Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postava Moudrosti v Písmu svatém
Červinková, Alena ; Větrovec, Pavel (vedoucí práce) ; Mikulicová, Mlada (oponent)
Bakalářská práce "Postava Moudrosti v Písmu svatém" se zabývá nejprve tématem moudrosti obecně, poté pojetím moudrosti dnes, v kulturách Blízkého východu (v egyptské a mezopotámské kultuře) a v Bibli a zvláště pojetím moudrosti v Izraeli. Samostatně je probíráno téma personifikace. Rozbory v druhé části práce se zaměřují na charakteristiky Moudrosti, vyjádřené ať už v přívlastcích v Mdr 7,22-8,1, tak v Př 8,1-9,6. K rozborům textů je použita narativní metoda a jazykové dělící prostředky a v závěru práce jsou hlavní témata obou pojetí moudrosti porovnány. Pozornost bude zaměřena na témata, v kterých se texty shodují nebo jsou si podobné. Klíčová slova mudrosloví, Moudrost, Slovo, personifikace
Vliv mediálního obrazu lídra na úspěch politické strany ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Vocel, Jan ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Klíčová výzkumná otázka pro mou bakalářkou práci se zabývá problémem, jak velký vliv má mediální obraz lídra politické strany na její úspěch ve volební kampani a následných volbách. Tuto otázku se pokusím zodpovědět na případu Jiřího Paroubka, který byl lídrem České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006. Rozhodl jsem se ověřit teorie, které se problematikou personalizace lídra a volební kampaně zabývají. Následně provedu výzkum dvou nejznámějších tiskovin z pravého i levého politického spektra, abych zjistil, jaký byl před volbami mediální obraz Jiřího Paroubka a České strany sociálně demokratické v těchto dvou novinách. Výsledky výzkumu porovnám s předvolebními průzkumy a výsledky voleb. Ověřím, zda mediální obraz Jiřího Paroubka byl skutečně jiný než ČSSD a zda to mělo vliv na volební úspěch. Ověřím tak platnost několika teorií, které roli lídra přikládají velký vliv na úspěch strany.
Analýza obsahů českých deníků ve vztahu k politickým stranám a jejich lídrům kandidujícím ve volbách do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2010
Kodým, Václav ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce "Analýza obsahu českých deníků ve vztahu k politickým stranám kandidujícím ve volbách do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2010" vychází z předpokladu, že média a politika se navzájem velmi silně ovlivňují. V teoretické části nejdříve vymezuje roli médií ve společnosti a popisuje vývoj vnímání role novinářů. Na teoretickém konceptu mediatizace vysvětluje vzájemné působení mediální a politické logiky. V následující kapitole přináší pohled na historický vývoj politické komunikace s ohledem na její probíhající transformaci. Poté vymezuje několik pojmů, které jsou k popisu tohoto procesu ustáleny a s její proměnou spojovány. Zvláště se věnuje definici pojmu personalizace, kterou rozděluje na dvě formy, individualizaci a privatizaci. Přináší teoretické vymezení tohoto konceptu a jeho kritické zhodnocení. V druhé části nejdříve představuje jednotlivé strany a deníky a krátce představuje komunální volby v České republice. Následně se za použití metody kvantitativní obsahové analýzy zabývá zjišťováním míry pozornosti, kterou v období jedenácti týdnů před volbami do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2010 věnovaly tištěné deníky stranám a jejich kandidátům. V rámci tohoto výzkumu se ještě snaží v mediálních obsazích odhalit míru personalizace a jejích forem v definovaném teoretickém...
Srovnání vybraných jevů politické komunikace u politických stran v ČR: personalizace,profesionalizace a negativita
Rozmajzl, Lukáš ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Srovnání vybraných jevů politické komunikace u politických stran v ČR: profesionalizace, personalizace a negativita ROZMAJZL, Lukáš. Srovnání vybraných jevů politické komunikace u politických stran v ČR: profesionalizace, personalizace a negativita. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, 2011. 140 s. Vedoucí diplomové práce PhDr. Jan Křeček, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá třemi vybranými aspekty politické komunikace (profesionalizace, personalizace, negativita), kterými bývají často charakterizovány současné postmoderní politické kampaně. Každá z oblastí je nejprve teoreticky vymezena, je popsán historický vývoj dané techniky v praxi politického subjektu a následně zmíněna případná kritika, která se konceptu týká (ať již rovině definiční, tak normativních představ o fungování demokratického politického systému). Stupeň využití každého z trojice konceptů je analyzována komparativním srovnáním praxe jednotlivých politických stran v kampani před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Z výzkumu jednoznačně vyplývá, že politické strany se v míře aplikace zmíněných nástrojů odlišují. Profesionalizace je chápána jako zastřešující koncept. Její přítomnost u českých politických stran je měřena aplikací multidimenzionálního indexu CAMPROF....
Informační systém kulturních a hudebních akcí Brno Plus
Škrha, Jakub ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podstatnými kroky pro reálné vytvoření informačního systému pro redakci občanského sdružení Brno Plus, pro prezentaci článků, video reportáží, foto galerií a kulturních akcí brněnských kulturních zařízení. Tato práce se zabývá personalizací systému pro uživatele, navrhuje modul pro výměnu dat s jinými servery pomocí kanálů XML a nabízí modul pro správu zveřejňovaných reklam spolu s vyhodnocením jejích statistik.
Informační systém kulturních a sportovních akcí
Starý, Zdeněk ; Jaša, Petr (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby informačních systémů pro kulturní a sportovní akce. Cílem je vytvořit redakční systém, který umožní spravovat obsah webových stránek bez nutnosti znalosti jazyka  HTML. Aplikace umožňuje prezentovat články, místa a akce, které se na nich konají. Tato práce se také zabývá personalizací systému pro uživatele, výměnou informací s jinými informačními systémy pomocí kanálů XML a také nabízí modul pro export vybraných akcí do PDF.
Personalizovaná webová aplikace
Hradil, Luděk ; Burget, Radek (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením bakalářské práce Filmové databáze. Zaměřuji se praktické využití dolování dat z databází, dále na personalizaci tohoto informačního systému. Při dolování dat využiji data nasbíraná během provozu webu. V úvodu práce jsou shrnuty pojmy z oblasti dolování dat. V druhé části jsou nastíněny nové směry vývoje webových aplikací. Následuje přehled a popis nových funkcí webu. V posledních kapitolách se věnuji popisem návrhu a implementace použitých technik dolování dat. V závěru práce jsou prezentovány dosažené výsledky.
Personalizace vědeckého portálu
Čáslavský, Josef ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá personalizací webových aplikací a možnostmi jejího využití pro vědecké webové portály. Teoretická část práce seznamuje s principy a metodami personalizace. V rámci praktické části je popsána výsledná aplikace, která na základě vytvořeného uživatelského profilu nabízí služby, jako jsou personalizované vyhledávání, doporučování obsahu a ideální průchod konferencí s paralelními sekcemi.
Konfigurace a personalizace bezkontaktních čipových karet
Altamirano, Peter ; Barabas, Maroš (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bezkontaktních čipových karet. Popisuje principy komunikace, konfigurace a personalizace těchto karet. V práci je popsán návrh a implementace systému, který se skládá z aplikace pro konfiguraci a personalizaci bezkontaktních čipových karet a aplikace pro autentizaci osob při vstupu do systému. Na konci je vyhodnocena implementace řešení, jsou popsány další možnosti vývoje aplikací a v závěru je zhodnocena práce jako celek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.