Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí4 - 13další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba internetových aplikací pomocí Rich Internet Application Adobe AIR
Šimík, Adam ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby desktopových aplikací pomocí technologie Adobe AIR (Adobe Integrated Runtime). Tyto aplikace jsou vytvořeny na základě webových technologií, avšak nemají tak omezený přístup k prostředkům operačního systému, jako je tomu v případě aplikací webových. Navíc je možno tyto aplikace instalovat na různé operační systémy bez nutnosti jejich kompilace pro konkrétní operační platformu. Kromě popisu samotných technologií používaných při tvorbě AIR aplikací se práce věnuje realizaci vlastní aplikace, pomocí které jsou pak testovány některé z možností technologie AIR.
Generování a úprava 3D terénu podle map
Oplatek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření takové aplikace, která koncovému uživateli dovolí vygenerovat libovolnou oblast na zemi jako 3D mapu, kterou si bude uživatel moct prohlédnout a seznámit se s touto oblastí, než se tam případně vydá. Aplikace byla vyvíjena jako desktopová aplikace v jazyce C++ s využitím OpenGL na zobrazení výsledku a Qt frameworku na uživatelské rozhraní. Přínosem aplikace je, že dovoluje nastavit například hustotu vegetace, a uživateli se tak zobrazí i běžně skryté cesty, a i na méně známých místech poskytuje reálné cesty.
Automatické zjištování rozměrových změn betonových směsí při tuhnutí
Hortvík, Martin ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací desktopové aplikace určené ke zjišťování rozměrových změn betonových směsí při tuhnutí. Součástí práce je implementace serverového portálu pro vyhodnocování získaných dat v reálném čase. Úvodní část práce se věnuje analýze úlohy a původního řešení, dále pak vymezením specifikací nové aplikace při nasazení v reálném provozu. V další části práce jsou popsány současné softwarové technologie používané při vývoji desktopových a serverových aplikací. Návrh a samotná implementace obou částí řešení tvoří podstatnou část práce. V poslední části je prezentováno ověření funkčnosti aplikace nasazené v reálném provozu.
SW aplikace pro nastavení PLC modemů
Tichý, Vojtěch ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce byl návrh aplikace pro snadnou konfiguraci modemů, od společnosti ModemTec, komunikujících po silnoproudém vedení. Práce se nejdříve věnuje krátkému vysvětlení komunikace po silnoproudých vedení, která povrchově seznámí čtenáře k čemu bude aplikace využívána. Dále se pro pochopení významu jednotlivých nastavitelných parametrů modemu, vysvětluje sériový port, pomocí kterého bude modem komunikovat s nadřazeným zařízením, jenž sbírá data, ale také s počítačem, na kterém bude aplikace spuštěna a pomocí které bude modem konfigurován. Poté jsou čtenáři obeznámeni s návrhem uživatelského rozhraní a architektury aplikace, jejíž součástí jsou základní návrhové principy, podle kterých byla aplikace implementována. Následuje popis implementace aplikace a výsledky testování konfigurace modemů společnosti ModemTec
Evidenční systém cestovních příkazů
Vařák, Martin ; Pospíšil, Milan (oponent) ; Richter, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řešením praktické aplikace. Tato aplikace slouží k pořizování a evidenci cestovních příkazů zaměstnaců firmy. Tato práce se zabývá nejenom touto aplikací, ale také celým procesem vývoje aplikace od zadání, přes návrh, analýzu, implementaci a vyhodocení celého procesu. Podkladem pro bakalářskou práci je jednak zákon o dani z přijmu, který musí řešení akceptovat a splnit, jednak znalosti nabyté během bakalářského studia.
Multiplatformní git klient s pokročilou vizualizací branchí
Dohnalová, Tereza
Práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního Git klienta, který umožňuje uživatelům interagovat s Gitem za pomocí grafické uživatelské rozhraní. Aplikace se soustředí na vykreslení historie změn v repozitáři a na zobrazení větví pomocí grafu. V práci je popsán návrh aplikace, její implementace a následně vyhodnocení uživatelské testování, kterému aplikace byla podrobena pro ověření splnění cíle.
Návrh a implementace nástroje pro konfiguraci a spoštění robotického frameworku
Kalas, Petr
Cílem bakalářské práce je vytvoření desktopové aplikace pro práci s konfiguračními soubory. Při řešení bylo použito několik transformací dat a pro prezentační vrstvu byla zvolena JavaFX. Vytvořená aplikace je editorem s reprezentací dat v podobě interaktivního grafu. Hlavním výsledkem je usnadnění práce s robotickým frameworkem týmu Aistorm na Mendelově univerzitě.
Vývoj desktopové aplikace pro sledování časových intervalů využitých při práci na projektech a úkolech
DŽUGANOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj desktopové aplikace pro monitoring času stráveného učením s využitím programovacího jazyka Python, jeho dostupných knihoven a API rozhraní pro propojení se sociální sítí Twitter. Data uživatele jsou v aplikaci uchovávány pomocí knihovny SQLite, které jsou následně dostupné pro uživatele ke shlédnutí. Přístup k datům ze sociální sítě Twitter aplikace získává skrz modul Tweepy, umožňující manipulaci se sociální sítí přímo z rozhraní aplikace. Cílem aplikace je umožnit uživateli zobrazit a uchovat přesné záznamy o času stráveného studiem a motivuje ho prostřednictvím gamifikace. Jednotlivé knihovny využité při vývoji jsou popsány společně s rozhraním REST-API. Součástí bakalářské práce je i podrobný popis zdrojového kódu vytvořené aplikace.
Vývoj desktopové aplikace pro výpočet objemu kulatiny
SMETANA, David
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro výpočet objemu kulatiny pomocí různých rovnic. První část této práce popisuje použití relační databáze, programovacího jazyka C# a jednotlivých komponent technologie .NET. Dále práce specifikuje rovnice používané pro výpočet objemu, které jsou založeny na metodě měření a druhu dřeva. Data jsou zaznamenána do relační databáze. Uživatel může zobrazovat a filtrovat záznamy podle různých typů polí, která lze exportovat do základních tabulkových formátů, jako je XLSX a CSV. Práce popisuje proces vývoje desktopové aplikace pomocí integrovaného vývojového prostředí Microsoft Visual Studio.
Generování a úprava 3D terénu podle map
Oplatek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření takové aplikace, která koncovému uživateli dovolí vygenerovat libovolnou oblast na zemi jako 3D mapu, kterou si bude uživatel moct prohlédnout a seznámit se s touto oblastí, než se tam případně vydá. Aplikace byla vyvíjena jako desktopová aplikace v jazyce C++ s využitím OpenGL na zobrazení výsledku a Qt frameworku na uživatelské rozhraní. Přínosem aplikace je, že dovoluje nastavit například hustotu vegetace, a uživateli se tak zobrazí i běžně skryté cesty, a i na méně známých místech poskytuje reálné cesty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí4 - 13další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.