Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurenčního prostředí CK
Holbusová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Alexandria. Jejím cílem je vytvoření uceleného rámce pro systematické provádění konkurenční analýzy. Využívány jsou základních principy Competitive Intelligence respektující specifika trhu cestovních kanceláří. První část představuje cestovní kanceláře obecně, následuje popis konkurenčního a tržního prostředí CK. Další teoretická část se věnuje konkurenčnímu zpravodajství. V praktické části je nastíněno konkrétní možné využití CI.
Hodnocení konkurenční situace firmy
HAIDINGEROVÁ, Adéla
Cílem této práce je zhodnotit konkurenční situaci vybraného podniku na základě vybraných analýz a navrhnout případné změny zlepšení. V praktické části této práce jsou analyzováni konkurenti a konkurenční pozice firmy Leifheit s.r.o. se sídlem v Blatné. Pro analýzu konkurenčního prostředí této firmy byl použit Porterův model pěti konkurenčních sil v odvětví. Na základě těchto analýz byla zhodnocena konkurenční situace vybrané firmy. Na závěr této práce byly navrženy možnosti zlepšení konkurenční situace.
Firma v konkurenčním prostředí
Klenovitskaya, Yuliya ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Svoboda, Roman (oponent)
V podmínkách globalizace intenzita mezinárodní konkurence neustále roste, což má za následek zvýšení konkurenčního boje mezi subjekty, které bojují za svou dominanci na trhu. Téma bakalářské práce zní Firma v konkurenčním prostředí. Jeho význam a aktuálnost jsou v současném moderním světě zřejmé. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současnou úroveň konkurenčního boje na mezinárodním trhu sportovního oblečení a zařízení, analyzovat faktory, které negativně ovlivňují chod organizace, a tím i snižují její konkurenceschopnost. Aplikační část bakalářské práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Adidas AG. Jsou analyzovány silné a slabé stránky společnosti, hrozby a příležitosti, vyskytující se na trhu, na kterém působí, a také vnější faktory, ovlivňující chod podniku.
Firma v konkurenčním prostředí
Marvanová, Adéla ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Soukup, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétní firmou působící v konkurenčním prostředí. První část práce pojednává o teorii firmy potřebné ke zpracování praktické části a jsou zde definovány klíčové pojmy. Podrobněji se práce zabývá pojmem podnik, jeho hlavními cíli, členěním a způsobem zakládání. Okrajově je zmíněna volba právní formy podnikání, kritéria každé z nich a také druhy podniků, které lze v České republice zakládat. Dále je věnována pozornost pojmům z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie. V rámci zhodnocení firmy zvažuji dvě analýzy, TEMPLES A SWOT. Praktická část práce je zaměřena na analýzu konkrétního podniku v rámci trhu, ale také v rámci vnějšího i vnitřního prostředí. Jedná se o společnost DMA Praha s. r. o., která na trhu působí již 17 let. Nejprve je stručně představena a popsán její vznik, činnost, strategie řízení, složení a je zařazena do typu tržní struktury. Není opomenuta finanční situace firmy v krátkém a dlouhém období a porovnání v rámci nejužší konkurence. Zajímavým bodem této části práce jsou pobídkové trendy, které ovlivňují interní prostředí společnosti. Důraz je také kladen na analýzu daného konkurenčního prostředí v oblasti nabídky kompenzačních a zdravotnických pomůcek. Nejdůležitější poznatky a závěry jsou uvedeny v přehledných tabulkách popřípadě v grafu v další části. Potřebné poznatky byly použity k sestavení jednotlivých analýz, které posloužili k posouzení výkonnosti a konkurenceschopnosti daného podniku. Závěrem je poskytován komplexní pohled stavu společnosti a návrhy, které by výše zmíněné společnosti mohly být inspirací k jejímu rozvoji.
Konkurenční prostředí v oblasti rozhlasového vysílání v ČR
Průchová, Veronika ; Stará, Dana (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o rozhlasovém vysílání v České republice. Je zaměřena především na pražský region, na kterém je ukázán vývoj poslechovosti v daném období čtyř let. Zabývá se především soukromými stanicemi, pro které je nejvýznamnější reklama. Je to pro rozhlasové stanice jedna z mála možností jak dosahovat zisku, a díky tomu provozovat samotné vysílání, nebo udržovat plynulý chod stanice. Proto konkrétní ukázku byla vybrána pražská rozhlasová stanice, na které bude ukázáno, jakých využívá prostředků pro zvýšení konkurenceschopnosti a jak vypadá celá organizační struktura. Práce je rozdělena do kapitol a podkapitol. První kapitola se týká rozdělení rozhlasu v České republice, počátkům rozhlasu a historii a také právnímu pojetí rozhlasového vysílání. Další kapitoly jsou už věnovány praktické části. Nejprve je zobrazen přehled všech rozhlasových stanic v České republice. Následně je sledován vývoj poslechovosti a poslední kapitola je zaměřena na konkrétní rozhlasovou stanici. V poslední kapitole je shrnutí výzkumné části. Pro vývoj poslechovosti byla použita veřejně dostupná data, kde jsou zobrazeny všechny rozhlasové stanice, a pro rozbor konkrétní stanice bylo využito především osobních rozhovorů se zaměstnanci rozhlasové stanice.
Firma v konkurenčním prostředí
Houšková, Eliška ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Kopecká, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá postavením firmy v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům, které se v práci objevují, jsou zde zmíněny jednotlivé typy konkurence a obecné cíle firmy. V práci jsou rozebrány skutečnosti, které mají vliv na efektivitu firmy a zvýšení její konkurenceschopnosti. Dále práce popisuje vybrané analýzy vnitřního a vnějšího podnikového okolí. V praktické části je proveden rozbor společnosti PayU Czech Republic s.r.o., která je provozovatelem internetové platební brány PayU. Současná situace firmy je hodnocena z hlediska vývoje trhu, na kterém působí, dále z hlediska srovnání s hlavními konkurenty a z hlediska jejího vnitřního a vnějšího okolí. Analýzy firmy jsou prováděny na základě postupů popsaných v teoretické části a získané údaje slouží k zhodnocení schopnosti konkurovat a k následnému vypracování návrhů pro posílení pozice firmy v konkurenčním prostředí.
Change and integration management in the german mechanical engineering industry
Fuchs, Christian
Hlavním cílem práce je vytvořit model managementu změn a integrací pro malé a střední podniky (MSP). Předběžná podoba modelu je zpracována na základě dostupné literatury. Poté je model empiricky testován a dále přizpůsoben tak, aby byl vhodný pro zvolenou oblast. Model by měl být využitelný manažery k tomu, aby chápali důvody vedoucí k procesům integrací a změn, a také důsledky těchto procesů. Literární průzkum umožnil shromáždit dostatek informací o komplexních vztazích mezi strategií, psychologických a sociálních determinantech v organizacích a vytvořit srozumitelný model. Model ukazuje postup těchto procesů, co se vyvíjí, co je třeba očekávat, a které mechanismy umožní dosažení očekávání. Model zahrnuje postupné kroky od změny podnikatelského prostředí po změnu (přizpůsobení) strategií, a dále k procesu změny či integrace, a po jeho realizaci také k hodnocení výsledků. Výsledky dotazníkového průzkumu prokázaly významnou vazbu mezi třemi skupinami dat, což potvrdilo, že při realizaci jakékoliv změny formou projektu bylo dosaženo dobrých výsledků. Podniky s charismatickými vůdci, kteří mají vize, prokazují lepší ekonomické výsledky, než ostatní podniky. Zisky a spokojenost zaměstnanců jsou rovněž vyšší tehdy, pokud manažeři mají dostatečné teoretické znalosti. Otázku vývoje integračních procesů v čase není možné odpovědět k plné spokojenosti, neboť průzkum dlouhodobého vývoje neprokázal jednoznačný trend. Průkaznosti by mohlo být dosaženo, kdyby druhé kolo panelového průzkumu bylo provedeno mnohem dříve po realizované akvizici.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Thérová, Nikola ; Kurečka, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti podniku se věnuje společnosti Mitas a.s. a konkrétně SBU VELO. Navrhnutá opatření jsou výsledkem zkoumání údajů a analýz, které byly podkladem k sestavení SWOT analýzy. Tyto opatření vedou k posílení konkurenceschopnosti SBU VELO ale také celé společnosti Mitas.
Využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurenta
Antošová, Lucie ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje možnosti využití Competitive Intelligence pro predikci možných kroků konkurenta v konkurenčním prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.