Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Tichá, Alice ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových konceptů Naturhouse a Dietplus.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Šťastná, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti financování franchisingu v České republice. První polovina práce je stručným úvodem do samotné problematiky franchisingu. Dále je vyhodnocena současná situace franchisových konceptů na českém trhu. Stěžejní část práce tvoří samotná analýza jednotlivých možností financování. Pro názornost jsou všechny způsoby představeny na konkrétním příkladu franchisového konceptu Český grunt.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Vágnerová, Jitka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na historii franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto podnikáním, franchisovou smlouvu a vývoj franchisingu v České republice. Praktická část se soustředí na dva fitnessové franchisové řetězce, na společnosti Expreska a Contours.
Franchising as a form of entering the market
Kováčiková, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem práce je poskytnout nový zdroj informací pro podnikatele, kteří se rozhodli vstoupit na český trh s luxusním zbožím prostřednictvím franšízy, usnadnit orientaci na světovém i českém trhu s luxusem a zakládání franšízového podniku v oblasti luxusního zboží. Práce se postupně zaměřuje na teorii franšízingu, analýzu světového i českého trhu s luxusem a na provozní manuál značky s luxusním oblečením. K analýze trhu s luxusem byly použity hlavně studie společností Bain&Co., které mapují světový trh s luxusním zbožím od r. 2003 a Ipsos Tambor, které poskytují informace o českém trhu. Franšízing je jednoznačně vhodnou formou vstupu na nové trhy s luxusním oblečením, i když nastal v oblasti luxusu odklon od velkoobchodu a pomalu narůstá podíl maloobchodu v rámci jednotlivých značek. V neposlední řadě umožňuje práce nahlédnout do provozu jednoho z obchodů a poodhalit, jak by mohl vypadat provozní manuál luxusní značky se širokým sortimentem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.