závěrečná část předkládá konkrétní návrh na rozšíření výrobního sortimentu ve zmiňované společnosti.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
|
|
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Segeďová, Eva ; Formánek, Radek (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o zhodnocení finanční situace společnosti Antreg, a. s. za období 20072012 a vypracování návrhů na její zlepšení. První část práce objasňuje základní teoretické poznatky z oblasti finanční a strategické analýzy, které slouží k vypracování praktické části. Druhá část práce zachycuje analýzu současného stavu vybrané společnosti. Tato analýza je východiskem pro zpracování třetí části práce, která obsahuje návrhy a doporučení ke zlepšení stávající finanční a obchodní situace podniku.
|
|
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Holík, Lenka ; Štraus, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
V diplomové práci bude provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, společně s finanční analýzou společnosti LAUFEN CZ, s.r.o. v letech 2006 až 2012. Diplomová práce bude rozdělena na teoretická východiska, ve kterých budou uvedeny hlavní zdroje informací a popsány jednotlivé metody s nástroji vnější, vnitřní a finanční analýzy a na analýzu současného stavu společnosti. Na závěr bude shrnutí výsledků a případné návrhy řešení problémových oblastí.
|
| |