Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 384 záznamů.  začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace
Dušek, Václav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Skrze svou bakalářskou práci "Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace" chci nejprve seznámit čtenáře s 3D grafikou a jejím použitím v praxi. Na 3D grafiku se však neomezuji a věnuji se též fotografii a tvorbě kompozice v uměleckém díle. Hlavní přínos práce pak tkví v praktické části, která se zabývá problematikou tvorby produktové vizualizace -- existuje totiž více možností, jak ji tvořit. Pro ucelenost a lepší pochopení se v praktické části nachází produktový řetězec, jenž nastiňuje průchod zakázkou při tvorbě produktové vizualizace. V poslední části bakalářské práce poté simuluji konkrétní zakázku na produktovou vizualizaci telefonu LG G2. V závěru bakalářské práce slouží tyto výstupní vizualizace ke zhodnocení jednotlivých metod a k celkovému shrnutí problematiky produktové vizualizace.
ROLE A VÝZNAM FOTOGRAFIE V MULTIMEDIÁLNÍM SVĚTĚ
Zídka, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Lidský svět se neustále vyvíjí. Dnešní moderní společnost je v rámci technologického pokroku a globalizace dynamičtější než kdy dříve a to samé platí i pro současné pojetí světa fotografie. Tato oblast lidské činnosti za dobu své existence doznala celé řady změn a to jak technického, tak i duševního a významového charakteru. Jakou úlohu však fotografie hraje v dnešní moderní společnosti? Liší se oproti minulosti, a pokud ano, v čem? Co fotografii přinesly nové technologie a jakou měrou ji ovlivnily? A především, do jaké míry lze fotografii propojit a využít s dalšími složkami multimédií za účelem vytvoření ucelené multimediální zkušenosti? Analýza těchto otázek a jejich zodpovězení tvoří základ této bakalářské práce společně s interpretací výsledků a zkušeností praktických částí (fotografie) skupinového projektu Multimedia Display a Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI) vytvořeného ministerstvem ČR. Cílem této práce je poskytnout efektivní teoretickou základnu pro uchopení významu fotografie s cílem podat předpoklady pro maximální využití jejího potenciálu při tvorbě multimediálního projektu.
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se. Nechávají se tak snadno zmanipulovat, čímž nahrávají přímo do karet nejrůznějším marketingovým agenturám. Málokdo si však uvědomuje, že finální fotografie je výsledkem několika hodin předem důkladně promyšlené práce, a co je hlavní, že produktová fotografie je od samotného počátku vytvářena s vidinou upoutat a prodat! Vzhledem k této skutečnosti nahlížím na produktovou fotografii jako na marketingový, potažmo komunikační nástroj, jehož hlavním úkolem je vyvolat emoce. Cílem práce je rovněž veřejný průzkum, který má odhalit, jak konzumenti vnímají a nahlíží na produktovou fotografii. V praktické části se zaměřím na samotné fotografování reklamní fotografie, a to ze čtyř oblastí, které jsou mi nejvíce blízké. Vytvořím rovněž i fiktivní zakázku na vytvoření titulní obálky časopisu D&D. Zpětnou vazbu získám skrz dotazník a samotného odborníka -- fotografa.
The phenomenon of motion in photography
Hižová, Katarína ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem práce je zmapovat možnosti zobrazení pohybu ve statické a animované fotografii. Práce se rovněž zaobírá historií, klasifikací různých druhů a využitím stop motion animace v oblasti filmu, hudby, počítačových her a marketingové komunikace. Praktická čast práce popisuje produkční řetězec krátkých stop motion animací a ich implementaci do komunikační strategie bakalářského projektu Kapustové Zelí.
Vývoj fotografie a význam současné reportážní a dokumentární fotografie
Řádková, Kristýna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem práce je zmapovat vývoj fotografie se zaměřením na reportáž a dokument a dokázat, že tento žánr, ačkoli se může zdát, že je v současnosti na ústupu, má stále velký význam. Teoretická část obsahuje obecnou historii a definici fotografie, poukáže na vztah mezi fotografií a uměním a popíše nejdůležitější teorie estetiky fotografie. Dále už je práce zaměřena čistě na reportážní a dokumentární fotografii. Je popsán vztah mezi těmito žánry a rozdíl mezi nimi, dále se práce zabývá etikou fotografie a manipulací s obrazovým materiálem. V části praktické jsou uvedeny technické požadavky na výbavu fotografa s ohledem na jednotlivé okruhy reportážní a dokumentární fotografie. Následují autorské ukázky z praxe a práci uzavírá kompilace odpovědí několika českých fotografů na otázky týkající se reportážní a dokumentární fotografie.
