Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klient pro správu herních serverů
Cigán, Tomáš ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis herních serverů pro nejhranější herní tituly. Podrobně jsou rozebrány rozdíly mezi jednotlivými herními servery a možnostmi jejich ovládání. Dále je zde rozebrána struktura a způsob instalace pluginů na tyto servery. Z předchozího rozboru byl navržen a implementován systém pro zautomatizování a jednotnou správu těchto rozšíření a ovládání ve formě webové aplikace. Je zde rovněž předveden způsob rozšíření podpory o nové herní servery.
Návrh optimalizace využití úložných kapacit společnosti
Odehnal, Tomáš ; Hrbáček, Miroslav (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou úložných kapacit serverových disků v organizaci Muzeum města Brna. Organizace se dlouhodobě potýká s problémem zaplnění těchto disků. Cílem této práce je analyzovat současný stav a na základě analýzy navrhnout řešení tohoto problému a následně tato opatření aplikovat.
Program pro plánování rozvrhů
Čillo, Vladimír ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou plánovania rozvrhov na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Cieľom práce je navrhnúť a implementovať novú aplikáciu pre podporu manuálnej tvorby rozvrhov, ktorá poskytne zlepšenie v provnaní so súčasným stavom. Vytvorená aplikácia má architektúru klient-server, pričom klient a server spolu komunikujú prostredníctvom rozhrania REST. Aplikácia poskytuje podporu pri práci s vstupnými dátami, ako aj pri analýze vytvorených rozvrhov a disponuje funkciami pre export dát vo formáte HTML.
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.
Aplikace pro správu serverů
Smahel, Petr ; Pelka, Tomáš (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou správy počítačových serverů. První, teoretická část popisuje architekturu klient-server, operační systém GNU/Linux a nástroje pro správu serverů. Druhá část práce se věnuje návrhu vlastní aplikace pro správu serverů. V další části je popsán návrh a implementace jednotlivých modulů, ze kterých se aplikace skládá. Ve čtvrté části této práce je popsána instalace a konfigurace celého systému na platformu GNU/Linux. Předposlední část je koncipována jako uživatelský manuál a seznamuje čtenáře s ovládáním aplikace. V poslední části jsou prezentovány a komentovány výsledky získané při testování aplikace.
Server pro sběr senzorických dat a řízení aktivních prvků
Halaj, Jozef ; Hujňák, Ondřej (oponent) ; Viktorin, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou komunikácie so vzdialenými senzormi a aktívnymi prvkami v systéme inteligentnej domácnosti s názvom BeeeOn. Práca popisuje systém BeeeOn, jeho jednotlivé časti a princíp pôvodnej nevyhovujúcej komunikácie. Pre komunikáciu s bránami BeeeOn je využitá technológia WebSocket, ktorá umožňuje komunikovať i v sieťach s obmedzeným prístupom na privilegované porty. Implementovaný server je v princípe schopný obsluhovať vysoký počet brán BeeeOn, pomocou ktorých sú vzdialené zariadenia pripojené k systému. Komunikácia je zabezpečená pomocou SSL/TLS, používa potvrdzovacie mechanizmy pre zaručenie spoľahlivosti a je jednoducho rozšíriteľná o ďalšie potrebné správy. Prináša do systému možnosť zasielania asynchrónnych príkazov na bránu BeeeOn a pripojené zariadenia. Server je implementovaný v jazyku C++. Najbežnejšie scenáre komunikácie boli otestované automatickými testami.
Vytvoření počítačové hry pro získání anotací
Šujan, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a poskytování zábavy uživatelům. Implementace aplikace proběhla s použitím programovacích jazyků Android pro klientskou část a PHP pro serverovou část.
Síťové aplikace v .NET Framework
Koch, Michal ; Morský, Ondřej (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programováním síťových aplikací v .NET Framework. Jako programovací jazyk je zvolen C#. Práce se skládá ze čtyř dílčích částí. První část se věnuje webovým službám, jejich vlastnostem, praktické publikaci a klientovi webové služby což je nejčastější případ využití služby. Druhá část se věnuje komunikaci klientklient, kdy na příkladu jednoduchého posílání zpráv jsou ukázány principy jak tento typ aplikace vytvořit a jaké třídy jsou k dispozici. Třetí část se věnuje komunikaci klientserver, kde je vytvořena aplikace typu serveru, ke které se může najednou připojit více klientů, kteří serveru posílají požadavky a on na ně odpovídá. Poslední část je věnována zabezpečené komunikaci. Příklad klient-klient je rozšířen o asymetrickou šifru. Součástí jsou i výuková videa, kde je ukázka tvorby ASP.NET aplikace a její propojení na webovou službu, dále ASP.NET aplikace podporující protokol HTTPS a nezbytná konfigurace IIS.
Chlazení datového centra
Ostrezi, Jakub ; Katolický, Jaroslav (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnou datové centrum umístěné do přepravního ISO kontejneru. Důraz je kladen na maximální využitelnost daného prostoru a minimální provozní náklady. Součástí práce je i praktické měření výkonu jednotlivých komponent datového centra, CFD model datacentra, simulace vnějších tepelných zisků, 3D model a základní výkresová dokumentace.
Návrh změn informačního systému firmy
Markovič, David ; Madron, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn informačního systému firmy. Popisuje, kde má systém chyby a kde by se dalo co upravit, pro jeho lepší, pohodlnější využívání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.