Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - víceúčelová tělocvična
Houžvička, Ondřej ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Rey, Martin (oponent)
Diplomová práce řeší podnikatelský záměr v podobě založení víceúčelové tělocvičny. Na trhu je neuspokojená poptávka po efektivním a cenově dostupném cvičení pod vedením zkušených trenérů. Projekt víceúčelové tělocvičny by měl tuto poptávku částečně uspokojit. Od projektu se očekává, že bude atraktivní i z investičního hlediska.
Bigorexie - tělesná zdatnost jako posedlost?
NAVRÁTIL, Michael
Tato práce se zabývá problematikou bigorexie a jednotlivými aspekty, které jsou s touto poruchou spojeny. Úkolem této práce, je představit pojem bigorexie srozumitelným způsobem a přiblížit odlišnost životního stylu daných jedinců. Dále popsat faktory, které mohou výrazným způsobem vznik poruchy ovlivnit. V rámci praktické části přiblížit problematiku ze strany samotných bigorektiků a pokusit se vymezit jednotlivé znaky, které by byli shodné pro osoby trpící danou poruchou, případně navrhnout řešení v rámci možné prevence.
Typická poranění při snowboardingu a sjezdovém lyžování a jejich prevence
ČERMÁK, Zdeněk
Bakalářská práce se zabývá problematikou poranění na snowboardu a sjezdových lyţích v českých horách. Porovnáním vypracovaných statistik od Horské sluţby ČR zjistí nejčastější poranění při dané činnosti a lokalitu vzniklého poranění. Také se zabývá prevencí vzniku úrazu a přípravou na danou činnost, jak materiálně, tak fyzickou kondicí a také znalostí pravidel na českých sjezdových tratích.
Marketingový význam body image se zaměřením na fitness
Součková, Eliška ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o body image, vývoji krásného těla napříč historií a národnostmi a popisuje pohled žen a mužů na sebe samé. Kult krásného těla je úzce propojen s kosmetickým, sportovním a lifestylovým průmyslem jako takovým, který je všude kolem nás. Jednotlivé firmy bojují o zákazníky sestavením ideální kombinace marketingového mixu. V práci je soustředěna pozornost na definování marketingové komunikace a jejích nástrojů, tvořící komunikační mix. Teoretická část je aplikována na svět fitness a přístup lidí k němu pomocí dotazníku a marketingové nástroje jsou odhaleny a popsány na světoznámém fitness centru World Class, které působí v České republice již osmým rokem. Odhalení komunikačního mixu je zakončeno SWOT analýzou s návrhy a opatřeními do budoucnosti společnosti World Class.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Vágnerová, Jitka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na historii franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto podnikáním, franchisovou smlouvu a vývoj franchisingu v České republice. Praktická část se soustředí na dva fitnessové franchisové řetězce, na společnosti Expreska a Contours.
Zásobník "posilovacích sestav" pro lekce aerobiku.
CAKL, Vojtěch
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření zásobníku posilovacích sestav pro lekce aerobiku a následné ověření těchto sestav v praxi na výběrových hodinách aerobiku. Na základě odborné literatury byly vybrány vhodné posilovací cviky pro zvýšení tělesné síly, které byly aplikovány po dobu 6 ti týdnů. Před a po výzkumu byli cvičenci měřeni 4 totožnými testy na zjištění statické a dynamické tělesné síly. Výsledky těchto testů byly zpracovány a porovnány za účelem zjištění případného nárůstu tělesné síly.
Business establishment in leisure activities field
Vrábel, Peter ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Jedná se o podnikatelský záměr založit a provozovat podnik, přičemž firmu podnikající v oblasti volnočasových aktivit představuje sportovní centrum Body Madness specializované na fitness a posilování. K dispozici pro širokou klientelu je také squashový kurt a aerobní sál sloužící na vykonávaní dalších sportovních aktivit. Snahou společníků je dosáhnout a udržovat spokojenost zákazníků.
Podnikatelský plán založení fitness centra
Jindrová, Monika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce "Podnikatelský plán na založení fitness centra" je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku malých a středních podniků, jejich význam pro národní hospodářství a také popisuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá sestavením podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra v Dolních Břežanech. Práce je zakončena shrnutím a finančním zhodnocením celého projektu.
Finanční aspekty v oblasti poskytování fitness služeb v České republice
Horal, Filip ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce hodnotí finanční aspekty instruktorů poskytujících fitness služby v České republice. Teoretická část zkoumá způsoby a požadavky vzdělávání instruktorů v jednotlivých analyzovaných odvětvích. V analytické části se zabývá hodnocením finanční efektivity porovnáváním nákladové a výnosové stránky a celkovou efektivitu fitness instruktorů hodnotí podle vybraných finančních ukazatelů.
Značka jako součást image
Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dědek, Petr (oponent)
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.