Digital photography post-production and its purpose in commercial sphere
Polcíková, Michaela ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem fotografická postprodukce a názorně čtenáři představit vybrané techniky úprav komerčních fotografií. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu fotografická postprodukce, její chápání v minulosti a především současné využití. Praktická část práce se věnuje samotnému zhotovení digitální montáže. V jednotlivých krocích jsou popsány použité postupy a důvody jejich aplikace. Součástí této části jsou také praktické ukázky v podobě fotografií a videí, ktoré doplňují výklad jednotlivých technik. Práce předpokládá, že čtenář má základní znalost používaných programů, konkrétně Adobe Lightroom a Adobe Photoshop.
Proces přípravy fotografických dat pro prezentaci zboží
Andriychuk, Nazar ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
V bakalářské práci popisuji a analyzuji proces sloužící pro přípravu fotografií určených pro komerční účely v rámci propagace společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti digitální a analogové grafiky, nejčastější formy její distribuce a nároky na přípravu fotografických dat spojené s konkrétní distribucí. Dále je popsán a analyzován samotný model procesu přípravy fotografických dat, včetně popisu jednotlivých fází procesu a výhod rozdělení postupu do těchto fází. Praktická část je zaměřená na uplatnění modelu v praxi při řešení typových fotografických zakázek, jejímž výstupem jsou hotové a zpracované fotografie podle zadaných kritérií.
Moderní trendy ve fotografii
Ličmanová, Kateřina ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat vybrané moderní trendy ve fotografii a poukázat na jejich působení ve společnosti. V práci bude popsán historický vývoj fotografie a rozdělení digitálních fotoaparátů. Dále se práce zaměří na jednotlivé trendy, konkrétně DSLR, mobilní telefony, fenomén selfie, Polaroid, Lytro a leteckou fotografii, kde budou uvedeny vybrané příklady, uživatelé a finanční náročnost.
Geneze portrétu: Zkoumání podoby rodinných příslušníků společně s proměnou pojetí rodinného portrétu
ŠVADLENA, Václav
Václav Švadlena, diplomová práce je složená ze dvou částí, praktické a teoretické. Teore-tická část se zabývá portrétem - jeho historii, podobami portrétní malby a postupný pře-chod od malby k fotografii. Součást teoretické práce jsou kapitoly věnované autorům: Francisco de Goya a Alberto Giacometti. Praktická část obsahuje soubor skic ve formě autorské knihy obsahující zkoumání rodinných genetických znaků doplněno cyklem - tetraptychem velkoplošných kreseb portrétů. Cíl: seznámení s fenoménem portrétu, vytvoření autorské knihy skic a cyklu velkoplošných kreseb - rodinných portrétů.
Marie Kokešová Šechtlová, ženský element ve čtyřech generacích fotografického ateliéru Šechtl a Voseček v Táboře
BOLKOVÁ, Petra
Marie Kokešová Šechtlová, ženský element ve čtyřech generacích fotografického ateliéru Šechtl a Voseček v Táboře Bakalářská práce se věnuje fotografickému dílu Marie Kokešové Šechtlové, která od 60. let 20. století patřila k významným českým umělkyním. V úvodu práce je nastíněna historie ateliéru Šechtl a Voseček v Táboře. Bylo to prostředí, do něhož se Marie Šechtlová přes svého manžela Josefa Šechtla dostala a z něhož pak také dále čerpala a vycházela. Navazující část práce se zabývá spoluprací Marie a jejího manžela Josefa Šechtla, přičemž tato etapa se stala důležitým pilířem její tvorby. V hlavní části textu se pak bakalářská práce věnuje zmapování dvou stěžejních aspektů díla Marie Šechtlové. Fotografka bude představena jednak jako vyznavačka bruselského stylu, fotografka poezie všedního dne, jako průkopnice barevné fotografie a jednak jako ilustrátorka literárních děl, především poezie. Básníka Jana Nohu inspirovaly fotografie Marie Šechtlové k pozoruhodným veršům, ona na oplátku ilustrovala jeho básnické sbírky a vznikla mezi nimi obdivuhodná tvůrčí spolupráce. Závěrečná část textu práce bude věnována komparaci její tvorby s dílem ostatních soudobých českých fotografek Dagmar Hochové, Emily Medkové, Evy Fukové či Běly Kolářové, které vyšly a tvořily především v prostředí hlavního města Prahy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 384 záznamů.   začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.