Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.
Projekt neziskové organizace Nadace Terezy Maxové Teribear
Stoklasová, Anna ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou projektu Teribear Nadace Terezy Maxové dětem, jenž se věnuje problematice dětí vyrůstajících v ústavní péči. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická obsahuje popis neziskového sektoru v České republice s přihlédnutím na specifika nadací, způsoby financování a legislativu. Dále vymezuje důležité pojmy v oblasti marketingové komunikace a brandingu nadací. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v první části práce. Nejprve představuje činnost Nadace Terezy Maxové dětem její hospodaření a vznik projektu Teribear. Následuje analýza marketingové komunikace projektu doplněná o dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou pak navrhnuty další směry či možnosti rozvoje marketingového mixu a brandingu nadace.
Financování veřejných vysokých škol ve vazbě na účetní informace
Leová, Thi Lenka ; Poutník, Lukáš (vedoucí práce) ; Zouhar, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá financováním veřejných vysokých škol a jejich účetními informacemi v České republice. Jejím cílem je popsat způsoby financování a na základě účetní závěrky zhodnotit strukturu pasiv a výnosů tří veřejných vysokých škol za rok 2014. Pro srovnání byla vybrána Vysoká škola ekonomická v Praze, Univerzita Karlova v Praze a Masarykova univerzita se sídlem v Brně.
Možnosti spolupráce firemního a neziskového sektoru v ČR
Říšská, Zuzana ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Pemová, Terezie (oponent)
V posledních letech sledujeme vzrůstající tendenci v oblasti navazování spolupráce mezi firemními a neziskovými subjekty. Cílem diplomové práce je popsat současné možnosti této mezisektorové spolupráce v České republice a v praktické části zanalyzovat spolupráci firem a neziskové organizace Toulcův dvůr, z.s. Výzkum byl proveden formou dvojího dotazníkového šetření (mezi organizacemi na Toulcově dvoře a mezi firmami, které tyto organizace podporují) a polostrukturovaných rozhovorů, které byly vedeny s vedoucími pracovníky členských organizací Toulcova dvora. Následně byla stanovena doporučení pro další rozvoj spolupráce s firmami na Toulcově dvoře.
Specifika projektového řízení barokního souboru
Šandera, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Cílem práce je specifikovat projektové řízení barokních souborů, případně nalézt prostor pro efektivní fungování. Zároveň práce slouží jako inspirační materiál pro začínající i zkušené manažery menších projektových týmů v kulturní sféře. Zkoumanými profesionálními soubory jsou Collegium 1704 a Musica Florea . V práci kvalitativně sleduji efektivnost projektového řízení obou těles. Využívám k tomu informace získané z odborné literatury, veřejnosti přístupných dat, expertních rozhovorů s klíčovými členy projektových týmů profesionálních souborů a osobní zkušenosti z přípravy a realizace vlastního projektu nesoucí název Mezisvěty. V závěru práce komentuji ideální strukturu a vhodné formy komunikace menších projektových týmů, získávání prostředků z privátního sektoru, příčiny vzniku konfliktních situací a potřebu závěrečného hodnocení na konci práce.
Další vzdělávání matek na rodičovské dovolené v Českých Budějovicích
MOTYSOVÁ, Adéla
Práce se zabývá problematikou vzdělávání žen na rodičovské dovolené. Teoretická část charakterizuje vzdělávání dospělých, cíle, metody, typy vzdělávání a jejich specifika. Dále se zaměřuje na cílovou skupinu žen na rodičovské dovolené, konkrétně na právní úpravu tohoto období, psychologické aspekty, jejich motivaci k rozvoji znalostí a jejich postavení na trhu práce, po návratu z rodičovské dovolené. Výsledkem práce je zjištění, že současná situace není příliš optimistická, ale díky Evropských sociálních fondů, které neziskovým organizacím finančně vypomáhají, můžeme očekávat v budoucnu pozitivní vývoj tohoto problému. Praktická část se zaměřuje na konkrétní instituce, které reagují na nejdůležitější potřeby žen, které čeká návrat do zaměstnání. Díky těmto institucím mají ženy na rodičovské dovolené možnost překonat bariéry, vzdělávat se a tím i získat stabilní a vhodné zaměstnání. Nabídka v Českých Budějovicích je bohatá, proto když se žena vzdělávat chce a má oporu ze strany rodiny a okolí, možností má mnoho
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Havránek, Lukáš ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí. V oblasti řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí analyzovat skutečné potřeby cílové skupiny a navrhnout řešení pokrývající její skutečné potřeby. V teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se této problematiky, budu se věnovat stručnému popisu vývoje groupware, popíši vlastnosti týmů a týmové spolupráce a identifikuji moderní trendy těchto nástrojů. V praktické části práce definuji cílovou skupinu práce, vymezím její potřeby a kritéria, které použiji při výběru konkrétního nástroje a tento výběr popíši.
Strategy for contemporary classical music ensemble
Zaňátová, Hana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou udržateľnosti neštátnej neziskovej organizácie pôsobiacej v oblasti kultúry a to ako teoretickým vymedzením, tak jej aplikovaním v praxi. Na príklade ansámblu pre súčasnú klasickú hudbu, Prague Modern, je demonštrovaný proces tvorby adekvátnej stratégie využitím nástrojov marketingu pre vybudovanie značky a rozoznateľnosť hudobného telesa v konkurenčnom prostredí. Formulácii konkrétnej stratégie predchádza teoretické ukotvenie ako plánovanie, marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu, firemná identita a financovanie s ohľadom na špecifiká neziskového sektoru a napokon analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia, v ktorom organizácia pôsobí. Na základe teoretických východísk a prehľadu z analytickej časti je navrhnutá stratégia pre najkritickejšie oblasti, ktorým súbor čelí, a to firemná identita, marketingová komunikácia, financovanie a napokon organizačné zázemie.
Analýza účetnictví neziskové organizace a vliv legislativních změn na její účetnictví
HORNOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce bylo poukázat na vliv legislativních změn na účetnictví konkrétní neziskové organizace a analyzovat implementaci nové úpravy legislativy od roku 2010 až do roku 2014 v praxi. Dále bylo upozorněno i na navazující předpisy v souvislosti s hospodařením vybraných účetních jednotek, se zaměřením na konkrétní příspěvkovou organizaci. Vybranou příspěvkovou organizací je Městský dům kultury Sokolov (dále jen MDK), zřízený územním samosprávným celkem. MDK představuje hlavní centrum kulturního dění ve městě Sokolov. V práci je nastíněno, jak se změny legislativy promítly v praxi v konkrétní organizaci. Práce se také zaměřuje na specifika účetnictví a proces vedení účetnictví ve vybrané příspěvkové organizaci a také na její financování a vykazování. V závěru bylo navrženo několik opatření, která se převážně týkají legislativy, ale také bylo navrženo, jak čerpat peněžní fondy a na konec byly navrženy doporučení pro hospodářskou činnost organizace.
Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže
KADLECOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá strategií interního personálního marketingu Salesiánské střediska - domu dětí a mládeže České Budějovice. Teoretická část pojednává o pojmech, jako jsou dobrovolníci, motivací dobrovolníků, personálním marketingem a strategií personálního marketingu v neziskových organizacích. Podává strategii interního personálního marketingu vybrané organizace a na základě kvalitativního výzkumného šetření podává návrh na možné vylepšení stávající strategie. Kvalitativní šetření bylo prováděno metodou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.