Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace jako určující faktor řízení lidských zdrojů
LAVIČKOVÁ, Jana
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se v první kapitole zabývám sociální komunikací, její definicí a dílčím částem komunikace verbální a nonverbální. Druhá kapitola přináší vymezení pojmů management a řízení lidských zdrojů. Také se zde zaměřuji na komunikaci v organizaci. Závěr druhé kapitoly je věnován motivaci, motivačním teoriím. V Praktické části jsem se věnovala výzkumu, jehož účelem bylo zmapování motivačních dovedností vedoucích pracovníků.
Praktický pohled na možnosti využití sociálních sítí pro malé a střední firmy
Mach, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Internet a internetové komunikační technologie se již staly nedílnou součástí životů většiny z nás. Komerční potenciál těchto technologií již byl z velké části také odhalen a každý z nás se s některou z forem komerčního využití Internetu již setkal. S příchodem nové formy komunikace a sdílení obsahu na Internetu, takzvaného webu 2.0, však do našich životů pronikl nový trend. Tímto novým trendem, který nabývá potenciál pro další komerční využití Internetu, jsou sociální sítě. Tato práce se zabývá především problematikou využití oblasti sociálních sítí pro komerční komunikaci. Právě oblast sociálních sítí naskýtá do budoucna širokou paletu možností pro rozvoj podnikání na Internetu. To, do jaké míry budou sociální sítě v tomto směru v budoucnu využity, však nezávisí jen na uživatelích sociálních sítích, ale také na schopnosti a zkušenosti firemních subjektů, jak dokáží tohoto nového kanálu využít. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých komerečních kanálů na sociálních sítích a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, definuje internetové komunikační kanály, sociální sítě, uvádí čtenáře do problematiky komerečního využití sociálních sítí. V druhé, teoreticko-praktické části poskytuje autor přehled nástrojů sociálních sítí a jejich komerečního potenciálu, jejich výhody a nevýhody. Stejně jako metody, jak postupovat při vstupu firmy na sociální sítě. Třetí část je případovou studií využití sociálních sítí pro rozvoj podnikání v konkrétní firmě, ve které jsou využity a ověřeny poznatky z teoretické části. Čtenář diplomové práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice komerečního využití sociálních sítí. A to jak v teoretickém, tak praktickém směru. Práce by tak mohla být vhodnou příručkou pro využití všech možností, které sociální sítě jako komunikační kanál poskytují. Přínosem pro čtenáře by měla být schopnost uvedené teoretické a praktické postupy aplikovat při rozvoji vlastního podnikání.
Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychovatele školní družiny
LAVIČKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické komunikaci v prostředí základní školy, přičemž jsou v ní uvedeny shodně jako v prvé kapitole uvedeny definice, funkce, verbální a neverbální komunikace. Nově jsou v ní přidány kapitoly, které se postupně věnují cíly, obsahu, pravidlům pedagogické komunikace, časovému hledisku, které společně s organizačními formami a metodami vyučování má vliv na pedagogickou komunikaci. Závěrečná kapitola je věnována pedagogické komunikaci v prostředí školní družiny, obsahová struktura kopíruje předchozí kapitolu. Pro upřesnění je zde přidána kapitola, které je zaměřena na školní družinu jako prostředí pro výchovu a vzdělání v době mimo vyučování. Cíle práce bylo porovnání odlišností v pedagogické komunikaci v základní škole a školní družině.
Význam komunikace při práci pedagoga
HRUDKOVÁ, Jana
Práce je psána teoreticky na podkladě odborných textů. První kapitola se zabývá významem sociální komunikace v životě člověka obecně. V dalších kapitolách je sociální komunikace rozšířena na komunikaci pedagogickou s jejím významem při práci učitele a pedagoga volného času. Je zde naznačena problematika pedagogických pravidel, která mají pro každého z pedagogů odlišné vyměření. To platí i pro způsob jejich verbálního a neverbálního komunikování. V celé práci je poukázáno na souvislosti vztahů a komunikace. Na toto téma byla věnována pozornost způsobu, jakým navazuje s dětmi vztah učitel a pedagog volného času na základě svých komunikativních dovedností.
Sociální klima ve školní družině a jeho diagnostika
NESHYBOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce bylo vyzkoušet si pedagogicko-psychologickou diagnostiku {--} dotazník, aplikovat ho ve školní družině a vyhodnotit. V první části bakalářské práce jsem se teoreticky zabývala termíny, které se dotýkaly praktické části, mezi tyto termíny patří sociální klima, sociální vztahy, sociální komunikace a socializace. Součástí této části je seznámení se školní družinou, jejími cíly, posláním a funkcí. V další části se věnuji problematice pedagogicko-psychologické diagnostiky, co to je a jak ji můžeme využít. Dále popisuji strategii a postupy diagnostiky, samotné metody i jejich využití. Praktická část se věnuje pedagogicko-psychologické metodě formou dotazníku, který má za cíl zjištění vztahu dětí ve školní družině a jejich spokojenost se zařízením. Za pomoci vyplněných dotazníků dětmi a jejich vyhodnocením jsem dospěla k závěru, že dětí mají mezi sebou dobré vztahy i s prostředím jsou téměř spokojeny.
Hiporehabilitace jako nástroj integrace
DOLEŽALOVÁ, Michaela
Jednou ze složek uceleného systému rehabilitace je i léčba pomocí koně neboli hiporehabilitace. Díky svému komplexnímu účinku je jedinečnou a nenahraditelnou terapeutickou metodou. Cílem této práce bylo ukázat, jak hiporehabilitace napomáhá integraci osob s handicapem do společnosti a jak přispívá ke zlepšování sociálních kontaktů uživatelů hiporehabilitace.
Rozvoj komunikativní kompetence dětí předškolního věku v kontextu kurikulární reformy našeho školství
JAKUBCOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce nás uvádí do problematiky rozvoje kompetence ke komunikaci v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (dále RVP PV) a popisuje začlenění této problematiky ve školním vzdělávacím programu mateřské školy, kde působím. Hlavním cílem je pak vytvoření experimentálního programu pro podporu rozvíjení komunikativních dovedností dětí předškolního věku a následné ověření jeho účinnosti. Teoretická část práce se věnuje obecnému úvodu do problematiky komunikace a rozvoje kompetence ke komunikaci v RVP PV. Vysvětluje pojem komunikace, vymezuje komunikaci sociální a pedagogickou a jsou zde nastíněny způsoby sdělování. Je zde rovněž věnován prostor těm oblastem RVP PV, které přímo souvisejí s komunikativní kompetencí. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní možnosti rozvoje komunikativních dovedností dětí předškolního věku. Vychází z realizace vlastního experimentálního programu a ověřuje jeho účinnost v praxi. V další části jsou pak pomocí dotazníkového šetření shromážděny poznatky pedagogických pracovníků o způsobech a možnostech rozvíjení komunikace v mateřských školách a o faktorech, které mohou rozvoj komunikace ovlivňovat.
Optimalizace prezentace s ohledem na udržení pozornosti posluchače a zapamatování látky
Hrkal, Marek ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Prezentace se staly významným komunikačním fenoménem dneška. Jejich rychlý nástup jako komunikačního nástroje zapříčinil, že prezentování bylo a je považováno za dovednost bez teoretických základů. Předkládaná diplomová práce se snaží přesvědčit čtenáře o opaku tím, že propojuje postupy prezentační praxe s teoretickými poznatky čerpanými z literatury zabývající se psychologií a sociální komunikací. Důraz je kladen zejména na aplikaci teorie vnímání, pozornosti a paměti. V aplikační části práce jsou krok za krokem rozebírány jednotlivé fáze přípravy a předvádění prezentací. Součástí empirické části práce je hodnocení prezentátorů, pro jehož účely vznikl ucelený hodnotící arch jako formalizovaný metodický nástroj evaluace. Práce je využitelná všemi komunikátory, kteří mají zájem pochopit teoretické jevy, na kterých je prezentace postavena.
Komunikace mezi společníky
Skýpalová, Petra ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Šindelářová, Hana (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace mezi společníky firmy. V teoretické části definuje rysy komunikace, sociální vztahy a osobnost společníka. Poznatky aplikuje v analýze úrovně komunikace ve společnosti.
Vztahy občanů a zastupitelů ve vybrané obci - konflikt rolí
Kortišová, Martina Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá zjistěním a analýzou problému, jak občané v menších obcích vnímají různé role svých zastupitelů (role spoluobčana x role reprezentanta obce). Jaký je rozdíl ve vnímání bývalého starosty u starousedlíků a novousedlíků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.