Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tábory a kurzy motivované výtvarnou činností
LACMAN MINAŘÍKOVÁ, Monika
Teoretická část práce se zabývá významem pojmu tábor, kurz, animace. Dále také malířskými tábory, jednorázovými výtvarnými kurzy na DDM, probíhající pravidelně každý měsíc. V praktické části se budu opírat o vlastní zkušenost z organizací aktivit, letních malířských kurzů, které jsou motivovány výtvarnou činností a jejich rozbor. Pomocí animací dětí si přiblížíme západočeské město Stříbro a jeho okolí z historického hlediska. Pro svou práci jsem se nechala inspirovat knihami se stříbrskou historií, kterou jsem propojila výtvarnou činností.
Podnikatelský plán - tělovýchovný kurz
Müllerová, Marie ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh podnikatelského plánu vysokoškolského ústavu, který zajišťuje celoroční tělovýchovné a sportovní aktivity pro studenty a zaměstnance Vysokého učení technického v Brně i pro širokou veřejnost. Obsahuje teoretické informace o sestavování podnikatelského plánu a představuje konkrétní návrh podnikatelského plánu zpracovaný na základě výzkumu a analýz.
Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor
David, Pavel ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje základní a podstatné atributy uskutečnění specificky zaměřených outdoorových kurzů.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
E-learningový kurz pro výuku Algoritmů
Hrozány, Boris ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cieľom práce je návrh a realizácia E-learningového systému. Tento systém bude zameraný na výuku kurzu Algoritmy v angličtine. Vďaka tejto skutočnosti sa budú môcť zúčastniť kurzu aj zahraničný študenti. V úvode sú zhrnuté základné koncepty E-learningových systémov: konceptuálny aj detailný návrh E-learningového systému, vývoj systému, návrh testovania systému a údržby a vylepšenie systému. Teoretická časť projektu sa venuje vybraným aspektom z oblasti dátových štruktúr, vyhľadávacích a radiacich algoritmov. Práca sa zaoberá vývojom E-learningového systému od úplného začiatku až po činnosti spojené s jeho dodaním. Aplikácia umožňuje správu kurzov a užívateľov v podobe rozhrania administrátora. Ďalšia časť systému slúži na kontrolu výsledkov študentov. Študentská časť aplikácie umožňuje štúdium kurzu Algoritmy a testovanie vedomostí z tejto oblasti. Výsledky testov sú v systéme spracovávané do štatistík.
Elektronická podpora předmětu Počítačový hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického kurzu, navržením spolehlivého systému podpory zkoušení a také přípravou a návrhem testových otázek pro předmět Počítačový hardware. Součástí práce je také doplnění grafického rozhraní systému Moodle pro generování úloh typu „Cloze“, neboli „Doplňovací úloha“. Podstatnou část práce tvoří především navržení vlastního E-learningového informačního systému. Prostřednictvím toho systému mají studenti možnost vzdělávat se a předem se připravit na úspěšné ukončení semestru složením elektronické zkoušky.
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
Kvalita e-learningu v českých firmách
Kozelková, Barbora ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá kvalitou e-learningu z pohledu zaměstnanců v českých firmách. Cílem práce bylo odhalit nejčastější nedostatky současných řešení a zjistit, které vlastnosti, metody a praktiky zvyšují kvalitu a efektivitu. Na základě těchto zjištění provést doporučení dodavatelům a vytvořit e-learningový kurz, který tyto nedostatky řeší. V teoretické části je pojem e-learning definován, jsou uvedeny jeho formy, typy, výhody, nevýhody, standardy a metody vývoje, např. ADDIE a Rapid e-learning. Výzkum v praktické části ukázal, že kvalita, která byla vypočtena průměrem zaměstnanci hodnocených kritérií, vyšla na 3,7 bodů z 5. Potenciál zlepšení byl zjištěn zejména u celoplošných školení (např. pracovní postupy) dodávaných jako hotová řešení. Tyto výsledky byly srovnány s výsledky vyspělejších zemí Evropy. Autorkou vytvořený kurz pro Microsoft Project 2013 v aplikaci Articulate Storyline demonstruje best practices a řešení dotazníkem odhalených problémů.
