Název: Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Překlad názvu: Using the tools of marketing comunication for crowdfunding campaine od association ArtproProstor
Autoři: Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ArtproProstor; Crowdfunding; Hithit; Jablečné lázně; marketingová komunikace; nezisková organizace; Apple spa; ArtproProstor; Crowdfunding; Hithit; Marketing communication; Nonprofit organization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51020

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206942


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet