Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku
PANSKÁ, Markéta
Tématem bakalářské práce byla zvolena problematika spojená se založením cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku a analýza předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu v Ledči nad Sázavou. Vedlejší cíl práce spočíval v provedení analýzy podnikatelského prostředí. Na jejím základě byly stanoveny silné a slabé stránky podniku, eventuelně příležitosti a ohrožení. Závěry analýzy vedly ke zvolení vhodné marketingové strategie a vypracování marketingového mixu. Následně byl navržen postup a doporučení pro založení cestovní kanceláře ve zkoumané oblasti a po vyhodnocení marketingového průzkumu potvrzena pracovní hypotéza.
Charakteristika a srovnání nabídky cestovních kanceláří do vybrané destinace
Diblíková, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením nabídky vybraných českých cestovních kanceláří do Norska pro sezónu 2010. Po objasnění pojmů "cestovní kancelář" a "destinace cestovního ruchu" následují základní informace o zemi a zajímavé atraktivity a produkty. Samotným jádrem práce je analýza a komparace jednotlivých zájezdů do Norska s cílem poradit spotřebiteli při výběru zájezdu a cestovní kanceláři při jeho tvorbě.
Tvorba poznávacího zájezdu do vybrané destinace
Čambálová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit netradiční, cenově příznivý poznávací zájezd, kde aktivní poznávání Thajska denně střídá odpočinek u moře. Pobytová místa jsou zvolena v netradiční kombinaci, jakou v současné době žádná cestovní kancelář nenabízí. Zájezd je dále charakteristický vhodnou kombinací služeb letecké, silniční a vodní dopravy a zajímavými výlety, které jsou v ceně zájezdu. Bakalářská práce je rozčleněna na dvě hlavní kapitoly. První kapitola je věnována vymezení základních pojmů, které je nutné dobře pochopit pro následnou orientaci v práci. Druhá kapitola se již zabývá samotnou tvorbou poznávacího zájezdu do Thajska. V závěru práce je posouzeno, jak se stanovený cíl podařilo splnit a přílohy doplní jednotlivé kapitoly o fotografie, tabulky a další důležité informace.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu
Krzáková, Linda ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit poznávací zájezd do Nizozemska, který je sestavován na objednávku klienta. Zájezd v této práci je zaměřen především na poznání kulturně-historických a přírodních atraktivit země. Součástí práce je také teoretická část, která popisuje postup tvorby zájezdu cestovní kanceláří. Účastníci tohoto zájezdu navštíví hlavní město Amsterdam, budou moci obdivovat krásy květinového parku Keukenhof, zhlédnou ukázku výroby tradičního holandského porcelánu s ručním modrým zdobením -- fajáns a navštíví také sýrový trh a skanzen větrných mlýnů v Zaanse Schans.
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice
Pořtová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice. V této práci jsou představeny německé cestovní kanceláře, jejichž zájezdy si mohou čeští turisté v České republice zakoupit. Na konkrétním cenovém srovnání zájezdů německých a českých cestovních kanceláří jsou uvedeny destinace, které lze výhodněji pořídit u německých, popřípadě českých pořadatelů zájezdů.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu-Slovinsko
Pospíšilová, Iveta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cestovní kanceláře se zabývají problematikou tvorby zájezdů, s níž souvisí celá řada procesů (sestavení harmonogramu, zajištění ubytování, dopravy atd.), než takový zájezd vznikne. Cílem této práce je vytvořit turisticko-poznávací zájezd do Slovinska, který bude moci konkurovat stávajícím zájezdům podobného typu a zároveň rozšíří úspěšně nabídku zájezdů do Slovinska na trhu. Zájezd do Slovinska v této práci je zaměřen zejména na lehkou pěší turistiku a poznávání kulturně-historických a přírodních atraktivit země, která disponuje velkým potenciálem rozvoje cestovního ruchu a rozhodně má návštěvníkům co nabídnout. Účastníci tohoto zájezdu do Slovinska budou moci obdivovat krásy Triglavského národního parku, Bledu a okolí, Bohinje; navštíví Lublaň, hřebčín v Lipici, Postojenské a Škocjanské jeskyně, pobřežní města Piran, Portorož a spoustu dalších krásných míst, které stojí za to vidět.
Tvorba cykloturistického zájezdu ve Středočeském kraji
Weissová, Zuzana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Svárovský, Lukáš (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit cykloturistický zájezd ve Středočeském kraji. První kapitola je zaměřená na základní pojmy z oblasti cykloturistiky a její aktuální situaci v České republice. Druhá kapitola se zabývá problematikou zájezdové činnosti. Praktickou část práce představuje třetí kapitola, jež se věnuje vlastnímu zájezdu. Jsou zde uvedeny základní informace o zájezdu, o způsobu jeho organizace, nechybí podrobný popis trasy včetně charakteristiky destinace a na závěr je uvedena kalkulace nákladů a tvorba ceny zájezdu. Bakalářská práce vznikla v rámci spolupráce s cestovní kanceláří Adventura. Byl vytvořen nízkonákladový okružní cykloturistický zájezd v rámci příjezdového cestovního ruchu zaměřený na poznání památek Středočeského kraje.
Analysis of tour operators’ supply in reference to selected territory - Slovakia
Nogeová, Andrea ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Diplomová práce analyzuje nabídku českých cestovních kanceláří vzhledem k teritoriu Slovensko. Práce zjišťuje, jaké zájezdy cestovní kanceláře nabízejí a zda jsou mezi nimi rozdíly. Nabídka cestovních kanceláří je následně porovnaná s primární nabídkou cestovního ruchu Slovenska, s cílem vyhodnotit, nakolik nabídka cestovních kanceláří pokrývá potenciál vybraného teritoria. K doplnění analýzy byl použit dotazníkový průzkum, který zjišťoval, proč občané ČR nevyužívají při cestách na Slovensko služby cestovních kanceláří.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.