Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32,922 záznamů.  začátekpředchozí32913 - 32922  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.90 vteřin. 

Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.

Možnosti využití didaktických her ve výuce němčiny pro dospělé
Menclová, Michaela ; Švermová, Dagmar (oponent) ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce)
Autor: Michaela Menclová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Název práce: Možnosti využití didaktických her ve výuce němčiny pro dospělé Anotace: Ve výuce cizích jazyků u dětí patří hraní her k často používaným metodám. V předložené diplomové práci se zabýváme využitím této metody ve výuce dospělých s ohledem na jejich specifika. Po vymezení pojmu "didaktická hra" hry klasifikujeme a poukazujeme na jejich přínos ve výuce. Nejrozsáhlejší část práce je věnována konkrétním hrám. Analyzujeme již vytvořené hry nebo na základě našich zkušeností navrhujeme hry vlastní, resp. různé modifikace her již vymyšlených. Po vyhodnocení dotazníků i provedené analýze učebnicových souborů jsme dospěli k závěru, že hraní her je vhodná metoda i ve výuce dospělých. Dále jsme zjistili, že četnost hraní her není dána věkem studentů. V závislosti na pokročilosti studenta se však mění zaměření her. Klíčová slova: specifika vzdělávání dospělých, didaktická metoda, sociální formy výuky, hra, didaktická hra, klasifikace her, analýza učebnicových souborů z hlediska her, návrh vlastních her

Finanční analýza společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Weinert, Matěj ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Zpracování finanční analýzy výrobního podniku Iveco Czech Republic, a.s. Tento podnik se primárně zabývá výrobou a prodejem autobusů. Finanční analýza je jedním z kvalitních a rychlých nástrojů, které informují majitele či manažera o jeho úspěšnosti, respektive o celkovém finančním zdraví podniku. Finanční analýzu rozděluji na dvě hlavní části. V první části se zabývám teorií a metodickým aparátem. V části druhé zmíňuji co nejpřesněji aplikační prvky finanční analýzy. Mezi ně patří horizontální a vertikální analýza, bilanční pravidla, poměrové ukazatelé rentability, likvidity, aktivity a zadluženosti. Vyjadřuji hodnoty ukazatele EVA, Indexu 2005, Altmanův model a provádím Du Pontův rozklad. Dále zmiňuji analýzu čistého pracovního kapitálu a porovnávám ji s její potřebou. Za nejdůležitější část celé práce považuji srovnání podniku s odvětvím, konkrétně porovnání jeho výkonnosti s jiným jemu nejbližším konkurenčním podnikem. V úplném závěru shrnuji všechny ukazatele a popisuji, jak si podnik vede na českém trhu.

Přehledová studie tvorby tréninkových programů u dětí ve věku 8 - 10 let
Matlach, Ondřej ; Křiček, Jan (oponent) ; Buzek, Mario (vedoucí práce)
Přehledová studie tvorby tréninkových programů u dětí ve věku 8 - 10 let v ČR a v zahraničí Cíl práce: vytvoření přehledové studie o současných přístupech při tvorbě tréninkových programů v ČR a zahraničí. Poukázat na rozdílnost, výhody a nevýhody programů a sestavit seznam doporučení jako inspiraci pro trenéry při tvorbě jejich výchovné strategie. Metoda: Při zkoumání dokumentů využívám metod kvalitativní obsahové analýzy Zjištěné strukturní a obsahové ukazatele následně popisuji a interpretuji. Výsledky: Přehled informací o tréninkových programech ve fotbale pro kategorii 8 - 10 let v ČR a ve vybraných zahraničních zemích. Seznam doporučení pro tréninkovou praxi. Klíčová slova: fotbal, ontogeneze, sportovní výkon, sportovní příprava dětí, pohybové dovednosti, trenér fotbalu, herní formy, soutěžní formy, pravidla minifotbalu

Společný pohybový základ gymnastických sportů
Viliš, Marek ; Marek, Jaroslav (oponent) ; Krištofič, Jaroslav (vedoucí práce)
Název: Společný pohybový základ gymnastických sportů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh struktury obecné sportovní přípravy dětí na základě analýzy ontogenetických zákonitostí a profilujících činností v gymnastických sportech. Metody: Tato práce není výzkumného charakteru. Obsahem jsou získané informace z literatury zabývající se touto problematikou a dále materiály a zkušenosti z oblasti gymnastických sportů. Dále byly použity informace z přednášek Specializace gymnastických sportů a informace získané od trenérů. Výsledky: Výsledkem je návrh struktury pohybové přípravy dětí v gymnastických sportech. Klíčová slova: gymnastika, gymnastické sporty, mládež, trénink

Respektování vývojových specifik dětí v současné mateřské a základní škole
Polcarová, Irena ; Kropáčková, Jana (oponent) ; Havlová, Jana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce byl výzkum na mateřských školách a v prvních třídách základních škol, který se zabýval zjišťováním, zda jsou respektována vývojová specifika dětí předškolního věku 5 až 6 let a dětí raného školního věku 7 až 8 let z hlediska naplňování přirozených potřeb. výzkumu byly využity metody dotazníkového šetření, přímého i nepřímého pozorování a metoda rozhovoru. Výzkum se zabýval úrovní některých faktorů, které ovlivňují naplňování potřeb dětí, zejména osobností pedagoga, úrovní prostředí a podmínek v předškolním zařízení a ve škole a také stanoveným denním režimem nebo rozvrhem vyučování v souvislosti s pravidly školního řádu. Významnou součástí výzkumu bylo přímé pozorování čtyř předem vybraných dětí v předškolním a raném školním věku, které se vzájemně odlišují rozdílným stupněm vývoje a dosaženou úrovní školní zralosti.

