Original title:
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Authors:
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.
Keywords:
metodiky hodnocení webů; nonverbální komunikace; podniková identita; Prezentace; reklama; vizuální vnímání; web design
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3676