Název: Generování a úprava 3D terénu podle map
Překlad názvu: Terrain Generation and Adjustement
Autoři: Oplatek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3D mapa; C++; deferred shading; desktopová aplikace; OpenGL; procedurální generace; triangulace polygonu;   post-process efekty; 3D map; C++; deferred shading; desktop application; OpenGL; polygon triangulation; post-process effects; procedural generation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207205

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584687


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet