Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Lesní mateřské školy
Kapuciánová, Magdaléna ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Práce se zabývá tématem lesních mateřských škol a předškolního vzdělávání venku. Hledá kořeny vybrané problematiky v zahraničí i v ČR. Ukazuje, čím je pobyt venku dětem přínosný, hledá i rizika, se kterými je třeba počítat. Práce ukazuje východiska, která mohou vést k zakládání lesních mateřských škol, přináší výzkumy dokazující, že děti z lesních mateřských škol mají dobré výsledky, popisuje lesní mateřské školy a jejich provoz. Empirická část je vedena v duchu akčního výzkumu. V úvodu praktické části jsou popisovány nasbírané zkušenosti z cest po lesních mateřských školách a z rozhovorů s jejich pedagogy. Druhá část praktické části se zabývá názory odborné i laické veřejnosti. Autorka zjišťuje názory na dosažení úrovně jednotlivých kompetencí v běžné mateřské škole (dále jen MŠ) nebo v lesní mateřské škole. Další část výzkumu je zaměřena na očekávání a obavy při pobytu dětí v lesních mateřských školách. Na své názory ve vztahu k lesním mateřským školám jsou dotazováni odborníci v ohniskových skupinách. Důležitou částí práce je analýza právních předpisů souvisejících s lesními mateřskými školami.
Lesní mateřské školy a jejich vliv na vývoj předškolních dětí
KORBOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá lesními mateřskými školami a jejich vlivem na vývoj dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá pojmy, které se vztahují k lesním mateřským školám. Dále je uvedeno několik oblastí vývoje dítěte, ve kterých lze zaznamenat vliv přírodního prostředí. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu. Kde bylo zvoleno dotazníkové šetření. Respondenti byli učitelé ze standardních mateřských škol a učitelé z lesních mateřských škol. Cílem práce bylo zjistit, jaké jsou rozdíly mezi lesními mateřskými školami a standardními mateřskými školami. Dále pak, existuje-li souvislost mezi typem mateřské školy a jejím vlivem na vývoj dítěte.
Uvedení nové neziskové organizace na trh
Talácková, Jitka ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat trh mateřských škol v Kladně a zjistit, zda se na něm nachází místo pro novou mateřskou školu podle principů lesních mateřských škol. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací a jeho specifika. Dále se zabývá myšlenkou lesních mateřských škol, popisuje její historii, současnou situaci v ČR a podmínky pro založení tohoto alternativní konceptu předškolního vzdělávání v ČR. V praktické části je provedena analýza nabídky na trhu předškolního vzdělávání v Kladně, která je porovnána s demografickými údaji, resp. s poptávkou. Výzkum trhu zkoumá požadavky potencionálních zákazníků na mateřskou školu a odhaluje, zda by respondenti měli zájem o otevření lesní mateřské školy. Na základě výsledků výzkumu je definován návrh nové mateřské školy a popsána komunikační kampaň vhodná pro vstup dané mateřské školy na trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.