Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 590 záznamů.  začátekpředchozí353 - 362dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Elektronický nástroj pro správu inovativních studijních materiálů
Hlipala, Ľuboš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje prehľadnou štruktúrou a zároveň vhodným a efektívnym spôsobom zdieľať, prezentovať a precvičovať znalosti rôzneho druhu. Dielo analyzuje niekoľko existujúcich aplikácií a systémov pre výuku a zdieľanie informácií a opisuje rozdielne prístupy k vývoju mobilných aplikácií so zameraním na multiplatformnosť. Práca sa tiež podrobne venuje technológii Flutter a charakterizuje vhodné princípy tvorby užívateľského rozhrania, na základe ktorých bola výsledná mobilná aplikácia vytvorená.   Hlavná časť práce opisuje postupný vývoj aplikácie a dokumentuje vytvorený formát pre prezentovanie a zdieľanie výukových materiálov, s možnosťou praktického precvičovania nadobudnutých vedomostí. Výsledkom tejto diplomovej práce je mobilná aplikácia, ktorá je zverejnená na digitálnej distribučnej platforme Google Play.
Mobilní aplikace pro hledače pokladů
Skaličan, Robin ; Škarvada, Libor (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace má ulehčit práci se záznamem nálezů hledačům s detektorem kovu při svém hledání. Cílem je také usnadnit další komunikaci s archeology ohledně nálezů. Při zjišťování požadavků uživatelů a kontaktování archeologů vznikl požadavek na rozšíření zadání o webovou aplikaci. Její implementace umožňuje zaznamenaná data z mobilní aplikace zobrazit a zjednodušuje případnou další komunikaci s nálezcem. Tato data jsou uložena v databázi Firebase Realtime Database. V mobilní aplikaci je implementované mapové zobrazení pomocí knihovny Leaflet a funkce vycházející z požadavků uživatelů. Pro většinu implementace byly použity programovací jazyky Java a JavaScript. Výsledkem mé práce jsou dvě aplikace pracující se společnou databází.
Interaktivní průvodce založený na rozšířené realitě
Vybíral, Dan
Práce se zaměřuje na poslední technologie rozšířené reality a možnosti jejich využití v kombinaci s lokalizačními službami. Tato kombinace umožní použití aplikace rozšířené reality jako interaktivního průvodce prostředím (například městem), který zvyšuje povědomí a podporuje fyzickou aktivitu uživatele. Teoretická část představuje a porovnává jednotlivé dostupné technologie, které umožňují tvorbu podobných aplikací. V praktické části je navržena a implementována ukázková aplikace s ukázkovým scénářem, která je reálně použitelná a demonstruje možnosti vybraných technologií. V závěru práce je diskutována možnost budoucího rozšíření aplikace a různé její aspekty, jako je uživatelská přívětivost, technické výsledky a možnost jejího nasazení do praxe.
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.
Aplikace pro správu zakázek
Filipovič, Roman ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se návrhem mobilní aplikace. Ta je navržena univerzálně pro všechny operační systémy. Naprogramovat se dá v jakémkoliv jazyce pro mobilní aplikace. Návrh je přizpůsoben pro jazyky Java a Swift.
Project Management Methods Usage in Mobile Application Development
Dubiňák, Marek ; Žigová, Bibiána (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on the use of project management tools in creating a mobile application in practice for the company WDS Solutions. It specifies the individual project phases, goals, risks and important information for project management. It analyzes the current state of society with a focus on the blind and visually impaired persons.
Návrh a implementace uživatelského rozhraní frameworku ROS v prostředí Android
Podolinský, Ondřej ; Spáčil, Tomáš (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace určené k vizualizaci dat z frameworku ROS a k jeho jednoduché správě. Dále pojednává o vývoji uživatelských aplikací a popisuje strukturu systému ROS, včetně jeho komunikačního schématu. Součástí práce je přehled podobných dostupných mobilních aplikací.
Návrh a tvorba mobilní aplikace pro systémy Android a IOS
Gábrle, Martin ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce řeší návrh a implementaci mobilní aplikace, která bude určena pro operační systémy iOS a Android za pomoci nástrojů pro vývoj mobilních aplikací. Jako nástroj na implementaci byl zvolen Xamarin, který je uzpůsoben na vývoj softwaru hybridních mobilních aplikací.
Design and Creation of a Mobile Application to Support In-house Processes
Stankovič, Eduard ; Lipták, Maroš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on proposal and actual creation of mobile application to support in-house processes, especially for improving ordering and delivery processes inside of small company. Thesis includes analysis of current state of processes and analysis of client’s requirements. Based on those requirements, mobile application is created, built with Ionic and Angular framework.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 590 záznamů.   začátekpředchozí353 - 362dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.