Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu
Pajerová, Hedvika ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je určit klíčové znaky použité v konkrétní kampani společnosti Staropramen a na základě jejich působení na vybrané zástupce cílové skupiny tohoto podniku určit, v duchu kterého z archetypů tato kampaň komunikuje. Analyzovanou kampaní je komunikace společnosti realizovaná v průběhu roku 2014 při příležitosti oslav 145. výročí založení pivovaru na pražském Smíchově. Kampaň analyzuji pomocí kvalitativního marketingového výzkumu, metodou focus group založenou na zkoumání asociací. Zvláštní důraz je v práci kladen na význam archetypálního základu komunikace jako silného nástroje brand buildingu. Závěrem práce je určení archetypu, v duchu kterého v tomto případě společnost komunikuje. Tím je zástupce skupiny Žádný člověk není ostrov s názvem Jeden z nás. Práce je součástí komplexního sémiotického výzkumu značky Staropramen a její komunikace.
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
Sedláček, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza společnosti Vodafone CZ, a.s. jakožto společnosti orientované na zákazníka v úzkém napojení na vědní obor, systémovou dynamiku. Práce obsahuje vymezení základních teoretických pojmů v oblasti systémové dynamiky a zároveň oblasti zákazníka, především jeho spokojenosti a věrnosti. V návaznosti na popis vybrané společnosti, jejích základních charakteristik a vybraných procesů uvnitř organizace. Samostatnou kapitolu následně tvoří vybraná metodika pro měření zákaznické spokojenosti Net Promoter Score. Jednak její teoretické vymezení, zároveň však i její praktické nasazení ve společnosti. Podrobně je zpracován i jeden vybraný proces v rámci procesní analýzy. Konkrétně kontrolní proces, který je základní a nezbytný pro zpracování interakce se zákazníkem. Závěrečnou část tvoří zpracování a validace hypotéz, stanovených k ověření spojitosti či vztahem mezi zkoumanými oblastmi a následným přínosem pro společnost.
Rockový fanoušek jako příjemce marketingové komunikace
Palounek, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na získání informací o rockovém fanouškovi, které budou využitelné pro potřeby marketingové komunikace. Popisuje, jak se rockeři odlišují od běžné populace v základních popisných charakteristikách, hodnotách, názorech, postojích a životním stylu. Tyto rozdíly zkoumá také na úrovni jednotlivých dílčích žánrů a zároveň se snaží nalézt společné prvky. Zabývá se poselstvím, symbolikou a hlavními myšlenkami rockové hudby, přičemž se soustřeďuje i na a historický a společenský kontext vzniku a vývoje žánru a významných subžánrů. Nahlíží do problematiky sociálních skupin a detailněji popisuje vybrané subkultury. Shrnuje nejnovější poznatky z oblasti hudební sociologie a marketingu hudby a tyto poznatky propojuje v kontextu rockového žánru. Zároveň se také snaží k rocku a jeho subžánrům přiřadit konkrétní archetyp. V rámci práce vycházíme z předpokladů, že rockoví fanoušci se v některých ohledech významně liší od zbytku populace a že významné odlišnosti můžeme nalézt i na úrovni subžánrů. Zároveň však také očekáváme, že některá specifika jsou společná všem dílčím žánrům. Domníváme se, že umělci a hudební marketéři k marketingové komunikaci přistupují spíše intuitivně a v komunikaci s fanouškem využívají symboliky, historických odkazů a archetypů. Samotný výzkum sestává ze tří okruhů. Prvním je analýza sekundárních dat databáze MML-TGI společnosti Median za rok 2013, použitými metodami byla obecná a křížová analýza, jejichž cílem bylo nalézt diference mezi jednotlivými žánry a subžánry v popisných charakteristikách, hodnotovém systému a výrocích o životním stylu. Dále byla provedena obsahová analýza přední strany obalů nejvýznamnějších rockových alb za účelem hlubšího prozkoumání rockové symboliky. Poslední část práce je tvořena rozhovory s profesionály v oblasti hudebního průmyslu, kteří odpovídali na otázky týkající se charakteristiky žánru, fanoušků a praxe v marketingové komunikaci.
