Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza délky brzdné dráhy a středního zpomalení traktoru Zetor Forterra s přívěsem BSS10 v závislosti na zatížení přívěsu
Novotný, Michal
Diplomová práce se zabývá analýzou a komparací brzdné dráhy a brzdného zpomalení traktoru Zetor Forterra 12441 a taženého přívěsu BSS 10 v závislosti na jeho hmotnosti. Pro komplexnější analýzu bylo také v průběhu brzdných zkoušek provedeno měření tlaku vzduchu před a za zátěžovým regulátorem tlaku vzduchu přívěsu. Součástí práce je i popis současných brzdových systémů vozidel, metod provádění brzdných zkoušek a legislativních požadavků na zkoušení brzd. Dále je zde popsána metodika vlastních komparačních zkoušek a jejich specifikace. Měřením dosažené hodnoty jsou konfrontovány s legislativními předpisy platnými jak do konce roku 2015, tak i s předpisem nově platným od 1. 1. 2016. Z analýzy naměřených hodnot vyplývá, že se zvyšující se hmotností nákladu přívěsu dochází k prodlužování brzdné dráhy soupravy.
Přívěs za jízdní kolo
Polák, David ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přehledem přívěsných vozíků za kolo, které jsou dostupné na trhu a konstrukčním řešením vlastního vozíku pro kombinovanou přepravu. Dále obsahuje platnou legislativu pro provoz na pozemních komunikacích, základní výpočty a výkresovou dokumentaci vlastního návrhu.
Analýza jízdy osobního vozidla s přívěsem
Šujan, Tomáš ; Kropáč, František (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza negativních jevů souvisejících s provozem přívěsného vozíku za osobním vozidlem se zřetelem na konstrukční rychlost, provádění technických kontrol a rozbor související legislativy. Podklady pro práci byly získány vlastním měřením, spoluprací s předním českým výrobním závodem přívěsů Vezeko s.r.o., organizací zabývající se prováděním technických kontrol Dekra Automobil a.s., a z dostupné literatury včetně elektronických zdrojů. Výsledky práce vyúsťují v návrh konkrétních opatření minimalizující zjištěné negativní jevy.
Případové studie vyčíslení majetkové újmy dopravce po nezaviněné dopravní nehodě
Svozil, Milan
Poškozený má nárok náhradu celkové majetkové újmy, která mu byla způsobena v důsledku nezaviněné dopravní nehodě. Škoda představuje jakoukoli ztrátu na majetku. Nejedná se přitom pouze o škodu skutečnou (výše, o kterou se hodnota majetku snížila), ale i o ušly zisk. Poškozený si musí uvědomit všechny škody a ztráty na majetku, které mu v důsledku dopravní nehody nastaly a musí je vyčíslit a prokázat. Tyto škody jsou likvidovány z pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla účastníka, který způsobil nehodu. Ve většině případů se poškozený domáhá a následně se také spokojí pouze s náhradou škody na poškozeném vozidle případně nákladů za vyproštění a odtahu vozidla do nejbližšího servisu. Náhradu dalších škod, které vznikly v důsledku nezaviněné dopravní nehody již obyčejně poškozený nepožaduje, přestože tyto škody jsou mnohdy mnohanásobně vyšší. Pro kompletní likvidaci těchto škod neexistuje jednotná metodika a z tohoto důvodu dochází k problémovým situacím při jejich vyčíslení. Problémové situace, které můžou nastat při vyčíslení majetkové újmy dopravce jsou v příspěvku řešeny na názorných případových studií a je představen postup kompletního vyčíslení celkové majetkové ujmy dopravce, který může nastat v důsledku totální škody na přípojném vozidle a poškození přepravovaného nákladu
Pevnostní kontrola nákladního přívěsu HTV 18
Chalupa, Pavel ; Kumžák, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pevnostní kontrola nákladního přívěsu HIPOCAR HTV 18 a návrh úprav. Pro pevnostní kontrolu byla zvolena metoda konečných prvků. Podle výsledků pevnostní kontroly byl model rámu upraven. Následně byla provedena pevnostní kontrola upraveného rámu.
Přívěs pro přepravu formulového vozu
Neuman, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem přívěsu pro přepravu formulového vozu SAE a experimentálního vozidla ÚADI formule Ford. V práci je uveden samotný návrh přívěsu v souladu s legislativou České republiky. Dimenzování přívěsu je s ohledem na předpokládaná zatížení. Hlavní náplní práce je pevnostní kontrola navrženého přívěsu.
Rám přívěsu CHTP24 pro přepravu stavebních strojů
Valach, Přemysl ; Ješina, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rámu přívěsu pro přepravu stavebních strojů. Její hlavní náplní je pevnostní kontrola a návrh konstrukčních úprav včetně přepočtu stavu napjatosti. Pevnostní kontrola rámu je provedena pomoci metody konečných prvků. Součástí této práce je výkresová dokumentace úprav rámu přívěsu. Tato diplomová práce byla vytvořena ve spolupráci s firmou SVAN Chrudim s.r.o..
Rám přívěsu CHTP18 pro valníkovou nástavbu
Vincenc, Jakub ; Ješina, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pevnostní výpočet rámu nákladního přívěsu, určeného pro přepravu volně loženého zboží a zboží umístěného na paletách. Pevnostní výpočet je proveden pomocí metody konečných prvků. V práci je popsána konstrukce rámu, tvorba konečno-prvkového modelu a rozbor výsledků. Na základě těchto výsledků jsou navrženy možné úpravy rámu s přepočtem stavu napjatosti.
Rám přívěsu Variant pro přepravu kabelových cívek
Buchta, Vladislav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rámem vozíku VARIANT 252. Hlavní náplní je rozbor zátěžných stavů, stanovení hodnot pro zátěžné stavy. Pevnostní kontrola rámu pomocí metody konečných prvků a následné jednotlivé úpravy rámu na základě výsledků MKP. Součástí práce je také vyhotovení výkresové dokumentace upravené sestavy rámu a jednotlivých upravených součástí.
Nájezdy pro přívěs pro přepravu stavebních strojů
Dvořáček, Michal ; Ješina, Miroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce na téma Nájezdy pro přívěs pro přepravu stavebních strojů je navrhnout funkční koncepci zadních dělených sklápěcích nájezdů pro přívěs na přepravu stavebních strojů s pásovým a kolovým podvozkem. Nájezdy jsou konstruovány jako dvoudílné, sklápěné hydraulicky. Pomocí vhodného mechanismu musí být zajištěna správná funkce koncového dílu nájezdu při sklápění. Maximální hmotnost přepravovaného stroje činní 21 000 kg a nájezdový úhel je 10°. Tato diplomová práce byla vytvořena ve spolupráci s firmou SVAN Chrudim s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.