Název: Marketingový význam body image se zaměřením na fitness
Překlad názvu: The issue of marketing communications of body image focused on fitness
Autoři: Součková, Eliška ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; fitness; komunikační mix; marketingová komunikace; body image; communication mix; fitness; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25676

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73491


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet