| |
|
Návrh systému opatření pro zlepšení tržní pozice firmy
Svozil, Milan ; Krýsová, Jana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navrhuje opatření pro zlepšení tržní pozice firmy. V první části této práce jsou jako východiska použita teoretické podklady, na které následně navazuje druhá část práce, kde dochází k aplikaci vysvětlených ekonomických pojmů na získané údaje společnosti MISVO TRANS s.r.o. Výstupem práce jsou návrhy změn, které povedou ke snížení nákladů a vyřešení problémů, které danou společnost zatěžují, tak aby byla firma schopna přečkat období recese a dále prosperovala.
|
|
Návrh systému opatření pro zlepšení tržní pozice firmy
Svozil, Milan ; Krýsová, Jana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navrhuje opatření pro zlepšení tržní pozice firmy. V první části této práce jsou jako východiska použita teoretické podklady, na které následně navazuje druhá část práce, kde dochází k aplikaci vysvětlených ekonomických pojmů na získané údaje společnosti MISVO TRANS s.r.o. Výstupem práce jsou návrhy změn, které povedou ke snížení nákladů a vyřešení problémů, které danou společnost zatěžují, tak aby byla firma schopna přečkat období recese a dále prosperovala.
|
| |
|
Případové studie vyčíslení majetkové újmy dopravce po nezaviněné dopravní nehodě
Svozil, Milan
Poškozený má nárok náhradu celkové majetkové újmy, která mu byla způsobena v důsledku nezaviněné dopravní nehodě. Škoda představuje jakoukoli ztrátu na majetku. Nejedná se přitom pouze o škodu skutečnou (výše, o kterou se hodnota majetku snížila), ale i o ušly zisk. Poškozený si musí uvědomit všechny škody a ztráty na majetku, které mu v důsledku dopravní nehody nastaly a musí je vyčíslit a prokázat. Tyto škody jsou likvidovány z pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla účastníka, který způsobil nehodu. Ve většině případů se poškozený domáhá a následně se také spokojí pouze s náhradou škody na poškozeném vozidle případně nákladů za vyproštění a odtahu vozidla do nejbližšího servisu. Náhradu dalších škod, které vznikly v důsledku nezaviněné dopravní nehody již obyčejně poškozený nepožaduje, přestože tyto škody jsou mnohdy mnohanásobně vyšší. Pro kompletní likvidaci těchto škod neexistuje jednotná metodika a z tohoto důvodu dochází k problémovým situacím při jejich vyčíslení. Problémové situace, které můžou nastat při vyčíslení majetkové újmy dopravce jsou v příspěvku řešeny na názorných případových studií a je představen postup kompletního vyčíslení celkové majetkové ujmy dopravce, který může nastat v důsledku totální škody na přípojném vozidle a poškození přepravovaného nákladu
|