Principy učící se organizace projektového týmu
Rudá, Dominika ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Kopecký, Matěj (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí konceptu učící se organizace aplikovanou na IT projektový tým. V teoretické části představuje vysvětlení klíčových definic a pojmů souvisejících s problematikou učící se organizace a informační společnosti. Zároveň podává ukázku výkladu definic pojmu učící se organizace od různých autorů a představuje jejich konkrétní modely. Jako stěžejní tato práce využívá teorii Petera Sengeho, se kterou je pracováno i v praktické části, kde je analyzován IT projektový tým, zabývající se vývojem softwarových aplikací. Je zkoumáno jeho chování a porovnávány zjištěné výsledky s teorií pěti disciplín Petera Sengeho. V závěru můžeme najít soubor rad a doporučení, které by mohly zlepšit fungování IT vývojového týmu a dosáhnout tak větší shody s koncepcí učící se organizace.
Kvalitativní výzkum rituálů ukládání dětí ke spánku
KUČEROVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitativním výzkumem spánkových rituálů dětí v předškolním věku a tím, jak se liší v závislosti na příslušnosti k určité etnické skupině a národnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako rituál, spánek a výchova. Tato část se dále zaměřuje na různé vývojové teorie, styly výchovy a spánkové rituály. V praktické části jsou popsány spánkové rituály osmi zkoumaných subjektů (sedm rodin různé národnosti a jedna mateřská škola) na základě metody rozhovoru. Cílem této práce bylo popsat spánkové rituály dětí předškolního věku a zjistit, jestli jsou mezi jednotlivými národnostmi (etnickými skupinami) rozdíly.
Clinical Contents Harmonization of EHRs and its Relation to Semantic Interoperability
Nagy, Miroslav
This paper describes solutions proposals in the field of clinical content harmonization of electronic health records and semantic interoperability establishment. First the Czech national project "Information Technologies for the Development of Continuous Shared Healthcare" will be mentioned and its approach to creation of semantic interoperability platform. Afterwards an approach using openEHR architecture will be described. Finally a technique of creation of electronic health records with harmonized clinical content will be stated.
Plný tet: 0373335 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF
Harmonization of Clinical Content in EHR: HL7 Messaging vs. OpenEHR Approach
Nagy, Miroslav
This paper sums up the last stage of the project called ”Harmonization of Clinical Content in Electronic Health Record (EHR)”, which is being solved as author’s PhD project. The aim of this project was the clinical content modeling of EHR and transportation of medical data via communication standards (HL7 v3 and CEN EN 13606). An experiment was conducted where archetypes and openEHR templates were used to send patient’s information to another EHR-S. The results were compared to the previous solution based on HL7 v3 messages, which was described at the PhD Conference ’09. At the end of the paper the author discusses contemporary semantics description of real clinical data by means of ICD-10 code-list, which covers the qualitative point of view quite well. However, the quantitative view on semantics of clinical data is much more difficult and the inevitability of medical ontologies usage is emphasized.
Plný tet: 0373333 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF
Tři mystické spisy středověku z hlediska konceptů C.G. Junga
JEŘÁBEK, Jan
Práce prezentuje tři mystické spisy středověku popisující prožitek vnitřního mystického sjednocení doprovázeného náboženskou zkušeností a zkušeností duchovního očišťování. Diplomová práce se pokouší o celostní pohled na člověka, prezentuje relevantní pohledy C.G.Junga týkající se funkcí archetypů a vztahů vědomí a nevědomí, pohledy jiných autorů, některé materiály magisteria, komentátory uvedených spisů, zohledňuje dlouhodobé empirické pozorování, a uvádí jednu případovou studii. Po zhodnocení mystických spisů navrhuje možné přístupy k psychospirituální krizi a možný přínos kontemplativní cesty pro člověka současnosti.
Systémové archetypy v ekonomické analýze
Petráš, Jaroslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá možností aplikace systémových přístupů i do jiných vědních oborů -- zde ekonomie. Ze systémových věd se zaměřuje na systémovou dynamiku -- konkrétně systémové archetypy (obecné vzory chování). Tím se zaobírá první oddíl teoretické části práce, který začíná systémovými přístupy obecně a následují konkrétnější části o systémové dynamice a systémových archetypech. Druhý oddíl teoretické části práce je pak zaměřen na ekonomickou analýzu, kde jsou zkoumány nejčastější přístupy k ní. Ty jsou stručně charakterizovány spolu s polemikou nad jejich hlavními teoretickými nedostatky. V další části práce je provedena ekonomická analýza konkrétního praxeologickému problému (rychlostních limitů na pozemních komunikacích), ve které jsou využity systémové archetypy a příčinné smyčkové diagramy. Cílem této části (potažmo celé práce) je především vyvrátit či potvrdit využitelnost systémových archetypů v ekonomické analýze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.