Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
Fričová, Magdaléna ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Kučera, František (oponent)
Práce se zabývá personalizací politiky, tedy fenoménem, který je v poslední době stále více aktuální. Proces personalizace spočívá v posílení zájmu o individuální politické aktéry na úkor těch kolektivních. V politickém systému ji můžeme pozorovat na třech úrovních: v institucionálním uspořádání, ve způsobu, jakým je politika vnímána občany, i v tom, jak je jim prezentována médii. Tento proces má vliv jak na politické strany (změna jejich organizační struktury), tak na politický systém jako celek (změna povahy mandátů, fragmentace stranického systému či omezení kontroly jednotlivců u moci). Hlavním zájmem této práce je personalizace politiky v rámci volebních systémů, jejichž prostřednictvím může být tento proces podporován, či naopak zpomalován. Na pozadí teorie volebních systémů je v první části práce analyzován vývoj českého volebního systému a vybrané návrhy volebních reforem z hlediska jejich vlivu na personalizaci volby. Druhá část pak analyzuje výsledky parlamentních voleb, a to především využití a dopad preferenčních hlasů. Na závěr je na základě Laakso-Taageperova indexu posuzována fragmentace stranického systému jakožto projevu personalizace. Závěry analýzy personalizační trend potvrzují -- vidíme zde snahu o personalizaci volební systém ze strany politických elit a zároveň pozitivní odraz této tendence u voličů.
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Hlaváčová, Linda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chytilová, Marie (oponent)
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace, online marketingu a vylepšování firemních procesů, zatím není v ČR příliš rozšířené. A to ani přestože se nejedná o metody, které by byly příliš náročné na osvojení nových nástrojů nebo jiných vstupních bariér. Práce by měla poskytnout provozovatelům e-shopů a jejich marketérům ucelený návod, jak poznatky z oblasti optimalizace životního cyklu zákazníka aplikovat i na svůj e-shop.
Modul pro propojení eshopu s emailovým marketingem
Kaštánek, David
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajících metod propojení e-obchodu s e-mailovým marketingem. Na základě této analýzy jsou definovány požadavky pro nově navrhovanou aplikaci pro propojení e-obchodu a e-mailového marketingu. Diplomová práce uvádí kompletní návrh řešení tohoto propojení, který obsahuje princip propojení aplikace s e-obchodem, tvar pravidel pro generování seznamů e-mailových adres a poskytování těchto seznamů aplikacím e-mailového marketingu. Dále je navrhované řešení implementováno a je uvedena dokumentace struktury a klíčové funkcionality systému.
ANALÝZA SOUČASNÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU PODLE GILLESE LIPOVETSKÉHO A MICHELA MAFFESOLIHO: KOMPARACE A KONFRONTACE VYBRANÝCH TÉMAT, PROBLÉMŮ A KONTROVERZÍ
VOLEK, Jan
Práce analyzuje a srovnává přístupy dvou autorů zabývajících se jevy v soudobé společnosti. Soustřeďuje se převážně na témata životního stylu a hodnot. Klade si otázky týkající se socializace a individualizace společnosti. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části jde o seznámení se základními termíny (postmoderna, životní styl, hodnoty) a jejich vymezení. Druhá část práce je věnována koncepci Gillese Lipovetského. Třetí část se zaměřuje na koncepci Michela Maffesoliho. Ve čtvrté části jde pak o komparaci těchto dvou myšlenkových konceptů, kdy se práce soustředí především na vysledování argumentačních střetů a třecích ploch. Na základě této komparace vyvstávají otázky a myšlenky, které jsou v závěrečné části práce prezentovány.
Osobní údaje a problémy personalizace
Farafonov, Gerasim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých se uskutečňuje online sledování, jejich technickou náplň, porovnává legislativní úpravy České republiky, Ruské federace a Spojených států amerických, vyhodnocuje rozdíly, tendence vývoje, klady a zápory ve vztahu k praxi vytváření profilů a behaviorálního cílení reklamy. Následně autor vyjmenovává další rizika tohoto trendu pro svobodu a soukromí a sestavuje seznam jak obecných doporučení, tak i doporučení pro samotné uživatele pro maximalizaci ochrany soukromí a osobních údajů.
Analýza vlivu preferenčních hlasů při volbách do obecních zastupitelstev
Mareček, Jan ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Práce se zabývá přenosem vzorců volebního chování ze sněmovních na obecní volby v roce 2010. Ve volbách do Poslanecké sněmovny se naplno projevil fenomén tzv. "křížkování čtyř kandidátů zezadu", který vznikl na základě rozličných občanských iniciativ. Využívání preferenčních hlasů se u voleb do PS PČR ukázalo jako velmi efektivní způsob, jakým mohou voliči vyjádřit svou nespokojenost s neustále se opakujícím personálním obsazením. Cílem práce je zjistit, jaký dopad měly výsledky sněmovních voleb na hlasování voličů při volbách do obecních zastupitelstev, které se konaly o pět měsíců později. Text je rozdělen do čtyř kapitol. První pokládá práci teoretický základ rozebírající většinové a poměrné systémy s důrazem na preferenční hlasování. Druhá se zaměřuje na možnosti personalizace volby u jednotlivých typů voleb do zastupitelských orgánů v ČR. Kapitola třetí je pak na pomezí mezi teoretickou a empirickou částí, v níž autor mapuje fenomén personalizace volby do PS PČR z května roku 2010. Závěrečná čtvrtá kapitola sestává z autorovy analýzy vlivu preferenčního hlasování na výsledky voleb do zastupitelstva města Přerova, jejíž výsledky pak umožní zodpovědět stanovené otázky.
Trendy v oblasti podnikových CRM
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.
Kastomizace v open source CRM aplikacích
Nosková, Michaela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem kastomizace a jejím hodnocení v open source CRM systémech. Cílem této práce je stanovit teoretický rámec pro pojmy kastomizace, personalizace a CRM, určit metodu hodnocení úrovně kastomizace a provést hodnocení úrovně kastomizace CRM systémů pomocí této metody. V první části jsou rozebírány pojmy kastomizace a personalizace. Jsou jim stanoveny výchozí definice, směrodatné pro tuto práci. Ve druhé části je vymezena obecná metoda hodnocení úrovně kastomizace v CRM systémech. Ve třetí části pak dochází k samotnému hodnocení kastomizace konkrétních produktů, jejich porovnání a konečné vyhodnocení. Hodnoceny jsou produkty z oblasti open source CRM systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.