Nástroje předcházení podnikové krizi
Stehlíková, Anna ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Hučka, Miroslav (oponent) ; Kusák, Michal (oponent)
Název disertační práce: Nástroje předcházení podnikové krizi Abstrakt: Disertační práce řeší celospolečenský problém, jak by podnikatelské jednotky měly využívat standardní ekonomické nástroje s cílem předcházení krizi. Závažnost problému dokládá i fakt, že v České republice se do insolvence za loňský rok dostalo více než jedenáct tisíc ekonomických subjektů. Soubor nástrojů předcházení podnikové krizi v ekonomických subjektech má pomoci ke kvalitnějšímu nastavení vnitřních kontrolních mechanismů, s nimiž podnik může lépe předcházet krizi. Aplikace souboru nástrojů předcházení vnitropodnikové krizi je ověřena na dvou zcela odlišných podnicích. Disertační práce se zabývá otázkou, jak využít standardních nástrojů, například úvěr a leasing, pro předcházení krizi, eventuálně zabezpečení obnovy růstových příležitostí. Tato podpora je uskutečňována pomocí externí finanční instituce, či vnitropodnikové banky. V kapitole nazvané "Vnitropodniková banka" jsou popsány základní principy fungování a její význam ve vnitropodnikovém řízení. Tato interní organizace byla používána v mnoha firmách, ale dnes se vrací, aby podpořila obchodní oddělení a pomohla snížit riziko spojené s větším zadlužováním podniku. Vnitropodnikovou banku popisuji v kontextu interních procesů a formy spolupráce s obchodním oddělením. Funkčnost vnitropodnikové banky je doplněna příkladem z praxe. Komplexnost vnitropodnikového finančního pohledu na řízení společnosti doplňuje kapitola "Mikroekonomické pojetí krize podniku", která popisuje tři hlavní zdroje krize podniku z mikroekonomického pohledu. Jedná se o klesající poptávku, dopad změn úrokové míry na řízení společností a vliv změn kurzu na finanční stabilitu podniku. Analytická část se zabývá vývojem insolvenčních návrhů, konkurzů, reorganizačních návrhů v České republice v letech 2008 až 2013. Hlavním cílem je hledání kauzálních závislostí mezi vývojem insolvenčních požadavků v Insolvenčním rejstříku a několika klíčových makroekonomických ukazatelů, jako jsou HDP, míra nezaměstnanosti, růst průmyslové výroby a množství poskytnutých úvěrů do podnikové sféry. Pro komplexnější pohled na insolvenční řízení je insolvenční uspořádání České republiky doplněno o stručný popis legislativního nastavení ve Velké Británii, Německu a Francii. Klíčová slova: HDP, Insolvence, Insolvenční návrh, Konkurz, Krize podniku, Kurz, Leasing, Míra nezaměstnanosti, Průmyslová výroba, Reorganizace.
Matematické modelování kurzu koruny
SÝKOROVÁ, Hana
Tato práce celkově popisuje vývoj kurzu koruny vůči americkému dolaru. Úvodní část popisuje jednotlivé kurzy v jednotlivých letech. Čím byly ovlivněny a jak byly ovlivněny a zda-li změna jednoho kurzu měla vliv na změnu druhého. Hlavním cílem této práce je prostudování možných matematických modelů na modelování kurzu koruny a poté v rámci zvoleného modelu analýza časové řady. Práce se zaměřuje na matematický model Arima, se kterým pracuje po celou dobu. Poté modeluje situaci, jak by to mohlo vypadat do budoucna, při zanedbání výkyvů v ekonomice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.