|
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
|
|
Elektronický nástroj pro správu inovativních studijních materiálů
Hlipala, Ľuboš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje prehľadnou štruktúrou a zároveň vhodným a efektívnym spôsobom zdieľať, prezentovať a precvičovať znalosti rôzneho druhu. Dielo analyzuje niekoľko existujúcich aplikácií a systémov pre výuku a zdieľanie informácií a opisuje rozdielne prístupy k vývoju mobilných aplikácií so zameraním na multiplatformnosť. Práca sa tiež podrobne venuje technológii Flutter a charakterizuje vhodné princípy tvorby užívateľského rozhrania, na základe ktorých bola výsledná mobilná aplikácia vytvorená. Hlavná časť práce opisuje postupný vývoj aplikácie a dokumentuje vytvorený formát pre prezentovanie a zdieľanie výukových materiálov, s možnosťou praktického precvičovania nadobudnutých vedomostí. Výsledkom tejto diplomovej práce je mobilná aplikácia, ktorá je zverejnená na digitálnej distribučnej platforme Google Play.
|
|
Mobilní aplikace pro hledače pokladů
Skaličan, Robin ; Škarvada, Libor (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace má ulehčit práci se záznamem nálezů hledačům s detektorem kovu při svém hledání. Cílem je také usnadnit další komunikaci s archeology ohledně nálezů. Při zjišťování požadavků uživatelů a kontaktování archeologů vznikl požadavek na rozšíření zadání o webovou aplikaci. Její implementace umožňuje zaznamenaná data z mobilní aplikace zobrazit a zjednodušuje případnou další komunikaci s nálezcem. Tato data jsou uložena v databázi Firebase Realtime Database. V mobilní aplikaci je implementované mapové zobrazení pomocí knihovny Leaflet a funkce vycházející z požadavků uživatelů. Pro většinu implementace byly použity programovací jazyky Java a JavaScript. Výsledkem mé práce jsou dvě aplikace pracující se společnou databází.
|
|
Interaktivní průvodce založený na rozšířené realitě
Vybíral, Dan
Práce se zaměřuje na poslední technologie rozšířené reality a možnosti jejich využití v kombinaci s lokalizačními službami. Tato kombinace umožní použití aplikace rozšířené reality jako interaktivního průvodce prostředím (například městem), který zvyšuje povědomí a podporuje fyzickou aktivitu uživatele. Teoretická část představuje a porovnává jednotlivé dostupné technologie, které umožňují tvorbu podobných aplikací. V praktické části je navržena a implementována ukázková aplikace s ukázkovým scénářem, která je reálně použitelná a demonstruje možnosti vybraných technologií. V závěru práce je diskutována možnost budoucího rozšíření aplikace a různé její aspekty, jako je uživatelská přívětivost, technické výsledky a možnost jejího nasazení do praxe.
|
|
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.
|
| |
| |
| |
| |
| |