National Repository of Grey Literature 334 records found  beginprevious315 - 324next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Comparison of web sites serving for commercial and information purposes
Mošnička, Radek ; Rosický, Antonín (advisor) ; Brixí, Radim (referee)
This bachelor work presents a methodology for comparing two types of web presentations - web presentations serving for commercial purposes and web presentations serving as an information source. Subsequently it is used on chosen web sites. The principal aim is to analyse and subsequently to compare their total level and to identify their possible shortcomings.
Analysis of the web sites of the branch of Informatics, the new design
Kopecký, Jaroslav ; Benáčanová, Helena (advisor) ; Nedomová, Lea (referee)
In the thesis, I deal with the problems of presentation of information provided on the web sites of the Faculty of Informatics and Statistics of The University of Economics, Prague. The work is focused on the appropriate presentation of information from both visual and structural aspects. Furthermore, I deal with the issues of electronic information sources analysis and quality evaluations. I result from a general theory of presentation and I proceed according to the selected analytical points. Emphasis is laid on in terms of briefness, lucidity, clarity and affability for users. The work, in its main articles, is oriented on satisfying the informational needs of students and applicants in their main interests. The aim of the thesis is to analyze the actual state and to improve the quality of the web presentation by providing a variety of proposals.
Zásady vnější firemní vizuální komunikace ? metodika hodnocení webových stránek
Andits, Tomáš ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Muknšnábl, Josef (referee)
Používanie správnych a efektívnych komunikačných nástrojov je v súčasnej dobe jedným zo základných faktorov úspechu podnikania. Cieľom práce je upozorniť na dôležitú zložku komunikačného mixu, ktorým firmy pôsobia na svojich potenciálnych i stávajúcich zákazníkov, a to na vizuálnu komunikáciu. V súčasnej dobe síce existuje celá rada metodík, ktoré pomáhajú hodnotiť kvalitu webových prezentácií, máloktoré sa však zameriavajú na hodnotenie webových stránok z hľadiska ich vizuálnej komunikácie k zákazníkovi. Kompiláciou a doplnením stávajúcich, práca prichádza s návrhom vlastnej metodiky, ktorá bude zameraná práve na hodnotenie kvality webových prezentácií z hľadiska vizuálnej komunikácie.
Usage of internet in marketing activies of international company SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Chochol, Jan (referee)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Testování použitelnosti webových stránek
Pařízek, Michal ; Tichý, Jan (advisor) ; Česalová, Tereza (referee)
Cílem této bakalářské práce je vysvětlení důležitosti použitelnosti webových stránek a testování použitelnosti webových stránek. Hlavním přínosem této práce jsou závěry z uživatelského testování serveru české-vany.cz. Velkým přínosem je dle mého názoru i kapitola o pravidlech dobře použitelného webu. Znalost těchto pravidel je nezbytnou součástí k provedení uživatelského testování. Práce je rozdělena na dva velké celky: použitelnost a testování použitelnosti. U použitelnosti vysvětluji co přesně znamená a proč je důležitá. Součástí tohoto celku jsou i zmiňovaná pravidla dobře použitelného webu. V části věnované testování použitelnosti jsem kladl důraz na uživatelské testování. Detailně je popsáno o co se jedná, zmíněné jsou i alternativy. V této části se nachází i hlavní přínos této práce, a to zpráva o uživatelském testování serveru české-vany.cz.
WIKI ve firemním prostředí
Podroužek, Petr ; Klas, Jan (advisor) ; Rosický, Antonín (referee)
Wiki je softwarový nástroj, který umožňuje jakémukoliv uživateli měnit libovolnou webovou stránku, která je součástí obsahu wiki (tzv. wiki stránka). Tento nástroj je hojně využíván internetovými komunitami k vzájemné spolupráci, komunikaci a vytváření znalostních bází (např. Wikipedia.org). Otázkou je, zdali může být wiki využívána i uvnitř firem. Tato diplomová práce se snaží odpovědět jednak na otázku v jakých oblastech je možné wiki nasadit (např. wiki jako intranetový portál), ale i jak by měla být wiki využívána (soubor best practices). Součástí diplomové práce je i praktický příklad nasazení wiki (viz příloha).
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.
Tvorba firemní webové prezentace
Komárek, Miroslav ; Jeníčková, _Kateřina (advisor) ; Masek, Karel (referee)
V první polovině práce se autor zabývá vytvořením firemní webové prezentace od samého začátku, včetně úvodní komunikace s firmou a sběru materiálů, přes tvorbu grafického návrhu a Layoutu, až po konečnou fázi, kterou představuje sazba textů a fotografií. Každá fáze vytváření stránek je demonstrována na konkrétním případě. Od druhé poloviny práce se autor zabývá optimalizací pro fulltextové vyhledavače, tzv. SEO optimalizací a v závěru měřením výsledků této optimalizace.
Analýza webů měs a obcí v ČŘ
Cvrček, Jaroslav ; Gála, Libor (advisor) ; Hauptvogl, Roman (referee)
Práce se zabývá přístupy k analýze webových stránek. Pojednává o přístupnosti stránek pro hendikepované uživatele, použitelnosti webů a hodnocení návštěvnosti. Shrnuje zákony vztahující se k internetovým prezentacím měst a obcí České republiky. Vytváří metodiku pro analýzu míry dostupnosti povinně zveřejňovaných informací o městě nebo obci. Provádí analýzu stránek vybraných měst z hlediska přístupnosti pro hendikepované uživatele a analýzu povinně zveřejňovaných informací.
Srovnání webových stránek městských částí Prahy
Ter-Akopow, Viktor ; Toman, Prokop (advisor) ; Poněšická, Helena (referee)
Tato diplomová práce hodnotí kvalitu a způsob provedení webových stránek čtyř městských částí Prahy - Prahy 1, 2, 4 a 10. Za tímto účelem představuje některé existující hodnotící metodiky, jako např. metodiku soutěže Zlatý erb, a také konstruuje metodiku vlastní. Ta je pak aplikována na hodnocení jednotlivých webových stránek vybraných městských částí. Práce je navíc v úvodu obohacena o malou sondu do historie webových stránek a v závěru se zamýšlí i nad vývojem v této oblasti, v tomto případě především u webů orgánů státní správy a samosprávy.

National Repository of Grey Literature : 334 records found   beginprevious315 - 324next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.