Název:
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Překlad názvu:
Using the tools of marketing comunication for crowdfunding campaine od association ArtproProstor
Autoři:
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.Nowadays crowdfunding is a new phenomenon for gaining funds. Many organizations, even individuals use it for their new, creative and innovative ideas. This thesis describes concrete crowdfunding campaign Let´s make the old spa live again of association ArtproProstor. The aime of the thesis is to determine, which instruments of marketing communication are the most effective for succesfull crowdfunding campaine finishing. The thesis also serve as an inspiring for those who decided to use type of funding. They can find here recommendation for successful campaine.
Klíčová slova:
ArtproProstor; Crowdfunding; Hithit; Jablečné lázně; marketingová komunikace; nezisková organizace; Apple spa; ArtproProstor; Crowdfunding; Hithit; Marketing communication; Nonprofit organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51020