Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření školní kázně z pohledu žáků a učitelů 2. stupně základních škol s použitím metody ukotvujících vinět
Vaňkátová, Eva ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výzkum kázně/nekázně za použití metody ukotvujících vinět. Pro konstrukci vinět zde byly poprvé použity analyzované výstupy z focus group a podklady z hloubkových rozhovorů. Teoretická část seznamuje čtenáře s multidimenzionálním pojetím kázně/nekázně, dále s domácími i zahraničními výzkumy zabývajícími se kázní a přehledem možných výzkumných metod, které mohou být pro výzkumy kázně použity. Praktická část je věnována prezentaci výsledků vlastního výzkumu, které vedly k sestrojení nového dotazníku. Tento dotazník se věnuje měření školní kázně během výuky a pro toto měření využívá ukotvující viněty. Ty byly sestaveny na základě výstupů z focus group a hloubkových rozhovorů, tedy z výstupů výzkumu mezi samotnými žáky 8. a 9. ročníků základních škol a jejich učiteli. Tento dotazník bude v rámci disertační práce autorky a jejího doktorského studia nadále standardizován a upravován do finální podoby. Nicméně i tak se ukazuje, že metoda ukotvujících vinět získává své pevné místo v pedagogických výzkumech, které jsou zaměřeny na sebehodnocení a vlastní vnímání jedince různých projevů chování. KLÍČOVÁ SLOVA kázeň/nekázeň, metoda ukotvujících vinět, focus group, hloubkové rozhovory, sebehodnocení
Analýza spokojenosti zprostředkovatelů prodeje a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kosová, Gabriela ; Hovorka, Jindřich (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analyzování spokojenosti zprostředkovatelů prodeje firmy X. Práce je rozdělena do teoretické, praktické a návrhové části. V teoretické části rozebírá problematiku spokojenosti zprostředkovatelů a s ní související pojmy. Z těchto poznatků vychází část praktická. Pomocí dotazníku, sestaveného na základně focus group, sbírá od zprostředkovatelů prodeje i od konečných zákazníků zpětnou vazbu. Na základě výsledků šetření udává návrhy na zlepšení a zvýšení spokojenosti zprostředkovatelů.
Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013
Galík, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vlčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem generace Y v kontextu vývoje životních názorů v průběhu období let 2007 až 2013. Cílem práce je konkrétně popsat trendy na poli životních názorů v průběhu zkoumaného období se zaměřením na Českou republiku. K dosažení tohoto cíle práce analyzuje současný stav marketingových informací týkající se generace Y ve světovém kontextu na základě placených dat společnosti Omnicom Media Group. Pro relevanci výstupu vzhledem k České republice je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum analyzuje trendy na základě šesti vln kontinuálního projektu společnosti Median. Kvalitativní výzkum za pomocí metody focus group dodává ke zjištěním kvantitativní části hlubší detaily, a zároveň objevuje nová témata, která přesahují rozsah striktněji definovaných otázek kontinuálních výzkumů.
Lifestyle and consumer behavior in generation 30-50 years old.
Kunderová, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem vzdělání na nákupní chování jednotlivců. Pomocí kvalitativní metody focus group zkoumá vliv dosaženého vzdělání na nákupní rozhodnutí v polohách stravování a trávení volného času mezi respondenty ve věku 30-50 let. K analýze sekundárních dat jsou využity údaje agentury Medián z projektu MML-TGI. Na základě výstupu z provedeného výzkumu jsou následně vyvozeny marketingové důsledky a doporučení k jednotlivým zkoumaným vzdělanostním skupinám.
Spotřebitelské chování mladých lidí na trhu biopotravin
Kocourková, Kristýna
KOCOURKOVÁ, Kristýna. Spotřebitelské chování mladých lidí na trhu biopotravin. Brno, 2014. 116 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí na trhu s biopotravinami. Trh s biopotravinami je v České republice rychle rostoucím trhem posledních let. Vlastní práce využívá metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu, a to konkrétně Focus Groups, dotazníkového šetření a osobních rozhovorů se spotřebiteli a producenty biopotravin. Z výsledků práce je sestaven model chování spotřebitele a segment, na který by se subjekty na trhu měly zaměřit. Práce obsahuje také marketingová doporučení využitelné v praxi.
Nové trendy v marketingu
Zíková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu tří českých guerilla kampaní (Vodafone -- "Pryč s falešnými soby", Poštovní spořitelna -- "Tady už je zavřeno, banka na Vaší poště má otevřeno", www.skoly.cz -- "Měl jsem se líp učit"), kterou následně vyhodnotím a porovnám jednotlivé výsledky. Na základě výsledků ukážu, jaký mají spotřebitelé postoj k tomuto typu marketingové komunikace. V samotném závěru pak sama navrhnu jednu guerilla kampaň, kterou aplikuji na otevření nového solária.
Attitudes and behavior towards healthy lifestyle between consumers in different groups
Kunderová, Martina ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zaobírá vnímáním zdravého životního stylu mezi spotřebiteli ze skupin studentů, pracujících a důchodců. Pomocí metody kvalitativního výzkumu-focus group odhaluje rozdíly vnímání zdravého životního stylu, rozdíly ve složení jídelníčku a nákupních zvyklostí. Dále zkoumá překážky ve zdravém stravování a dostupnost a kvalitu informací o zdravé životosprávě mezi skupinami.
Životní styl brněnských skinheads: Metoda focus group?
Navrátil, Marek ; Čermák, Ivo ; Horoščák, M.
Studie si klade za cíl zmapování těch oblastí života mladých českých skinheadů, kterým oni sami přisuzují význam. Důraz je zde kladen na exploraci jejich sociálního statutu, hodnotové orientace, problematiku vztahu k minoritám, vztahu k vrtsevníkům, rodičům a autoritám. Popsána je problematika emočního zvládání, oblast agrese, souznění s ideologií hnutí a vlatsní sebeprezentace. Design studie odpovídá kvalitativnímu pojetí, důraz byl položen na metodu moderované Focus group, které se zúčastnilo 10 účastníků hnutí skinheads, jejíž průběh byl zaznamenáván. Vzhledem k charakteru skupiny, postavení hnutí ve společnosti a rovněž dohodě s jejími účastníky nejsou k dispozici v zájmu bezpečnosti interwientů některá deskriptivní data.
Vnímání telekomunikačních společností v ČR ze strany klientů
Sámek, Michal ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Králová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje vnější komunikaci tří hlavních operátorů zastoupených na českém trhu. Pomocí dotazovacích metod je zkoumáno vnímání komunikace operátorů, jejich pověsti a image u cílové skupiny respondentů.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Nováčková, Hana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.