Analýza školní jídelny ve vybraném zařízení
Martinásková, Marie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Školní stravování, jakožto jedna z forem účelového stravování, navazuje v České republice na dlouholetou tradici. Při přípravě pokrmů se řídí zdravou výživou a dodržuje přísná pravidla, jako doporučené denní dávky a hygienické předpisy. Školní stravování plní významnou výchovnou funkci. Děti se ve školní jídelně učí správně stolovat a jsou vedeny ke zdravému životnímu stylu. Tato funkce školní jídelny by neměla být podceňována. Návštěva jídelny je ale pro každé dítě dobrou zkušeností do života. Součástí práce bylo dotazníkové šetření, které ukázalo, že školní jídelna ve FZŠ Barrandov II je špičkovým, profesionálním pracovištěm. Výsledky dotazníkového šetření dopadly dle mého názoru pozitivně, jídelně se nedá nic vážnějšího vytknout. Můj průzkum (v rozpracovanější verzi) bude vedení jídelny brzy předán a jsem si jistá, že své služby ještě vylepší.

Finanční analýza společnosti Pfizer spol. s r.o.
Adornová, Veronika ; Eysseltová, Sylvie (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Ve své finanční analýze zkoumám společnosti Pfizer spol. s r.o. pomocí vertikální a horizontální analýzy rozvahy a výkazu zisků a ztrát, dále pomocí bilančních pravidel, poměrové a analýzy a bonitních a bankrotních modelů. Dále zjištěná fakta srovnávám s příslušným odvětvím a závěrem stanovuji vlastní doporučení pro zlepšení stavu podniku.

Komparace tréninkového systému v běžeckém lyžování dětí ve věku 10-12 let v České republice a v Norsku
Šimánková, Lenka ; Finková, Dana (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Souhrn Název práce: Komparace tréninkového t~~ \ v běžeckém lyžování dětí ve věku 10-12 let v České republice a v Norsku. Jméno a příjmení diplomanta: Lenka Šimánková Studijní obor: Tělesná výchova a sport. Cil práce: Cílem této práce je analyzovat v širších souvislostech sportovní přípravu v běhu na lyžích u dětí ve věku 10-12 let ve vybraném lyžařském klubu v České republice a vNorsku. Metoda: Případová studie popisující dva přístupy k výchově a tréninku dětí v běžeckém lyžování. Srovnávací analýza podkladových materiálů - oficiální zprávy o činnosti vydané jednotlivými lyžařskými svazy - SLČR (Svaz lyžařů české republiky) a Norges Skiforbund (Norský svaz lyžování). Analýza dokumentů získaných v České republice a v Norsku. Neformální rozhovory s odborníky v oboru tréninku dětí a mládeže- J. I. (ČR), P.N.(NO). Výsledky: Porovnání přístupů k tréninku dětí v Norsku a v České republice by mělo mít přínos z hlediska sportovní přípravy, fmančního zabezpečení a vnějších podmínek pro sportovní činnost dětí ve věku 10-12 let v běžeckém lyžování. Materiály dovezené z Norska a další zdroje informací dostupné na internetových stránkách Norges Skiforbund by měly přispět k rozvoji podobných aktivit českého svazu lyžování, pomohou jak trenérům a dětem, tak i rodičům uvědomit si důležitost herního přístupu k tréninku...

Mimovýukové matematické aktivity jako nástroj hledání cest ke konstruktivistickému přístupu k vyučování
Matalová, Irena ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Slezáková, Jana (oponent)
So u h r n Diplomová práce se zabývá mimovýukovými matematickými aktivitami, jejichž prostř ednictvím má uč itel možnost zlepšit svůj edukač ní styl. Konkré tními aktivitami jsou nástě nková matematická soutě ž a zájmový kroužek matematiky, které jsou nazvány Ematikou. Zmíně n je historický původ nástě nkové Ematiky, vznik názvu Ematika a pojetí tohoto názvu v té to práci. Nástě nková matematická soutě ž je aktivita, př i níž uč itel nabízí dě tem různé matematické ú lohy na nástě nce. Pokud ú loha dě ti zaujme, mohou ji v dané m č asové m termínu samostatně ř ešit. Svá ř ešení odevzdávají uč iteli. Podle dohodnuté ho hodnotícího systé mu uč itel dě tem př idě luje body za správné ř ešení. V zájmové m kroužku matematiky nabízí uč itel ú lohy osobně , nikoli prostř ednictvím nástě nky. Dě ti mohou ř ešit ú lohy, které je zaujmou, samostatně i ve skupinách. V př ípadě různých ř ešení probíhá diskuze, která nemusí být ř ízena uč itelem. Hodnotící systé m zatím nebyl zaveden. Uč itel dě ti hodnotí pouze slovně . Nástě nková Ematika byla nejprve vedena tř ídní uč itelkou. Př evzala jsem vedení, provedla analýzu stávajícího způsobu zadávání ú loh, org anizace č innosti, hodnocení výsledků a př i zohledně ní reakcí dě tí jsem vytvoř ila nová pravidla. Zkušenosti s nástě nkovou Ematikou vedly k založení zájmové ho...