Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční nástroje EU a EHP ve vzdělávání, vědě a výzkumu
Poláková, Martina ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Krč, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce je zmapování hlavních finančních nástrojů z aktuálního programovacího období, které jsou nabízeny Evropskou unií a státy Evropského hospodářského prostoru svým členům a v regionálním zaměření České republice a jejím obyvatelům v oblasti vzdělávání, vědy a výzkumu. Práce by měla ukázat, zda jsou poskytované instrumenty dostatečně široce zaměřeny, zda pokrývají všechny činnosti z daných oblastí a umožňují tak zemím se zlepšovat a zvyšovat své kvality ve svůj prospěch i prospěch celého společenství. Zda díky těmto nástrojům může dojít k větší spolupráci a sjednocení států v jeden konkurenceschopný a dynamický prostor.
Metody a nástroje stabilizace klíčových pracovníků ve špičkových organizacích
Krčková, Eva ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Shrnutí významu, metod a nástrojů stabilizace cenných pracovníků v organizaci. Tvorba retenčních plánů, problémy fluktuace a ochodu znalostí. Udržování pracovníků podle zařazení do různých skupin a situací. Analýza definic klíčového pracovníka. Metody identifikace klíčových pracovníků. Specifika práce se skupinou klíčových pracovníků. Systém práce s klíčovými pracovníky ve spolupracující organizaci. Dotazníková šetření mezi vybranými společnostmi a mezi klíčovými pracovníky spolupracující organizace.
Strategická analýza firmy
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.
Využití nástrojů ART jako alternativy k zajištění
Jánský, Filip ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Poslední dvě desetiletí s sebou přinesla pojistné škody nebývalého rozsahu a kromě rizik spojených s přírodními katastrofami se objevila i rizika nová. S tradičním způsobem transferu rizik v pojišťovnictví - zajištěním jsou spojena značná omezení. Zajistné kapacity bývájí značně omezené zejména v obdobích následujících po rozsáhlých katastrofách, a tak jsou zkoumány alternativní možnosti přenosu rizika, např. jeho umístění na kapitálové trhy. Diplomová práce představuje jednotlivé nástroje alternativního transferu rizika s akcentem na nástroje, které je možné použít jako alternativu k tradičnímu zajištění.
Analýza nástrojů marketingové mixu v podniku Western-Šiklův mlýn s.r.o.
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce)
V práci bude provedena charakteristika a analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Cílem je aplikovat nalezená teoretická řešení na analyzovanou firmu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Vybrané finanční nástroje EU a EHP
Dudková, Veronika ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce shrnuje poznatky ve vývojové posloupnosti o ekonomických vztazích mezi zeměmi ES a ESVO a analyzuje tři současné finanční nástroje zemí ESVO - Finanční mechanismus EHP a Norska na období 2004-2009 a Švýcarský příspěvek (2007-2012). Cílem DP je komparace těchto tří nástrojů a zhodnocení stavu jejich implementace v České republice včetně navržení doporučení.
Navržení reportovacího nástroje pro IS firmy Rosta a spol.
Choutková, Veronika ; Mika, František (vedoucí práce) ; Jenickova, Katerina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou projektu návrhu reportovacího nástroje ve spolecnosti Rosta a spol. Cílem bakalářské práce je navržení flexibilního nástroje pro reporting a monitorování dat, který bude urcen pro IS firmy Rosta a spol. na základe jejích požadavku a na základe analýzy problému. Obsahem bakalářské práce je pojednání obecne o problematice Business Intelligence a seznámení s rešením Business Objects. Bakalářská práce pak prináší specifikaci požadavku firmy Rosta a spol. na reportovací a monitorovací nástroj a analyzuje problém v IS dané firmy, na jehož základe je treba zvolit vhodný nástroj.
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kadlečková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.
Bytová politika
Beneš, Václav ; Stočková, Olga (vedoucí práce) ; Sunega, Petr (oponent)
Práce se zabývá problematikou bytové politiky. Vymezuje základní termíny z oblasti bydlení. Analyzuje nástroje bytové politiky v České republice. Práce se dále zabývá bytovou koncepcí ČR, včetně analýzy současné situace na trhu s bydlením. Analyzuje bytovou politiku zemí EU a koncept příspěvku na nájemné, včetně srovnání s praxí v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.